2014-07-28, 20:58
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag måste faktiskt tacka dessa stackars dumnaiva vänsterextremister, tänk så skojigt man kan ha det åt dom ibland, man upphör aldrig att förvånas över deras dumhet och brist på verklighetsförankring.

För att inte någonting skall förstöra deras snedvridna bild av verkligheten så raderas alla kommentarer som dom anser som "suspekt" på facebooksidan i sann kommunistiskt censuranda.

Årets snyggaste självmål!

Funderar på att infiltrera dem lite.. Jag är "ful, fet och femtio+". Men man kan kanske får äta lita av den goda maten, klämma på några bröst (bara vuxna!!) i förbifarten och åka därifrån med några rätt dyra mobiler. Jag har inga tatueringar eller percingar, men det finns säkert fejk? Jag skojar inte! Har ingen koll på modet - duger Dressman-skorta (oliv-färgad) och Dressman-jeans (grå)??? Ska man vifta med händerna ovanför huvudet, eller i höjd med höfterna? Maten såg verkligen god ut, så jag tror att jag skiter i de vesna brösten... Serverar de öl? Hur mycket får man för en stulen Iphone, och var ska man sälja dem? Bär de pannband? Massor med frågor! Jag tycker det låter kul, och vill gärna vara med nästa gång. Är CCR ("Creedence Clearwater Revival") fortfarande hett? Jag kan hyra en 50' Chevy om det behövs! Eller är jag helt fel ute?
__________________
Senast redigerad av oirutetuieort65 2014-07-28 kl. 21:04.
Citera
2014-07-28, 21:01
  #122
Medlem
Vindpinads avatar
EU-migranten Boiko Stanka meddelar nu att han har hittat en telefon och lämnat in den i receptionen
Citera
2014-07-28, 21:12
  #123
Avslutad
Kan tänka mig att speciellt vänstertjejerna kramade om alla zigenare och det var antagligen ypperligt tillfälle.
Citera
2014-07-28, 21:14
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
EU-migranten Boiko Stanka meddelar nu att han har hittat en telefon och lämnat in den i receptionen

Han kommer att stå på scenen, när "Sveriges hjältar" visas på TV (när?). "Välkommen Boiko! Du gav tillbaks en stulen mobiltefon! Vad säger du om det?" <ohörbart>. "Vad säger du Boiko, vad fick dig att ta steget?" <ohörbart>. "Vi måste nog skaffa en tolk, finns det en tolk i publiken?". Flera höjer händerna! "Ta mig, ta mig, ta mig!". "Här har vi en tolk, vad säger Boiko?". Tolken: han säger "Tirada dhabta ee dadka ku hadla Af-soomaaliga lama yaqaan, waxaase lagu qiyaasaa ilaa 19.65 Milyan oo qof kuwaas oo ku kala firarsan Caalamka, waxaana kaloo jira aragtiyo kale oo gaarsiiya ilaa 25 Milyan oo qof". "Oj, hoppsan, vad betyder det?". Tolken: "Han trodde det var en iPhone5, men det var en jävla gammal iPhone4 utan laddare!!! Han känner sig kränkt och vill ha skadestånd från DO!"

"A big hand for Boiko now!!!!
__________________
Senast redigerad av oirutetuieort65 2014-07-28 kl. 21:18.
Citera
2014-07-28, 21:19
  #125
Medlem
HarmonicAces avatar
Åhh...hoppas det positiva övervägde!

Annars kanske inte fler får ta del av spännande möten.
Citera
2014-07-28, 21:27
  #126
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oirutetuieort65
Han kommer att stå på scenen, när "Sveriges hjältar" visas på TV (när?). "Välkommen Boiko! Du gav tillbaks en stulen mobiltefon! Vad säger du om det?" <ohörbart>. "Vad säger du Boiko, vad fick dig att ta steget?" <ohörbart>. "Vi måste nog skaffa en tolk, finns det en tolk i publiken?". Flera höjer händerna! "Ta mig, ta mig, ta mig!". "Här har vi en tolk, vad säger Boiko?". Tolken: han säger "Tirada dhabta ee dadka ku hadla Af-soomaaliga lama yaqaan, waxaase lagu qiyaasaa ilaa 19.65 Milyan oo qof kuwaas oo ku kala firarsan Caalamka, waxaana kaloo jira aragtiyo kale oo gaarsiiya ilaa 25 Milyan oo qof". "Oj, hoppsan, vad betyder det?". Tolken: "Han trodde det var en iPhone5, men det var en jävla gammal iPhone4 utan laddare!!! Han känner sig kränkt och vill ha skadestånd från DO!"

"A big hand for Boiko now!!!!
Priceless, ramlar nästan ur stolen av skratt ! Nästan lika kul som händelsen i sig.
Citera
2014-07-28, 21:29
  #127
Medlem
blofeld88s avatar
Fan vad kul, rätt åt kommisen.
Citera
2014-07-28, 21:32
  #128
Medlem
Påminner om när vänstermupparna skulle "reclaim Rosengård" för extra poliser hade sats in för att stoppa oroligheter.
På tv visade dom hur blattarna jagade bort några äcklig v-människor så dreadsen och bongotrummorna flög.
Citera
2014-07-28, 21:34
  #129
Bannlyst
(FB) Romska läger i Sverige

Godbitar från igår

Inlägg från obyn:

"Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
"Cyklopen

Hej och tack alla underbara människor som kom igår och gav stöd till EU-migranterna och HEM, föreningen för hemlösa EU-migranter. Tyvärr var det många som blev av med sina mobiler och vi ska göra ett försök att få tillbaka dem. Om du blev av med din mobil, skicka ett pm till Elin Olofsson"


Så jävla underbart så man nästan knäcker en fin öl o firar
... [ Visa mer ]

Det mest roliga i historien var att Elin Olofsson själv fick sin mobil stulen av en zigenare.

https://www.facebook.com/elolof?fref...rofile_browser

Citat:
Mobben stulen, efter en dos ilska och skäll kom den fram men sim-kortet hade han hunnit sumpa i skogen. Skriv på FB om du vill nåt.

"
__________________
Senast redigerad av penka 2014-07-28 kl. 21:39.
Citera
2014-07-28, 21:35
  #130
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Då blev det ju en stödfestival trotts allt, dom fick sig ett par telefoner!
Citera
2014-07-28, 22:24
  #131
Medlem
Man undrar varför brottsoffren inte bara lagt sina telefoner, plånböcker och hemnycklar på ett bord där det bara var att plocka åt sig för våra härliga zigenare?

Är det för att man vill att skräpmänniskorna ska få bejaka sin kultur?

Osolidariskt av dessa vänster-extremister att ens gnälla över att dom har blivit av med saker, det var väl detta dom ville ha? Tar för givet att zigenare-packet tackar och bockar för stödet.

Underbar humor i all sin enkelhet må jag säga.
Citera
2014-07-28, 22:26
  #132
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Påminner om när vänstermupparna skulle "reclaim Rosengård" för extra poliser hade sats in för att stoppa oroligheter.
På tv visade dom hur blattarna jagade bort några äcklig v-människor så dreadsen och bongotrummorna flög.


Finns det klipp på det? Skulle vilja se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in