Citat:
Ursprungligen postat av
TattooedFucker
Fick mitt ID kapat rätt nyligen . Någon hade beställt telefoner och surfplattor från 3 som har den mest inkompetenta systemet ....
J:Jag
f:försäljarn
j, hej jag har fått ett brev om att jag skaffat mig ett abbonemang hos er men det har jag inte såvitt inte gjort
F. Får jag ditt personnumer så ska jag kika vad som skett
j, Perfekt
F, Jag ser att du har 3 st abbonemang här hos oss varav 2 vart startade för 8 dagar sedan
J.Nej det har jag inte har min privata telefon hos er .
F.Okej du har beställt 2 st Iphone 5 med fast pris
J,Nej det har jag inte gjort så ge mig telefonnumren så ska ja ringa upp dem .
F.De kan vi inte lämna ut
Polisanmälan lades ner , Fick de makulerade men nu kan jag inte ta abbonemang/lån då jag är punktmarkerad dvs jag har en spärr så måste gå personligen in överallt
Vem som helst kan knalla in på Ica och säga har glömtl legget hemma men du kan ta mitt personnummer för se att det är jag och det har jag gjort själv !
Systemet innehåller massor med brister, det brister som mest på utlämningsställenas, folk ifrån andra kulturer som gärna slira på reglerna är inte ovanligt. Man måste bygga in fler säkerhets mekanismer i systemet och framförallt måste postens ombud få ta den ekonomiska smällen om det gör fel.
Där jag hämtar mina paketet är det stenhårda med leg, men så är det än en äldre Svensk dam håller i det.