Om hon är så intetsägande så är det ju inget hot heller liksom?
Det finns ju alltid konsekvenser att ta ut någon. Skulle hon tagit ut Erik istället så hade hon blivit kickad från gruppen, och i detta skede så var "nördarna" inte tillräckligt starka att ta upp fighten tyvärr. Genom att skicka ut en "tråkig" person så har hon bevisat sin lojalitet, utan att få någon emot sig.
Vilket jävla antiklimax till avsnitt. Allting var ju klart från början, trodde produktionen skulle slänga in en curve-ball men så blev det ju inte. Tråkigt att Smail får bestämma vem som ryker.
Nu måste produktionen styra upp det här, blir ju bara vansinnigt trist om de plockar ut Evelina, Calle (han kan nog ryka först, beroende på hur PMS-Saga känner för tillfället) och sedan Kristian. Ska åtminstone bli kul å se hur de "populära" börjar hugga varann i ryggen när de blir så illa tvungna
Saga kör ut Smail i finalen, hon går över "strecket" (hon kommer ligga med honom, det är väl därför han kommer lita på henne) ska bli kul å se hans min när hon gör det.
Ironiskt att Saga, som blev så arg på Kristian när han förväntade sig tacksamhet från henne när han räddat kvar henne förra veckan, nu blev arg på Calle när han gjorde samma sak mot henne. Jag är fullkomligt övertygad av att hennes struliga bakgrund gjort henne mentalt instabil och det visas genom sådan här saker. Inte första gången hon säger att hon "hatar sitt äckliga liv".
Tycker synd om Jocke (som förvisso var lite udda men likafullt godhjärtad) som behandlades illa av framförallt Jasse och Ylva. Osympatiskt av övriga gänget, med Smalj i spetsen, att ställa sig bakom mobbarna.
förstod inte varför kristian inte stod kvar bakom saga om dom ändå var överens om att han ska göra det senare. calle kunde ju lika gärna stått bakom ylva.
Stackars Jocke!! Tradigt som fan att se honom lämna. En riktigt genuin kille! Växte i mina ögon för varje avsnitt till skillnad från några av dom andra där inne.
Senast redigerad av harlemsfinest 2014-10-02 kl. 01:26.
Produktionen lät Smail ta ut Jocke. Annars hade dom ingripit som tidigare med typ nya instruktioner några timmar innan parceremonin. Om vem som går först och om några par är låsta.
Jag tror ärligt talat produktionen inte blivit förvånad över en enda person som blivit utskickad förutom Kians egna leave. Man har ju avlyssnat allt taktik snack och därmed kunnat gripit in i förväg tidigare.
Nästa vecka rycker Michelle eller Evelina. Möjligen också Jorge eller Calle.
Senast redigerad av yamabamaobama 2014-10-02 kl. 01:46.