• 1
  • 2
2014-07-21, 21:13
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Det blev en blandbukett.

Hmmm, ok.
Hoppas det går hem!
Citera
2014-07-21, 22:06
Medlem
Existents avatar
Rapportera in senare hur det gick
Citera
2014-07-23, 13:26
Medlem
ozyrecons avatar
Jag avbeställde blommorna i sista sekund. Jag beställde en annan grej som hon verkligen gillar som jag personligen hoppas kunna ge henne till helgen. Jag tror hon kommer uppskatta detta ännu mer. Det känns som hela mina besparingar kommer gå åt helvete. Men det känns värt det med tanke på hur fin hon är.
Citera
2014-07-23, 14:18
Medlem
BJNs avatar
Citat:
Jag avbeställde blommorna i sista sekund. Jag beställde en annan grej som hon verkligen gillar som jag personligen hoppas kunna ge henne till helgen. Jag tror hon kommer uppskatta detta ännu mer. Det känns som hela mina besparingar kommer gå åt helvete. Men det känns värt det med tanke på hur fin hon är.

Ja, det är lika bra att sätta ribban högt från första början. Nu vet du att nästa gång förväntar hon sig att du ska toppa den senaste presenten med ännu en i samma prisklass eller ännu dyrare. Och ännu en ...
Seriöst, ni har setts fyra gånger. Ni har inte haft särskilt mycket vardag tillsammans. Det är väl klart att allt känns superbra i början, det gör det nästan alltid eftersom man lägger manken till att vara lite sådär extra trevlig. Men att köpa presenter för sina besparingar skulle jag nog vara lite försiktig med.
Citera
2014-07-23, 15:24
Bannlyst
Kan rekomenderea att bifoga en liten mysig kärleksdikt till damen också.

Jag själv är en mästare på dikter och få damers hjärtan har kunnat motstå min poesi. Om du vill kan jag skicka några dikter, som du kan skriva om till din tjej.
Citera
2014-07-23, 17:15
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Blut.und.Boden.
Skulle personligen säga att det är lite tidigt för det...
men jag har ofta fel

Det har du inte i det här fallet. Det är åt helvete för tidigt.

Citat:

Bra, men jag vill verkligen verkligen verkligen ge dig ett råd. Ge henne skiten senare. Du är alldeles för tidigt ute. Oskrivna regler för gåvor:

1. Om det är en billig gåva så kan du henne den när du fått ligga.
2. Om det är en billig men lite halvt personlig gåva så vänta till ni blivit ett par.
3. Om det är en billig och väldigt personlig gåva så vänta länge som fan.
4. Om det är en dyr gåva så vänta 1 år.
5. Om det är en dyr och personlig gåva så är det en bröllopspresent.
6. Om gåvan är din penis så ge den på 1a-3e dejten.
Citera
2014-07-24, 12:29
Medlem
Nu är jag troligen inte den typ av tjej du är ute efter här, men jag Ogillar verkligen blommor; de är vackra att titta på, men de är omständiga och ska vårdas, alt. dör och skräpar ner överallt - se till att hon gillar sån't rammel innan du köper det.

Visst, du komer ha hundra tjejer som säger "Vi tjejer gillar sån't" men det är joll och lögn; det finns inget "vi tjejer gillar samma saker" för vi är individer hela högen - se till att just DIN tjej gillar blommor innan du köper det. Annars blir det fel och opersonligt.

(Min sambo köpte en fiol åt mej efter drygt en månad tillsammans, efter att ungefär alla sa till honom att det var "för tidigt" - DET var den perfekta gåvan, eftersom det visade att han verkligen lyssnat på mej och brytt sej om att komma ihåg vad som är viktigt för mej - jag har drömt om att lära mej spela fiol sedan jag var 7 år gammal, men aldrig vågat provat - det sa jag till honom i förbifarten när han skulle till en kompis som spelar fiol - en månad senare fyllde jag år, och fick en fiol - billigaste sorten, inget fancy som så, kostade inte många hundralappar - som en rosbukett, ungefär...men själva Gesten var fan helt otrolig. Det skulle jag isf rekommendera; lär känna människan så att du vet vad Hon verkligen vvill ha och gillar, ge det, på ett naturligt och avspänt sätt, och det borde bli bingo)
Citera
2014-07-24, 12:34
Medlem
Klappasäftens avatar
Man kan inte köpa kärlek för pengarna.
Citera
2014-07-24, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Man kan inte köpa kärlek för pengarna.

Sant. Flera gånger har jag nämnt att genuin attraktion mellan två inte är en förhandling eller en uppsättning villkor som båda parter skall upprätthålla, utan en naturlig kemisk reaktion. Någonstans måste detta faktum tas upp i en sticky så att fler inser det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in