Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-07-24, 08:44
Medlem
Såg två parkerade polisbilar utanför viljansvägen 26 undra om det kan ha varit där tro....

någon som hört något mer?

http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.3318387-skjutning-i-falkenberg-i-natt
Citera
2014-07-24, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegoDuplo
Såg två parkerade polisbilar utanför viljansvägen 26 undra om det kan ha varit där tro....

någon som hört något mer?

http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.3318387-skjutning-i-falkenberg-i-natt

Citat:
Larmet kom vid tretiden natten till torsdagen. Ett vittne hade hört skott från en bostad i centrala Falkenberg. När polisen kom till platsen visade det sig att en man, född tidigt 90-tal hade skottskadats.

Daniel Bergman, vakthavande befäl på Hallandspolisens länskommunikationscentral, kunde inte på torsdagsmorgonen uttala sig om huruvida det finns några kopplingar till Falkagårdsmordet.
Citera
2014-07-24, 21:32
Medlem
Viljansvägen 26 är väl hyreshus?
Citera
2014-07-24, 23:00
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gallan1
Det stämmer.
Citera
2014-07-25, 01:18
Medlem
Någon som har en teori om vad som kan ha hänt och vem som skjutit och blivit skjuten ?
Citera
2014-07-25, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gallan1

Missade visst en bokstav ska vara 26 C och det är bostadsrätter där ska ha varit en lägenhet på första våning vad jag har hört

BO ska inte ha varit skriven på adressen.
Citera
2014-07-25, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falkenbergaren2013
Någon som har en teori om vad som kan ha hänt och vem som skjutit och blivit skjuten ?

OBS!
Detta är ryckte jag hörde igår gör gällande att GM ska ha klättrat via ett stuprör in på en balkong för att ta sig in i lägenheten.
Citera
2014-07-25, 09:17
Medlem
HN: " Och det får ses som en mycket lös spekulation att skjutningen skulle ha något samband med Falkagårdsmordet, som ju är ouppklarat och lämnat sår efter sig"

Kan det vara en helt "egen" händelse, eller vad ska man tro? Någon som har en hint om vad det handlar om?
Polis och tekniker var på plats från tidig morgon och ett par,tre timmar framåt. Sedan på förmiddagen kom det ytterligare poliser, tekniker och "knackadörr" personer.
Citera
2014-07-25, 15:38
Medlem
Citat:
OBS!
Detta är ryckte jag hörde igår gör gällande att GM ska ha klättrat via ett stuprör in på en balkong för att ta sig in i lägenheten.

Enligt boende i Fbg skall dessa balkonger numera blivit inglasade, så det verkar mystiskt om hen klättrat in sådan väg. Kan iofs finnas öppningsbara skjutfönster men ändå..
Citera
2014-07-25, 16:00
Medlem
Citat:
OBS!

Vem är GM då? vad säger ryktet ?
Citera
2014-07-25, 16:47
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockoletta
Enligt boende i Fbg skall dessa balkonger numera blivit inglasade, så det verkar mystiskt om hen klättrat in sådan väg. Kan iofs finnas öppningsbara skjutfönster men ändå..
Om jag inte har sett fel är det skjutfönster på de ny balkongerna.
Citera
2014-07-26, 08:35
Medlem
De flesta har nog sovit med tvärdrag senaste tiden. Så antagligen har dessa fönster varit öppna. Ryktet säger R*b*n Bl*m
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in