Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-08-26, 17:29
  #1
Medlem
Nissenforevers avatar
Sorry om det redan finns en tråd om det här men...
vilka klädesmärken är inne respektive ute?

Inne: Tiger of sweden

Ute: JL
Citera
2005-08-26, 17:31
  #2
Medlem
Konrad Haifas avatar
Jävligt bra tråd faktiskt!

jag skall låta mig inspireras. Man vill juh inte vara 'ute'...*blinkar*
Citera
2005-08-26, 17:33
  #3
Banned
brunalvens avatar
Inne: Gant
Ute: Vita tröjor med gula majskorn.
Citera
2005-08-26, 17:37
  #4
Medlem
Son of Jamins avatar
Ute, att bry sig om vad som är ute!
Citera
2005-08-26, 17:47
  #5
Medlem
Oliwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissenforever
Sorry om det redan finns en tråd om det här men...
vilka klädesmärken är inne respektive ute?

Inne: Tiger of sweden

Ute: JL

Nej fy, båda dessa märken är ute. Eller, ute och ute, jävlit mainstream är de iallafall.

Fast, det är svårt att säga att ett speciellt märke, och hela deras kollektion(er) är ute/inne. Det är snarare enstaka plaggtyper som är inne/ute.
Citera
2005-08-26, 17:48
  #6
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliwish
Nej fy, båda dessa märken är ute. Eller, ute och ute, jävlit mainstream är de iallafall.

Fast, det är svårt att säga att ett speciellt märke, och hela deras kollektion(er) är ute/inne. Det är snarare enstaka plaggtyper som är inne/ute.

Kan du inte berätta mer?

*väntar på besked...*
Citera
2005-08-26, 17:54
  #7
Medlem
morsuss avatar
Lacoste är rätt tidlöst
Citera
2005-08-26, 17:55
  #8
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunalven
Inne: Gant
Ute: Vita tröjor med gula majskorn.

gula majskorn ??
Citera
2005-08-26, 18:09
  #9
Medlem
ischs avatar
Ute - Att skriva på ett forum vilka märken som är ute. Förutom att vara ute är det även jävligt töntigt. Klä dig i kläder du gillar och tycker om och inte efter vad du tror är inne. Eller du är kanske en tönt som försöker passa in genom att ha samma kläder om alla andra?
Citera
2005-08-26, 18:21
  #10
Medlem
20Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Ute - Att skriva på ett forum vilka märken som är ute. Förutom att vara ute är det även jävligt töntigt. Klä dig i kläder du gillar och tycker om och inte efter vad du tror är inne. Eller du är kanske en tönt som försöker passa in genom att ha samma kläder om alla andra?

Oerhört onödigt inlägg. Dels var det väldigt oartigt, och det tillförde inte heller någonting till diskussionen. Du kanske har märkt att det här är MODE-forumet!? Här diskuteras sådant.

För att besvara trådskapar'ns fråga,

kläder som är ute är helt klart kläder som blir för vanliga. J.Lindeberg, Tiger etc.
Nudie är väl egentligen också alldeles för vanligt, men deras jeans är på tok för sjysta för att sakas bort.

Annars gillar jag själv Frank Dandy-kalsonger. De är klockrena vid alla tillfällen.
Citera
2005-08-26, 18:27
  #11
Medlem
Don Cribiaris avatar
Jag har fått för mig att det är väldigt inne att se ut som att man inte bryr sig om vad som är inne eller ute...Man köper lite ovanliga märken och kläder och om nån påpekar att man bär nåt som är väldigt ute eller inne ska man se förvånad ut och säga "jasså, nämen sånt där bryr inte jag mig om, jag tycker det är snyggt det jag har, sprang på det i en butik bara sådär och slog till"

Eftersom jag inte bryr mig om vad som är inne eller ute bryr jag mig inte om att låstsas som att jag inte bryr mig om vad som är ute eller inne! Hänger ni med?
Citera
2005-08-26, 18:33
  #12
Medlem
SpiderJerusalems avatar
www.njguido.com
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback