Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-27, 17:14
  #1
Medlem
Jag har ett väldigt stort problem.

Min flickvän och jag har varit tillsammans sedan april -13.
Hur som helst. Jag har en enorm sexlust/kåthet nästintill varje dag. Nu har jag inte fått sex på två veckor pga jobb och andra grejer. Min flickvän tog min oskuld vilket betyder att jag inte har varit med andra tidigare. Hon är inte alls lika driven som jag är när det gäller sex. Vilket jag tycker är väldigt synd.
Jag skulle så gärna vilja sätta på andra tjejer, vilket jag fantiserar om ibland. Tyvärr går ju inte detta som sagt.

Jag har sagt till henne en gång att jag vill ha trekant med nån mer tjej. Då började hon gråta. Så detta verkar inte vara nån idé att fråga igen. Samtidigt har hon berättat för mig att hon har förståelse för att jag vill prova va med andra med. Hon har varit med en kille innan vårt förhållande. Hon är nöjd med vårt sex (låter henne komma varje gång) vilket är slags bekräftelse på att jag är bra tycket jag.
Hon har föreslagit att vi skulle ta en paus, vilket betyder att om jag ligger med nån ligger hon också med andra, vilket jag inte vill. Tyvärr leder pauser ofta till att man gör slut vilket jag verkligen inte vill göra heller.
Jag har några tjejer som jag märker skulle va intresserade av ett ONS men jag kan ju självklart inte gå längre än vad ögat får se.

Blir galen på hur jag ska göra. Jag älskar min flickvän något enormt, men skulle gärna vilja prova andra kvinnor med för att se om det är nån skillnad min flickvän och andra tjejer.

Något som har varit i samma sits som mig som kan relatera? Snälla hjälp!
Citera
2014-07-27, 17:21
  #2
Medlem
hearttolefts avatar
fixa så du har ett ons redo och be tjejen din om en jätte jätte liten paus, så kanske hon inte hinner ligga med nån annan,, :-)
Citera
2014-07-27, 17:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hearttoleft
fixa så du har ett ons redo och be tjejen din om en jätte jätte liten paus, så kanske hon inte hinner ligga med nån annan,, :-)

Haha, gills verkligen en sån sak? Fast, mitt samvete är ju i behåll då iallfall.
Citera
2014-07-27, 17:23
  #4
Medlem
killen30s avatar
Ja äta kakan och ha den kvar funkar inte. Du har ju även frågat om trekant osv. Du har väl bara två val eg kvar, göra slut och lev som singel ett tag eller stanna kvar och älska din flickvän. Men troligtvis är du inte mogen eller redo för ett seriöst förhållande eller tillräckligt kär, då du känner som du gör. Mitt förslag är att gör slut och lev som singel ett tag och lek av dig. Sen kan du skaffa ett seriöst förhållande igen. Du kommer ändå falla i fällan tillslut, är bättre att göra slut innan detta händer för er båda.
Citera
2014-07-27, 17:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asho
Jag har ett väldigt stort problem.

Min flickvän och jag har varit tillsammans sedan april -13.
Hur som helst. Jag har en enorm sexlust/kåthet nästintill varje dag. Nu har jag inte fått sex på två veckor pga jobb och andra grejer. Min flickvän tog min oskuld vilket betyder att jag inte har varit med andra tidigare. Hon är inte alls lika driven som jag är när det gäller sex. Vilket jag tycker är väldigt synd.
Jag skulle så gärna vilja sätta på andra tjejer, vilket jag fantiserar om ibland. Tyvärr går ju inte detta som sagt.

