• 1
  • 2
2014-07-24, 08:44
Medlem
Sg tv parkerade polisbilar utanfr viljansvgen 26 undra om det kan ha varit dr tro....

ngon som hrt ngot mer?

http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.33...kenberg-i-natt
Citera
2014-07-24, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegoDuplo
Sg tv parkerade polisbilar utanfr viljansvgen 26 undra om det kan ha varit dr tro....

ngon som hrt ngot mer?

http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.33...kenberg-i-natt

Citat:
Larmet kom vid tretiden natten till torsdagen. Ett vittne hade hrt skott frn en bostad i centrala Falkenberg. Nr polisen kom till platsen visade det sig att en man, fdd tidigt 90-tal hade skottskadats.

Daniel Bergman, vakthavande befl p Hallandspolisens lnskommunikationscentral, kunde inte p torsdagsmorgonen uttala sig om huruvida det finns ngra kopplingar till Falkagrdsmordet.
Citera
2014-07-24, 21:32
Medlem
Viljansvgen 26 r vl hyreshus?
Citera
2014-07-24, 23:00
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gallan1
Det stmmer.
Citera
2014-07-25, 01:18
Medlem
Ngon som har en teori om vad som kan ha hnt och vem som skjutit och blivit skjuten ?
Citera
2014-07-25, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gallan1

Missade visst en bokstav ska vara 26 C och det r bostadsrtter dr ska ha varit en lgenhet p frsta vning vad jag har hrt

BO ska inte ha varit skriven p adressen.
Citera
2014-07-25, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falkenbergaren2013
Ngon som har en teori om vad som kan ha hnt och vem som skjutit och blivit skjuten ?

OBS!
Detta r ryckte jag hrde igr gr gllande att GM ska ha klttrat via ett stuprr in p en balkong fr att ta sig in i lgenheten.
Citera
2014-07-25, 09:17
Medlem
HN: " Och det fr ses som en mycket ls spekulation att skjutningen skulle ha ngot samband med Falkagrdsmordet, som ju r ouppklarat och lmnat sr efter sig"

Kan det vara en helt "egen" hndelse, eller vad ska man tro? Ngon som har en hint om vad det handlar om?
Polis och tekniker var p plats frn tidig morgon och ett par,tre timmar framt. Sedan p frmiddagen kom det ytterligare poliser, tekniker och "knackadrr" personer.
Citera
2014-07-25, 15:38
Medlem
Citat:
OBS!
Detta r ryckte jag hrde igr gr gllande att GM ska ha klttrat via ett stuprr in p en balkong fr att ta sig in i lgenheten.

Enligt boende i Fbg skall dessa balkonger numera blivit inglasade, s det verkar mystiskt om hen klttrat in sdan vg. Kan iofs finnas ppningsbara skjutfnster men nd..
Citera
2014-07-25, 16:00
Medlem
Citat:
OBS!

Vem r GM d? vad sger ryktet ?
Citera
2014-07-25, 16:47
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockoletta
Enligt boende i Fbg skall dessa balkonger numera blivit inglasade, s det verkar mystiskt om hen klttrat in sdan vg. Kan iofs finnas ppningsbara skjutfnster men nd..
Om jag inte har sett fel r det skjutfnster p de ny balkongerna.
Citera
2014-07-26, 08:35
Medlem
De flesta har nog sovit med tvrdrag senaste tiden. S antagligen har dessa fnster varit ppna. Ryktet sger R*b*n Bl*m
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in