Citat:
Ursprungligen postat av
Vindpinad
EU-migranten Boiko Stanka meddelar nu att han har hittat en telefon och lämnat in den i receptionen

Han kommer att stå på scenen, när "Sveriges hjältar" visas på TV (när?). "Välkommen Boiko! Du gav tillbaks en stulen mobiltefon! Vad säger du om det?" <ohörbart>. "Vad säger du Boiko, vad fick dig att ta steget?" <ohörbart>. "Vi måste nog skaffa en tolk, finns det en tolk i publiken?". Flera höjer händerna! "Ta mig, ta mig, ta mig!". "Här har vi en tolk, vad säger Boiko?". Tolken: han säger "Tirada dhabta ee dadka ku hadla Af-soomaaliga lama yaqaan, waxaase lagu qiyaasaa ilaa 19.65 Milyan oo qof kuwaas oo ku kala firarsan Caalamka, waxaana kaloo jira aragtiyo kale oo gaarsiiya ilaa 25 Milyan oo qof". "Oj, hoppsan, vad betyder det?". Tolken: "Han trodde det var en iPhone5, men det var en jävla gammal iPhone4 utan laddare!!! Han känner sig kränkt och vill ha skadestånd från DO!"
"A big hand for Boiko now!!!!