2014-08-07, 01:46
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
I det här fallet skulle jag inte ha något emot att ha fel, men min kvalificerade fördom är att det inte direkt är några Fabio- eller Petra Marklund-figurer man ser på sådana ställen.
Nej, de där ställena är ju mer till för att det är skönt att vara naken och bada i fint väder.
Har du sådana krav på medmänniskorna omkring dig passar det nog bättre med en Ellos-katalog eller en p-blaska.

Smärre majoritet av äldre herrar när jag var på Smithskla Udden men övrigt var en ganska god mix av "vanligt folk". Killen som hade bjudit med mig förklarade att det var väl viss kutym att inte hålla på mitt i blickfånget eller bland folk, men att visst kunde det väl hända saker på någon lite mer avskild hörna? Han var tex. inte för fin för lite diskret fingerpullande där när vi låg där i värmen.
Citera
2014-08-07, 09:18
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Nej, de där ställena är ju mer till för att det är skönt att vara naken och bada i fint väder.
Har du sådana krav på medmänniskorna omkring dig passar det nog bättre med en Ellos-katalog eller en p-blaska.

Mm, annars har jag hört talas om den där uppfinningen internet också, lite mer modernt än det där andra. Jag tänkte mest så inte stackars ungdomarna går och tror att det är ett skönhetsnäste a la exklusiva porrsidor när de smyger sig dit, vore ju snopet.
Hoppas fingerpullandet var skönt förresten.
Citera
2014-08-07, 11:05
Medlem
zergrushs avatar
Det var det!
Lite trist att det var mitt på dagen med folk runtomkring bara, hade gärna velat göra honom en tjänst samtidigt! Var nästan lite retsamt att inte kunna få ta hand om honom ordentligt när man var så sugen...
Citera
2016-10-06, 09:22
Medlem
constants avatar
En gammal tråd, och just nu är det inte bad- och solläge, men: Finns det någon uppdaterad lista? Speciellt nyfiken är jag på ställen man kan ta sig till med allmänna kommunikationer, och givetvis gå en bit.
Simrishamn, Lysekil, Karlstad.

Det är vår snart!
Citera
2016-10-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningensvider5
Det är nog mest nakenbad.. Men vet att det även förekommit par som knullat där.

Dock är polisen gärna här och smyger efter tips av allmänhet, som stört sig på att folk luggit.. :/
Luggit?
Citera
2016-10-11, 17:44
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
En gammal tråd, och just nu är det inte bad- och solläge, men: Finns det någon uppdaterad lista? Speciellt nyfiken är jag på ställen man kan ta sig till med allmänna kommunikationer, och givetvis gå en bit.
Simrishamn, Lysekil, Karlstad.

Det är vår snart!
Det är inte vår snart men här kan du läsa. Finns nakenbad inomhus på vintern också.(i princip utan sexchans)
http://www.scandinavianaturist.org/sv
Senast redigerad av kinky_M 2016-10-11 kl. 17:49.
Citera
2017-03-12, 02:05
Medlem
överfyllt av feta, kåta män
Citera
2017-03-29, 14:28
Medlem
När jag bodde i Malmö var jag ofta ute och sprang längs Ribersborgstranden. Om det var fint väder sprang jag ut till nakenbadet, tog ett snabbt dopp och sen upp igen för att springa hem.

Är inte så intresserad av nakenbad egentligen men riktigt skönt när man sprungit en bit.

Hursomhelst, mest äldre där, men ibland även någon i min ålder som gjorde samma sak. Ett soft brake i springturen.

Att hänga där länge och sola skulle jag dock inte vilja göra, lite väl nära staden. Går ju förbi en del fluktare också.
Citera
2017-03-29, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DickyTicker
Vilka ställen med nakenbad finns det i Sverige? Finns det någon lista?
Vilka ställen brukar par ha sex på?

Kul och se vad det finns för platser i vårt, annars, pryda land

Väldigt oklart hur badplatser hänger samman med Erotik & Sexualitet...
Citera
2017-03-30, 06:42
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasmine.85
Vad är det för typ av folk som hänger på nakenbad? Och som knullar?

I programmet Ullared finns två systrar Maritta o något annat namn samt Åke o hans familj. Så ser nakenbadarna/knullarna ut . Tyvärr...
Vill du flukta får du åka till tyska nakenbad.
Senast redigerad av NiccoJ 2017-03-30 kl. 06:48. Anledning: Mer innehåll
Citera
2017-03-30, 06:49
Medlem
NiccoJs avatar
Här är ett annat hett tips samt en aptitretare på vad du får se
http://www.hallandsposten.se/nyheter...trand-1.278403
Citera
2017-04-03, 20:54
Medlem
Någon som har uppdaterad lista på nudistbad inför badsäsongen 2017? Det skulle var kul besöka lite nya badplatser i sommar. Jag har kolla på Scandinavian Naturist Portal. Någon som har bättre webplats hitta nudistbadplatser på? Har ni något badplats att rekomender?

Min favoritställen:
Lyckesand - Böda/Öland
Yngsjö - Kristianstad
Sandhammaren - Ystad
Hökafältet - Mellbystrand/Laholm
Vätterviksbadet - Vadstena/Motala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem