Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-05, 21:55
  #8941
Medlem
Ser hellre att de släpper niko. Han kan lira med kusinen istället.
Astralis. De är roliga att följa. D2 the most booring map ever... både att spela och se... men ändå gör astralis lite nya små skitgrejer som lyfter spelet. Tycker man borde sett precis varenda liten misslyckad granat på banan.. men de gör nåt litet banalt till en konst.
Citera
2019-12-06, 08:39
  #8942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Ser hellre att de släpper niko. Han kan lira med kusinen istället.
Astralis. De är roliga att följa. D2 the most booring map ever... både att spela och se... men ändå gör astralis lite nya små skitgrejer som lyfter spelet. Tycker man borde sett precis varenda liten misslyckad granat på banan.. men de gör nåt litet banalt till en konst.

För mig kan de göra vad som helst, bara det blir någon ändring. Att det skulle låta NiKo gå låter jag vara extremt osannolikt så därför tog jag inte ens upp det.

Angående D2 håller jag med. Man säger att cbble, mirage etc hade för ensidigt spel och alltid samma setup vilket gjorde det tråkigt att se på. Därför förstår jag inte saker som Nuke eller D2, dessa kartor är ju fan ännu mer tråkiga och fullständigt slumpmässiga dessutom.
Citera
2019-12-07, 20:00
  #8943
Medlem
Otems avatar
ESL Pro League Season 10 Finals

Fnatic besegrade nyss Navi på Overpass och tog sig till final! Helt sjukt!!!
Hela 16-6!

Astralis vs mousesports nu klockan 20:30 och Grand Final imorgon!

Vem möter Fnatic tror ni?
Citera
2019-12-07, 21:06
  #8944
Medlem
Fnatic var dagens säkra spel.. och mouse har fått ett minibet.
De har imponerat.. men är nöjda.
Astralis är bäst.. men de kan kanske vara bakis?
Citera
2019-12-07, 21:12
  #8945
Medlem
BillyBondss avatar
Riktigt kul med Fnatic. Kändes som att det skulle vara tungt efter torsken på Inferno men overpass var ju rena slakten. Börjar Brollan bra i morgon kan dom slå även Astralis.
Citera
2019-12-07, 23:14
  #8946
Medlem
Fegade ur och stängde mouse astralis med lite över 2ggr pengarna. Mouse ska spela kaos mot astralis.. gillar det. Riktigt kul match med sjuka individuella skills hos alla på servern
Citera
2019-12-08, 01:54
  #8947
Medlem
Fy fan vad gött att Astralis blev golvade på D2, bådar gott för en svensk vinst imorgon om Krimz och Brollan har en bra dag imo.
Citera
2019-12-08, 18:41
  #8948
Medlem
Otems avatar
Kollar någon på ESL Pro League Season 10 Grand Final?

Fnatic vs Mousesports

Just nu:

Fnatic har förlorat både Inferno och Train, 11:16 och 10:16
Nu ska de snart spela Mirage, det är en BO5, hoppas dom kan
ta Mirage annars blir det en klar 3-0 win för mousesports. Även
Nuke och Vertigo finns kvar. Mousesports är riktigt jäkla duktiga
så detta kan bli svårt.

Fortsättning följer.
Citera
2019-12-08, 19:14
  #8949
Medlem
BillyBondss avatar
Ingenting funkar ju för Fnatic. Blir nog tyvärr 3-0 i Maps. Inte deras dag tyvärr. Mouz är bra måste man säga.
Citera
2019-12-23, 10:46
  #8950
Medlem
Börjar väl bli dags att summera året.
Bästa lag.. antagligen genom tiderna : Astralis.
Bästa comebacken: Flusha till fnatic. Han gjorde ett topplag av spelare som presterade hyffsat innan.
Årets värvningsflopp: Bomble i navi. Han har verkligen avväpnat simple... (detta kommer jag få skit för)

Nå.. fyll på listan
Citera
2019-12-24, 10:39
  #8951
Medlem
Forever Winters avatar
En riktigt trevlig och informativ intervju med F0rest.

https://www.expressen.se/sport/e-spo...SlJEaS4r9tr_mk
Citera
2019-12-24, 10:57
  #8952
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Börjar väl bli dags att summera året.
Bästa lag.. antagligen genom tiderna : Astralis.
Bästa comebacken: Flusha till fnatic. Han gjorde ett topplag av spelare som presterade hyffsat innan.
Årets värvningsflopp: Bomble i navi. Han har verkligen avväpnat simple... (detta kommer jag få skit för)

Nå.. fyll på listan

Bästa lag: Förmodligen Astralis. Liquid är inte långt efter...
Årets In Your Face: F0rest. Trots att folk har tjatat om hans pensionering i flera år nu så levererar han, 31 år gammal.
Årets besvikelse: MIBR. Det är svårt att tro att det laget varit dominanta för ett tag sedan.
Årets comeback: Flusha redan nämnd. Vill även putta in den så bespottade Karrigan som tagit Mouse till nya nivåer. Liket lever!
Årets genombrott: Zywoo. Finns det någon som konkurrerar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback