Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-11, 22:27
Medlem
rrambois avatar
Och nej, swipar inte på fake-profiler samt så swipas de inte på fula damer.
Citera
2017-03-11, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rramboi
Ni som ifrågasatte haha!

Har en ny tindergrupp idag därav har antalet minskat lite

https://www.pixeltopic.com/image/kizdhrewnrzklu/
Är du snygg? Har du lätt i verkligheten? Mkt blickar?
Citera
2017-03-12, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Om tjejer tar insativ och dessutom skriver "snygging" eller liknade, och frågar vad man gör ikväll.

Hur stor procent är det att det är fejk och kan man anmäla det till Tinder, för att man misstänker att det är en fejk profil, så kanske de kan kolla närmare titt på profilen?
Fråga efter snapchat, säger dom nej så fake.
Citera
2017-03-12, 01:13
Medlem
Citat:
Och nej, swipar inte på fake-profiler samt så swipas de inte på fula damer.

Skulle va nice ärr veta din ålder också! Om man får mer Match om man är typ 22 istället för 29
Citera
2017-03-12, 01:15
Medlem
Tinder är skit. Prova badoo istället
Citera
2017-03-12, 02:35
Medlem
rrambois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Skulle va nice ärr veta din ålder också! Om man får mer Match om man är typ 22 istället för 29

Är 20år gammal.

Och ni som undra om mitt utseende. 188cm lång, 85kg skapligt rippad med rutor samt ådriga armar med sleeve på vänsterarmen. Tatuerad på låret samt välvårdat hud. Street/causal klädstil & lätt att föra mig bland folk.

Har tre bilder på mig själv: en utan tröja, en bild bakifrån där man ser min rygg samt en bild i kostym!
Citera
2017-03-12, 09:46
Medlem
Citat:
Är 20år gammal.

Och ni som undra om mitt utseende. 188cm lång, 85kg skapligt rippad med rutor samt ådriga armar med sleeve på vänsterarmen. Tatuerad på låret samt välvårdat hud. Street/causal klädstil & lätt att föra mig bland folk.

Har tre bilder på mig själv: en utan tröja, en bild bakifrån där man ser min rygg samt en bild i kostym!

Då är du ju värd så mycket match helt klart, rippad och välklädd liksom
Citera
2017-03-12, 10:28
Medlem
Underkills avatar
Citat:
Är 20år gammal.

Frågan är om ditt ansikte är snyggt nog?
Citera
2017-03-12, 11:03
Medlem
rrambois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underkill
Frågan är om ditt ansikte är snyggt nog?

Självklart en definitionsfråga, jag personligen upplever att personer av det kvinnliga könet tycker det. Men vad vet jag, jag kanske har fel!
Citera
2017-03-12, 16:34
Medlem
Stämmer det att man med Tinder plus väljer vilket område man ska synas i? om jag tex bara vill ha heta ryskor så kan jag ställa in så att jag bara ser och ses av kvinnor från Ryssland eller iallafall Moskva?
Citera
2017-03-12, 16:38
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottkrig
Tinder är skit. Prova badoo istället
Badoo är bara massa bottar.
Citera
2017-03-12, 17:06
Medlem
Citat:
Självklart en definitionsfråga, jag personligen upplever att personer av det kvinnliga könet tycker det. Men vad vet jag, jag kanske har fel!

Hur du lust att berätta lite hur bilderna är tagna?
Är det systemkamera eller casual med mobil?

På bilden med bar överkropp, är det liksom spegelselfie eller spontan bild på stranden med vänner ?

Kollar du bort eller rakt i kameran?

Skulle vara as sjyst om du ville svara på det, då jag planerar en seriös foto-session med en kompis med bra kamera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in