Citat:
Ursprungligen postat av
retepm.
Folk verkar inte ens reflektera över det. Men jag har börjat fundera på hur elaka alla kvinnor verkar vara mannen är alltid den som får skit för allt kvinnor framställer sig jämnt som offer. Vi ser exakt samma sak med dessa muslimer de älskar att ta på sig offerrollen trots att de ofta är onda.
Feminismen känns för mig som en bekräftelse på kvinnans självgodhet hon har redan alla fördelar man kan önska sig. Ändå vill hon ha mer ja tom. utrota mannen som gett henne frihet. Verkar ju vara det klassiskt psykopatiska draget förakt för svaghet.
Är kvinnor mobbare av naturen?
Om inte varför resonerar de som mobbare?
Har kvinnor klassiska psykopatiska drag?
Feminism har ballat ur lite får jag erkänna, jag är feminist i den bemärkelse att jag står för total jämlikhet där inget kön diskrimineras.
Men att feminism vill utrota mannen är absurt och bara påhitt, detta syftar du säkert på tackvarde Schyman och c.o. De bedriver en politik som är allt annat än feministisk kan jag säga dig och deras åsikter ska du inte blanda in med riktig feminism.
Nej kvinnor är inte mobbare av naturen, inte män heller. Mobbing är något som ofta uppkommer av grupptryck och kulturella krafter. Däremot är människan av naturen egoistisk innerst inne och sätter sin egen säkerhet före andra i kritiska situationer.
De resonerar inte som mobbare, de vill säkerställa sitt eget liv i det samhälle vi lever i idag som domineras av ett manligt våld. Hur du får det till mobbning är bortom min kunskap.
Nej kvinnor generellt har inte psykopatiska drag, inte män heller. Det är något som framkommer individuellt.
Nu en fråga till dig.
Vadan ditt hat mot kvinnor, har du fått nobben en gång för mycket?