2014-07-26, 12:32
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Nej jag gillar verkligen inget ni manshatare står för.
Jaså jag är en manshatare nu lol.
Berätta hur du får ihop den ekvationen, byfåne där.
Citera
2014-07-26, 12:38
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Jaså jag är en manshatare nu lol.
Berätta hur du får ihop den ekvationen, byfåne där.

Och där kom det personangrepp den taktik ni feninazister använder när argumenten tryter.
Citera
2014-07-26, 12:45
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Och där kom det personangrepp den taktik ni feninazister använder när argumenten tryter.
Nej det är inte personangrepp när man talar sanning.
Det är inte rätt att ljuga och det vet du.
Så om du uppträder som en byfåne ska du kallas för det, rätt skall vara rätt.

Så nu när du fått tagit på dig en värmande offerkofta stackare där red nu ut begreppet hur jag kan vara en manshatare . Roa mig.

Sedan kan du förklara vad en "feninazist" är för något.
Aldrig hört det förr.
Mao roa mig mer.
Citera
2014-07-26, 13:26
Medlem
Citat:
Folk verkar inte ens reflektera över det. Men jag har börjat fundera på hur elaka alla kvinnor verkar vara mannen är alltid den som får skit för allt kvinnor framställer sig jämnt som offer. Vi ser exakt samma sak med dessa muslimer de älskar att ta på sig offerrollen trots att de ofta är onda.

Feminismen känns för mig som en bekräftelse på kvinnans självgodhet hon har redan alla fördelar man kan önska sig. Ändå vill hon ha mer ja tom. utrota mannen som gett henne frihet. Verkar ju vara det klassiskt psykopatiska draget förakt för svaghet.

Är kvinnor mobbare av naturen?

Om inte varför resonerar de som mobbare?

Har kvinnor klassiska psykopatiska drag?

Feminism har ballat ur lite får jag erkänna, jag är feminist i den bemärkelse att jag står för total jämlikhet där inget kön diskrimineras.
Men att feminism vill utrota mannen är absurt och bara påhitt, detta syftar du säkert på tackvarde Schyman och c.o. De bedriver en politik som är allt annat än feministisk kan jag säga dig och deras åsikter ska du inte blanda in med riktig feminism.

Nej kvinnor är inte mobbare av naturen, inte män heller. Mobbing är något som ofta uppkommer av grupptryck och kulturella krafter. Däremot är människan av naturen egoistisk innerst inne och sätter sin egen säkerhet före andra i kritiska situationer.

De resonerar inte som mobbare, de vill säkerställa sitt eget liv i det samhälle vi lever i idag som domineras av ett manligt våld. Hur du får det till mobbning är bortom min kunskap.

Nej kvinnor generellt har inte psykopatiska drag, inte män heller. Det är något som framkommer individuellt.

Nu en fråga till dig.
Vadan ditt hat mot kvinnor, har du fått nobben en gång för mycket?
Citera
2014-07-26, 13:28
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AzorAhai
Feminism har ballat ur lite får jag erkänna, jag är feminist i den bemärkelse att jag står för total jämlikhet där inget kön diskrimineras.
Men att feminism vill utrota mannen är absurt och bara påhitt, detta syftar du säkert på tackvarde Schyman och c.o. De bedriver en politik som är allt annat än feministisk kan jag säga dig och deras åsikter ska du inte blanda in med riktig feminism.

Nej kvinnor är inte mobbare av naturen, inte män heller. Mobbing är något som ofta uppkommer av grupptryck och kulturella krafter. Däremot är människan av naturen egoistisk innerst inne och sätter sin egen säkerhet före andra i kritiska situationer.

De resonerar inte som mobbare, de vill säkerställa sitt eget liv i det samhälle vi lever i idag som domineras av ett manligt våld. Hur du får det till mobbning är bortom min kunskap.

Nej kvinnor generellt har inte psykopatiska drag, inte män heller. Det är något som framkommer individuellt.

Nu en fråga till dig.
Vadan ditt hat mot kvinnor, har du fått nobben en gång för mycket?

Eller så är det just Schyman & co. som står för riktig feminism, och det är du som inte platsar. Du är nog snarare jämställdist.
Citera
2014-07-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Ja men bara med kvinnor. Tänk om män hade gjort så historiskt och samtidigt hatat kvinnor, alltså på riktigt. Det hade aldrig fungerat. Då hade man ju kastat fram kvinnor vid krig t ex, de första offren att slaktas. Dessutom är det du säger ganska överdrivet. Än så länge finns det fortfarande väldigt många kvinnor som absolut inte skriver under på feminismens påhitt och ondska, men då attackeras av feministkvinnor. Så samarbete... nja. Snarare psykologisk underkastelse?

