• 1
  • 2
2014-07-31, 00:20
Medlem
Pellejonsons avatar
Fram tills detta år har jag alltid trott att jag var speciell och hade potential att klättra upp till toppen. Men jag har misslyckats med nästan alla mål jag satt i livet. Jag har väldigt svårt att acceptera att jag inte har någon enastående talang, mitt namn kommer bli bortglömt och aldrig skrivas i historieböcker. Förmodligen kommer ingen komma ihåg mig efter min död, och det känns tungt. Jag har alltid gått runt med tankesättet: "antigen är du bäst eller så är du skräp".

Jag känner mig hjälplös och ganska desperat eftersom flashback är det sista stället jag brukar söka vägledning på. Hur accepterar/hanterar ni er medelmåttighet?
Senast redigerad av Pellejonson 2014-07-31 kl. 00:24.
Citera
2014-07-31, 00:21
Medlem
Cerises avatar
Du har inget val
Citera
2014-07-31, 00:22
Försök igen är det enda alternativet. Försök med något annat än förra gången. /jourhavande mednarcissist
Citera
2014-07-31, 00:23
lyssna inte på Cerise, hon är kvinna
Citera
2014-07-31, 00:24
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Ingen kommer bli ihågkommen, då alla kommer dö tillslut.
Citera
2014-07-31, 00:24
Medlem
Vilken topp menar du?
Citera
2014-07-31, 00:29
Medlem
TheGruzzas avatar
vad hade du för mål?
Citera
2014-07-31, 00:32
Medlem
mendokses avatar
Bli spermadonator. Såvida du är frisk och fertil.
Du kommer vinna det biologiska racet i alla fall och yngla av dig mer än 99.99..% av alla män.
Citera
2014-07-31, 00:36
Medlem
Maltuss avatar
Eftersom du existerar så behövs du enligt universum som en del av det stora pusslet.
Det är väl inte så mediokert?
Var dig själv till fullo så ofta du kan och du kommer acceptera dig själv automatiskt.
Senast redigerad av Maltus 2014-07-31 kl. 00:39.
Citera
2014-07-31, 00:37
Medlem
Evilyns avatar
Är det inte viktigare att du gör något som du blir glad av, hellre än att göra saker som du blir ihågkommen för?
Citera
2014-07-31, 00:38
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Fram tills detta år har jag alltid trott att jag var speciell och hade potential att klättra upp till toppen. Men jag har misslyckats med nästan alla mål jag satt i livet. Jag har väldigt svårt att acceptera att jag inte har någon enastående talang, mitt namn kommer bli bortglömt och aldrig skrivas i historieböcker. Förmodligen kommer ingen komma ihåg mig efter min död, och det känns tungt. Jag har alltid gått runt med tankesättet: "antigen är du bäst eller så är du skräp".

Jag känner mig hjälplös och ganska desperat eftersom flashback är det sista stället jag brukar söka vägledning på. Hur accepterar/hanterar ni er medelmåttighet?
kör järnet och sluta mesa dig mannen du kommer bli kung /jourhavande mednarcissist
Citera
2014-07-31, 00:39
Bannlyst
Vad spelar det för roll om du blir bortglömd samma sekund som du dör eller blir ihågkommen i tusentals år? Du kommer ju ändå inte märka skillnaden.

Hur som helst, att acceptera ett mediokert liv är att sluta jämföra sig med dom som har det bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in