Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-31, 14:46
  #13
Medlem
Adikatpws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Givetvis är det så. Molly har/haft stora problem med självkänslan länge. Media vill visa att hon haft det jättesvårt och kämpat för att nå sin drömvikt, hon är en "förebild" för unga kvinnor.

Kan hon inte ta lite hat så bör hon kliva ner från rampljuset. Ingen tvingar henne att läsa Flashback, men hon gjorde det för att tycka synd om sig själv.

F.ö så ser hon jättebra ut, oavsett kroppstyp.

Ja exakt. Det är inte lätt att vara en offentlig person och hon borde därför blunda för dom negativa åsikterna och läsa dom positiva istället och ta till sig. Det är ingenting speciellt med henne utan hon är precis som alla andra kändisar och får mycket hat. Man tycker att en kändis borde bli van.

Ful är hon då inte, men hon kanske ansåg att hon fick för lite uppmärksamhet av media.
Citera
2014-07-31, 14:56
  #14
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Undrar just hur de personer som skrivit att hon är äcklig, att hennes fett fladdrar och att hon ser ut som en gris själva ser ut där de sitter bakom tangentborden? Att det skulle röra sig om några särskilt intelligenta personer kan nog snabbt uteslutas. Jag gissar på dels unga män i keps som snusar eller röker och dricker billig öl, dels på medelålders bukfeta män som har lite svårt att ta att det finns framgångsrika unga kvinnor.

Ärligt talat så är det så att det oftare är kvinnor som kritiserar andra kvinnor. Sen finns det knappast flera Molly-trådar på FB utan två, en skvaller och en bildtråd. Inte överdrivet mycket hat där heller för den delen, mestadels kärlek.
Citera
2014-07-31, 14:58
  #15
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Typiskt brudar.

1000 som skulle kunna äta hennes fitta, 1 person som tycker hon är fet o hon blir ledsen.


Ingen jävla sympati här molly!! Din snygga hora
Du är ju inte ett dugg bättre själv.
Varför ska du använda ord som hora? Vem fan har uppfostrat dig till att kalla folk hora? Klart som satan en tjej tar illa upp när det finns så feluppfostrade människor ute i världen.

Det är inte på något sätt varken roligt eller okej att skriva hora, det kan inte ens bli roligt oavsett i vilken mening du använder det.

Snälla nån, tänk lite.
Det är ju precis sånt här som folk reagerar på.
Citera
2014-07-31, 14:59
  #16
Medlem
Bajsfacistens avatar
Nog är hon allt lite fet, fast det är lite svårt att bedöma eftersom hon ser ofta fläsksuggigt utseende. Jag kan tänka mig att hon har lätt att lägga på sig och tycker om att trycka i sig nån kakor och chips men samtidigt vill vara fräsch och fin. Bakom stängda rum unnar hon sig tårtor, kexchoklad och vin nom nom nom men ute på lunchen så tar hon en smal sallad. Hennes lik i garderoben rör sig om hemliga gömmor med sockerstinnt och fettdrypande snask. Skåpsgluffande fruntimmer finns det gått om.

Äcklig är hon inte, men knappast någon 10-poängare heller. Man kunde ju hoppas att den svenska mediekåren kunde promotat någon annan än en halvsaggig tjej istället någon som faktiskt också har yttre kvaliteter över rikssnittet i hennes ålderskategori. Hon är kan glädja sig åt att hon är snyggare än majoriteten av Storbritanniens befolkning.

http://photos.posh24.com/p/1048484/z...lly_sanden.jpg
__________________
Senast redigerad av Bajsfacisten 2014-07-31 kl. 15:03.
Citera
2014-07-31, 15:01
  #17
Medlem
Sub---Zeros avatar
Vissa människor förtjänar ju bara en välriktad spark i solar plexus. Vem fan har fantasi nog att drömma ihop att den här tjejen skulle vara ful, än mindre fet? Hon har allt som en kille vill ha. Vackert ansikte, stora bröst, riktiga kurvor och ett typiskt kvinnligt utseende. Jag hade ALDRIG tackat nej till att få spendera en natt eller två med henne.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...s_Karlsson.jpg
Citera
2014-07-31, 15:15
  #18
Medlem
Zartazas avatar
Skräpartikel. Av dessa "flera" flashbacktrådar finns det i regel bara 2 som någon ovan skrev och till 80% av inläggen i tråden på MPK är det faktiskt folk som hyllar hennes utseende. Har varit på MPK i flera år och de som oftast skriver negativa inlägg/"hatinlägg" är folk som enbart har konton för detta för att sedan bli varnade/bannade och sedan gör nya inlägg igen efter att dessa har tagits bort.

Det råder inga tvivel om att Molly har dålig självkänsla men jag tycker att hon borde ta en del med en nypa salt. Trollkonton, psykiskt instabila människor eller helt enkelt folk som inte tycker att hon ser bra ut finns det överallt och med tanke på att detta är ett anonymt forum så hade jag blivit överraskad om det inte hade funnits skit här också.

Det är ren jävla "jag-får-för-lite-uppmärksamhet-från-media" på det hela och hon får det att låta att hela världen är emot henne. Hon tycks ju vara en viktkämpargudinna och för mig ser hon ut som en vanlig kändis. Hon får tåla lite stryk om hon ska vara i rampljuset, hon får garanterat mer positiv feedback än negativ, det är bara bättre PR med negativ feedback.
Citera
2014-07-31, 15:23
  #19
Medlem
Mattelols avatar
Haha, det är ju bara roligt när nyheter likt dessa får publicitet så att "dödsknarknazist"-stämpeln får kvarstå, på det viset håller sig de som ändå inte skulle tillföra forumet något sig borta.
Citera
2014-07-31, 16:01
  #20
Medlem
Oformads avatar
Vafan?!

Går man in på bildtåden är det ju bara en massa fanboys som suktar efter henne?
Citera
2014-07-31, 16:02
  #21
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Undrar just hur de personer som skrivit att hon är äcklig, att hennes fett fladdrar och att hon ser ut som en gris själva ser ut där de sitter bakom tangentborden? Att det skulle röra sig om några särskilt intelligenta personer kan nog snabbt uteslutas. Jag gissar på dels unga män i keps som snusar eller röker och dricker billig öl, dels på medelålders bukfeta män som har lite svårt att ta att det finns framgångsrika unga kvinnor.
Det spelar absolut ingen roll, man kan fortfarande ha åsikter om saker
Citera
2014-07-31, 16:05
  #22
Medlem
Å plötsligt fanns det en till tråd där folk klagar på henne.....snacka om att hon får vatten på kvarnen.
Citera
2014-07-31, 16:39
  #23
Medlem
JustZlatans avatar
Molly är en vit kränkt svensk. Om hon tycker att hon är äcklig kan inte Flashback göra någonting åt det. Varför skylla på Flashback när felet sitter i hennes hjärna?

Fast jag blir inte förvånad om det är Expressens amatörsmässiga journalister som har hittat på alltsammans. Det kanske är Thomas Mattsson som vill ta revansch på Flashback.
__________________
Senast redigerad av JustZlatan 2014-07-31 kl. 16:41.
Citera
2014-07-31, 16:42
  #24
Medlem
DonDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adikatpw
Att vara en offentlig person är inte alltid det lättaste, men jag slår vad om att Molly Sanden gick till tidningen endast för att få lite uppmärksamhet och empati från svenska folket.

Det kallas PR...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback