2014-07-08, 15:57
Medlem
Lås oss en gång för alla lyfta fram detta eftersom medierna inte gör det tillräckligt!

https://www.facebook.com/pages/Missa-inte-%C3%85sa-Romsons-tal-p%C3%A5-Almedalen-Sjukaste-som-s%C3%A4nts-i-svensk-tv/1435992793346575
Citera
2014-07-08, 16:02
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyplfl
Vad är det här?
Vad har hänt?

Låter som en marxist, inget nytt under solen här inte. Klimatet i Sverige är S J U K T och medierna håller varandra i handen, påminner lite om Sovjet. Kan vi snart får ett 1917?
Citera
2014-07-08, 16:28
Medlem
Sverigedemokraterna kommer aldrig få min röst dock hade jag tyckt det varit sjukt roligt och ett slag mot både F!, V och MP om Jimmy hade skrivit en debattartikel i DN om hur SD är det enda partiet som tar avstånd mot hat mot Kultur, sexualitet och kön. Mer än så behövs inte.

Avsluta med att alla är vi lika värda inför Gud :-)
Citera
2014-07-08, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Nästan som man önskar att Flashbacksrasisternas domedagsprofetior slår in och att hyndan Romson får uppleva att leva i ett samhälle styrt av ickevita.

Ge det lite tid så är vi snart där.
Citera
2014-07-08, 16:48
Medlem
Flashshits avatar
"Det är också så att kvinnorna är en bättre mall än männen när det gäller klimatpolitik. Det är nämligen så att männen släpper ut mer koldioxid än kvinnor. Män äter mer kött, dom åker mer bil, dom flyger mer."

Undra hur hon själv tog sig till Almedalen....?
Undra hur många flygresor Fru Romson själv har gjort i år....?
Citera
2014-07-08, 17:01
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Är detta ett försök till att fiska röster från F!?

Det ar det def. Kanns ratt uppenbart att man vill fa in roster fran det lagret.
Citera
2014-07-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Det ar det def. Kanns ratt uppenbart att man vill fa in roster fran det lagret.
Det var dock ett rätt så klumpigt uttalande, med tanke på att det sannolikt lär avskräcka män med åtminstone litet förstånd från att rösta rött, grönt eller rosa.
Citera
2014-07-08, 17:39
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Det var dock ett rätt så klumpigt uttalande, med tanke på att det sannolikt lär avskräcka män med åtminstone litet förstånd från att rösta rött, grönt eller rosa.

Mycket klumpigt. Nu tror jag det ar fa av de man som redan ar MP som kommer lata bli, och skulle det vara sa att de tappar nagra manliga roster kompenseras det sakert upp med att de vinner nagra fran V eller Fi

Vi kan nog daremot med all sannolikhet saga att, om det fanns nagra vita heterosexuella man som var osakra pa om dom skulle rosta MP, detta uttalandet inte fick dom att bestamma sig for MP.
Men man vet ju aldrig, konstigare saker har ju hant.
Citera
2014-07-08, 17:47
Medlem
Totalt störd i hela jvla huvet e hon!
Horeri för fler röster.
Diskriminering & vi o dom tänkande är okej
om det gäller mot "vita heterosexuella män"!
Senast redigerad av naescafe 2014-07-08 kl. 18:02.
Citera
2014-07-08, 18:32
Medlem
RedXs avatar
Citat:

De männen är redan avskräckta sedan länge så i det avseendet gör detta nog varken till eller från är jag rädd.
Citera
2014-07-08, 18:52
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Det ska bli så jävla kul att se när alla IDIOTER inom svensk politik får som de vill, jag lovar er att Sverige styrs mot helvetet. Jag fattar inte hur man kan hata sin egen ras så mycket som hon och alla andra luder som hatar vita män gör det är ju helt ofattbart. Vad är det för fel på de vita männen? Om de nu måste spy så extremt mycket kan de inte göra de på alla män istället? Nej juste de kan de ju inte för då blir det rasism, men mot vita män kan man ju inte vara rasist det vet vi sen tidigare.

Tycker att det är dags att släppa taget, låta de få som de vill och sedan lämna det här hjärntvättade skitlandet. Vi kan väl förbjuda sex mellan vit man - vit kvinna och där också förbjuda att vita barn föds. Detta skulle spara mycket pengar då mena pack (som ska bli Sveriges nya majoritetsbefolkning tillsammans med romer) ändå är vana vid att få föda i en buske längs vägkanten. Sedan avvecklar vi försvaret och allt annat som de vita männen tycker är nödvändigt.

Nu har vi mycket pengar över, då kan vi väl importera hela den Liberianska befolkningen? Det tycker jag låter som en toppenidé
Citera
2014-07-08, 18:54
Medlem
8711s avatar
Det vet redan alla människor med den allra minsta intelligens, att politiker som Åsa Romson är verklighetsfrånvända rasister som företräder verklighetsfrånvända rasistpartier. Det är uppenbart för vem som helst att dom försöker förinta det svenska folket. Det går aldrig att ersätta när så nu sker. Det är ett folkmord vi talar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in