Jag har sagt till henne en gång att jag vill ha trekant med nån mer tjej. Då började hon gråta. Så detta verkar inte vara nån idé att fråga igen. Samtidigt har hon berättat för mig att hon har förståelse för att jag vill prova va med andra med. Hon har varit med en kille innan vårt förhållande. Hon är nöjd med vårt sex (låter henne komma varje gång) vilket är slags bekräftelse på att jag är bra tycket jag.
Hon har föreslagit att vi skulle ta en paus, vilket betyder att om jag ligger med nån ligger hon också med andra, vilket jag inte vill. Tyvärr leder pauser ofta till att man gör slut vilket jag verkligen inte vill göra heller.
Jag har några tjejer som jag märker skulle va intresserade av ett ONS men jag kan ju självklart inte gå längre än vad ögat får se.

Blir galen på hur jag ska göra. Jag älskar min flickvän något enormt, men skulle gärna vilja prova andra kvinnor med för att se om det är nån skillnad min flickvän och andra tjejer.

Något som har varit i samma sits som mig som kan relatera? Snälla hjälp!


Jag ska vara ärlig och skriva att jag hoppas hon gör slut med dig. Du är för barnslig för en relation. Onanera eller träffa olika tjejer i stället, det är ju det du vill.
Citera
2014-07-27, 17:28
  #6
Medlem
Du får helt enkelt välja.

Antingen ligga runt, eller vara med din flickvän.

Man kan inte få allt här i världen. Personligen hade jag valt flickvännen. Visst är det kul i 30 minuter att ligga med nån brud man inte känner, men vad ska du göra sen då. Vad ska du göra på söndagen, efter helgen, när livet känns skit. Då är det rätt tacksamt att ha en flickvän att umgås med.
Citera
2014-07-27, 17:48
  #7
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asho
Hon är nöjd med vårt sex (låter henne komma varje gång) vilket är slags bekräftelse på att jag är bra tycket jag.
ASG!

Citat:
Hon har föreslagit att vi skulle ta en paus, vilket betyder att om jag ligger med nån ligger hon också med andra, vilket jag inte vill. Tyvärr leder pauser ofta till att man gör slut vilket jag verkligen inte vill göra heller.
Överväg ett öppet förhållande eller ta pausen. Tror du verkligen att den här tjejen är den du kommer gifta dig och skaffa barn med?
Citera
2014-07-27, 17:49
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkerwkjl
Du får helt enkelt välja.

Antingen ligga runt, eller vara med din flickvän.

Man kan inte få allt här i världen. Personligen hade jag valt flickvännen. Visst är det kul i 30 minuter att ligga med nån brud man inte känner, men vad ska du göra sen då. Vad ska du göra på söndagen, efter helgen, när livet känns skit. Då är det rätt tacksamt att ha en flickvän att umgås med.


Du har en poäng där.
Citera
2014-07-27, 17:53
  #9
Medlem
[quote=kinesarsle|

Överväg ett öppet förhållande eller ta pausen. Tror du verkligen att den här tjejen är den du kommer gifta dig och skaffa barn med?[/QUOTE]

Hon vill gifta sig och skaffa barn med mig. Hon har till och med bestämt vad barnen ska heta. Jag har inget emot att få barn med henne eller så. Jag vill bara ligga lite mer än vad jag gör för tillfället innan jag stadgar mig med henne...
Citera
2014-07-27, 17:59
  #10
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asho
Hon vill gifta sig och skaffa barn med mig. Hon har till och med bestämt vad barnen ska heta. Jag har inget emot att få barn med henne eller så. Jag vill bara ligga lite mer än vad jag gör för tillfället innan jag stadgar mig med henne...
Och du tror att det kommer bli så? Och om det blir så, hur länge tror du det dröjer innan ni skiljer er? Hur gamla är ni förresten?
Citera
2014-07-27, 18:34
  #11
Moderator
VitKallas avatar
Tycker den här passar bättre i R&S så vi provar där.

Erotik och sexualitet --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2014-07-27, 18:49
  #12
Medlem
EvilGuys avatar
Har du inga moraliska betänkligheter kring att ligga med någon annan så gör det. Dock tycker jag att du bör behandla andra som du vill bli behandlad själv, så jag hoppas att det är OK att hon gör det samma?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback