Jag kan inte öppna safari på min macbook 10.7.5
När man klickar på safari så visar den att safari är igång men inget fönster kommer upp.
Jag har testat att starta om som vanligt, samt med säker start, men inget utav det verkar hjälpa.
Någon som vet vad som är fel?
Eller/och kan hjälpa mig få igång safari?
Prova att avinstallera programmet och installera om det. Dra det helt enkelt till papperskorgen och ladda ner det på nytt från App Store. På det sättet riskerar du dock att bli av med alla sparade lösenord, bokmärken och andra inställningar, så det kan vara bra att göra en backup av dem först (om du inte redan backar upp allt via Time Machine).
Haha ja och dessutom krångligare att avinstallera safari när man måste ladda ner ett program för att kunna göra det, då safari inte går att öppna så att man kan ladda ner detta program :/
Prova att avinstallera programmet och installera om det. Dra det helt enkelt till papperskorgen och ladda ner det på nytt från App Store. På det sättet riskerar du dock att bli av med alla sparade lösenord, bokmärken och andra inställningar, så det kan vara bra att göra en backup av dem först (om du inte redan backar upp allt via Time Machine).
Nu när jag försökte starta om safari så ploppar det upp en ruta där det sår : programmet "safari" tvingades avslutas när det försökte återställa sina fönster. Vill du låta det återställa sina fönster igen?
Och så kan man välja mellan återställ inte fönster och återställ fönster.
Problemet där dock är att pilen är badboll och jag kan inte välja.
Nu när jag försökte starta om safari så ploppar det upp en ruta där det sår : programmet "safari" tvingades avslutas när det försökte återställa sina fönster. Vill du låta det återställa sina fönster igen?
Och så kan man välja mellan återställ inte fönster och återställ fönster.
Problemet där dock är att pilen är badboll och jag kan inte välja.
Prova med enter, eller esc... eller låt den bara snurra ett tag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!