• 1
  • 2
2014-07-21, 19:30
Medlem
ozyrecons avatar
Har dejtat en tjej nu totalt 4 gånger. Vi sågs senast i lördags och det känns väldigt bra. Jag är säker på att hon gillar mig med.
Jag funderar på att skicka rosor till henne via blomsterbud för att visa hur mycket jag tycker om henne men samtidigt känner jag mig osäker på att skicka blommor.
Tänk om tycker det är jobbigt? Ja ni fattar själva, man överanalyserar.
Ska jag kötta på och skicka en stor bukett rosor och hoppas på att det verkligen uppskattas?
Jag är 23 och hon är lika gammal.
Citera
2014-07-21, 19:38
Medlem
Skulle personligen säga att det är lite tidigt för det...
men jag har ofta fel
Citera
2014-07-21, 19:39
Medlem
Eldarons avatar
Köp en hög med blommor och ge dom till henne personligen, uppskattas förmodligen mycket mer.
Citera
2014-07-21, 19:40
Medlem
Kör! Har du på känn att hon gillar dig så varför inte? Är det t.om så att hon börjar bli kär i dig så kan du i princip göra vilken gullig gest som helst och hon skulle tokgilla det. lycka till mannen
Citera
2014-07-21, 19:49
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldaron
Köp en hög med blommor och ge dom till henne personligen, uppskattas förmodligen mycket mer.

Det hade jag nog gjort om vi inte bor så långt ifrån varandra.
Det är ungefär 12 mil emellan oss just nu så därför träffas vi bara på helger.
Citera
2014-07-21, 19:58
Medlem
Existents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Det hade jag nog gjort om vi inte bor så långt ifrån varandra.
Det är ungefär 12 mil emellan oss just nu så därför träffas vi bara på helger.
Vänta tills ni ses igen och ge dina blommor då, eller bjud henne på något extraläckert om du tycker det går så himla bra för er!
Citera
2014-07-21, 20:04
Medlem
Skuggvarelses avatar
Rosor har, i mitt tycke, en för stark symbolik men gesten att skicka blommor är trevlig. Jag skulle skicka en färgglad sommarbukett, för att inte vara "för på" (röda rosors starkt laddade symbolik) eller helt fantasilös (ärligt talat nu). Vilken kvinna av kvalitet uppskattar inte blommor? Trevligt initiativ av dig!
Citera
2014-07-21, 20:19
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Rosor har, i mitt tycke, en för stark symbolik men gesten att skicka blommor är trevlig. Jag skulle skicka en färgglad sommarbukett, för att inte vara "för på" (röda rosors starkt laddade symbolik) eller helt fantasilös (ärligt talat nu). Vilken kvinna av kvalitet uppskattar inte blommor? Trevligt initiativ av dig!

Nu är det gjort. Men jag gjorde som du sa. Rosor kan vara lite väl starkt efter att ha träffats 4 gånger så det blev en blandbukett med lite rosor och några andra blomhelveten jag inte kan namnet på.
Citera
2014-07-21, 20:22
Medlem
MartinStLouiss avatar
Det är nog lite för tidigt. När jag var yngre gjorde jag misstaget att skicka blommor till en tjej som jag tyckte om, det uppskattades inte kan jag säga Så det bästa är att avvakta tills att ni känner varandra lite bättre.
Citera
2014-07-21, 20:37
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Ja skicka blommor! Sånt älskar vi tjejer!
Självklart ska du göra det, hur gulligt som helst!
Jag avråder dig dock från rosor, speciellt röda. Kör på vita eller rosa. Eller det bästa av allt, vita liljor!
Citera
2014-07-21, 20:49
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Ja skicka blommor! Sånt älskar vi tjejer!
Självklart ska du göra det, hur gulligt som helst!
Jag avråder dig dock från rosor, speciellt röda. Kör på vita eller rosa. Eller det bästa av allt, vita liljor!

Det blev en blandbukett.
Citera
2014-07-21, 21:07
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Nu är det gjort. Men jag gjorde som du sa. Rosor kan vara lite väl starkt efter att ha träffats 4 gånger så det blev en blandbukett med lite rosor och några andra blomhelveten jag inte kan namnet på.

Din dejt kan skatta sig lycklig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in