Men snälla nån, du menar män har inte samarbetat i enkönsgrupper genom historien? Och män har aldrigt motarbetat kvinnor genom att ex. förvägra dem div. saker? Och kivnnohat genom historien är icke existerande? på riktigt?

Du har så gott som inga exempel i världen där kvinnor suttit och förvägrat män dittan och dattan men åtskilligt av detta från män mot kvinnor i historien och i dagens samhällen över jordens yta. Så du kanske ska tänka lite innan du skriver? Inte kvinnor som satt och bestämde att enkom män skulle "slaktas" vid krig ex. var män. Idag har du dessutom en förändrad krigssituation då det primära målen i krig är civilia mer än soldater.
Citera
2014-07-26, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Eller så är det just Schyman & co. som står för riktig feminism, och det är du som inte platsar. Du är nog snarare jämställdist.

Var säger feminismen att man ska tvinga på folket köttfria dagar, tvinga män att gå omskolningskurser och sträva efter könsneutrala dagis?

Nej detta är inte feminism, det är någon sjukt förvriden version av feminism som är allt annat än jämställd.
Citera
2014-07-26, 13:37
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Var säger feminismen att man ska tvinga på folket köttfria dagar, tvinga män att gå omskolningskurser och sträva efter könsneutrala dagis?

Nej detta är inte feminism, det är någon sjukt förvriden version av feminism som är allt annat än jämställd.

Jag har intalat mig det jag med, men det går inte att förneka hur många som kallar sig feminister och stödjer denna politik. Det kanske inte är feminismens ursprungsideer, men nu är begreppet i vilket fall kapat, snott. Därför vägrar jag kalla mig det. För många jobbiga konnotationer.
Citera
2014-07-26, 13:54
Medlem
-vaas-s avatar
I ett nötskal verkar kvinnliga grupper gå ut på att: en fet ouppfostrad subba från en alkisfamilj som fått växa upp för fort iom hon fått agera som förälder åt sin söndersupna vissna farsa går runt och utstrålar att hon är otroligt säker och kompetent men behöver omedvetet bekräftelse hon aldrig fick.

Det gör att hon charmar upp korkade höns omkring henne som inte verkar kunna sortera det här med vad en persons utstrålning säger med vad som är rimligt, där det blir hoper med korkade minions kring subban hon sätter upp ett utbyte som går ut på ömsesidig idealisering som ser till att hon får bekräftelse.

Som då spelar på att människor svarar med att socialt ge tillbaka av vad de får, vill man få någon att berätta om detaljer om en familj börjar man prata om sin egen t ex - där hon då sätter igång att ge massa komplimanger som sätter upp den relationen till de omkring henne som gör det blir ett fedt facebook "<3<3<3 vad fin du är raring!"-kalas fast på riktigt.

Men men, eftersom hon egentligen inte är så bra och hennes självförtroende är ihåligt hon har massa skabbiga saker i personligheten hon inte kan hantera - där då lösningen blir att skapa en syndabock som ska ta all skit och alla är drogade på kärleken inom gruppen att alla beter sig som slynor och spelar med i det.

Samma modell går att tillämpa på rika bortskämda äckel-barn, rasblandningar från miljonprojekt, jurister, poliser, politiker, mänskligheten överlag.
Citera
2014-07-26, 14:05
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:

Nu har ju inte du ett tolkningsföreträde till vad feminism är och det finns tom feminister som vill gå längre än så.
Citera
2014-07-26, 14:33
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Nej det är inte personangrepp när man talar sanning.
Det är inte rätt att ljuga och det vet du.
Så om du uppträder som en byfåne ska du kallas för det, rätt skall vara rätt.

Så nu när du fått tagit på dig en värmande offerkofta stackare där red nu ut begreppet hur jag kan vara en manshatare . Roa mig.

Sedan kan du förklara vad en "feninazist" är för något.
Aldrig hört det förr.
Mao roa mig mer.

Men fuck you ditt jävla troll.
Citera
2014-07-26, 14:42
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Men fuck you ditt jävla troll.
Ja det var rätt kul att du nu börjar med de personangrepp du klagade att jag höll på med.
Din lilla rackare där.
Där fick du till det.

Men sluta fjanta på nu.
Vi har bekräftat att du är ett offer.
Att du kände dig riktigt kränkt.
För du är ju en skör SDare.
Men svara på de frågorna jag ställde nu, eller var det för många bokstäver i frågorna?
Roa mig nu!

För det kan väl inte vara som så att du bara snackar en massa skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in