Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
17-03-24, 23:39
Medlem
hoewaywards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Du beskriver Stockholm bra där. Men när jag "med de pissdåliga generna" använt appen yellow och låtit hela världen se mig så får jag uteslutande matchningar med snygga tjejer från USA, Tyskland, Holland. Sen samma sak för min polare som haft det lätt på tinder överallt men som bara har problem i Stockholm.

Jag påtalar bara att Stockholm är en skitstad om man är average. Här har brudarna höga krav, så är det bara. Detta i kombination med att Stockholm är Sveriges mest sociala reserverade stad för att vara en tätort så är det inte så konstigt att det ser ut så här. Sen är Stockholm även staden där man redan har sin umgängeskrets.

Förresten är det du på din avatar?

Fast får du så få matchningar är du inte averege, då är du antagligen rent objektiv ful. Har massa polare som är averege i Stockholm som får matchningar. Måste säga att männen på tinder rent generellt inte är så mycket att hänga i granen.
Citera
17-03-25, 04:22
Medlem
No6s avatar
Ser personen om man swipat till vänster alltså "inte intresserad"?

Om jag "matchade" med en tjej innebär det att hon drog åt höger också?
Citera
17-03-25, 09:16
Medlem
Installerade skiten igår. Men det händer liksom ingenting. I fliken med flamman bara "söker efter personer i din närhet " och i fliken med prickar "inga matchningar ".

Har ställt in 55 km. Bor inte i Stockholms city men inte i världens avkrok.
Citera
17-03-25, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Installerade skiten igår. Men det händer liksom ingenting. I fliken med flamman bara "söker efter personer i din närhet " och i fliken med prickar "inga matchningar ".

Har ställt in 55 km. Bor inte i Stockholms city men inte i världens avkrok.

Brukar hända mig ibland också. Även om jag haft appen nåt år. Brukar funka att installera om den! Lycka till!
Citera
17-03-25, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippper16
Brukar hända mig ibland också. Även om jag haft appen nåt år. Brukar funka att installera om den! Lycka till!

Ok. Får testa det.
Citera
17-03-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
Om man har profiltext, så lam det vara värt att slipa den rejält om du inte lyckas!

Tänk dig en CV, ju mer du slipar, desto större chans till arbete. Berätta om dig själv och vad du brinner för!

Om du tänker att "äh, det duger!" Så duger den inte.

Fast personer som har en hel beskrivning av sig själva i sin profil är inte direkt mer lockande än andra som inte har. Blir i 99% av fallen bara fånigt när personer försökt göra en fyndig beskrivning av sig själva där de vill låta trevliga och öppna men ändå roliga och sköna. Skulle snarare säga att det är bättre med en kort mening el likn. och lägga fokus på bilderna.
Citera
17-03-25, 17:58
Bannlyst
Nu kan man enligt supporten från tinder få de personer som swipar höger och ej svarar inom 2 dagar och är aktiv bli bannade genom att anmäla de som "Annat" och skriv "Non responder"

Har fått personen över 10 liknande anmälningar på sig och andra dåligt beteende anmälningar så kan denne bli bannad för alltid.

Den som någonsin blir bannad kommer inte kunna skapa nytt konto med samma Facebook konto eller samma mobil de får alltså byta båda två då appen lämnar en dold fil i mobilen som går bort om man ominstallerar hela telefonen utan återställning via iTunes eller iCloud eller nån android.

Så guys och girls svara era match om ni inte är intresserad och inte har intentioner på skriva så antingen ta bort matchen eller skriv annars får ni vad ni förtjänar.
Citera
17-03-25, 19:30
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabrica
Nu kan man enligt supporten från tinder få de personer som swipar höger och ej svarar inom 2 dagar och är aktiv bli bannade genom att anmäla de som "Annat" och skriv "Non responder"

Har fått personen över 10 liknande anmälningar på sig och andra dåligt beteende anmälningar så kan denne bli bannad för alltid.

Den som någonsin blir bannad kommer inte kunna skapa nytt konto med samma Facebook konto eller samma mobil de får alltså byta båda två då appen lämnar en dold fil i mobilen som går bort om man ominstallerar hela telefonen utan återställning via iTunes eller iCloud eller nån android.

Så guys och girls svara era match om ni inte är intresserad och inte har intentioner på skriva så antingen ta bort matchen eller skriv annars får ni vad ni förtjänar.

Äntligen, har några riktigt fräscha som beter sig såhär trots att de är aktiva på appen. Tar bort de om en vecka.
Citera
17-03-26, 15:28
Medlem
superflash2s avatar
Är det bara jag som inte kommer in på appen? "Hoppsan, det uppstod ett problem vid inloggning på tinder" står det.
Citera
17-03-26, 16:00
Medlem
Fizzbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2
Är det bara jag som inte kommer in på appen? "Hoppsan, det uppstod ett problem vid inloggning på tinder" står det.

Samma problem här. Konstig nog får jag aviseringar.
Citera
17-03-26, 16:05
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2
Samma problem här! Troligen är appjäveln överbelastad
Citera
17-03-26, 16:05
Medlem
Fizzbacks avatar
http://downdetector.com/status/tinder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem