Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-06, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damnist2
Testade köpa en boost, fick 14 match, varit så jävla torrt innan dess.
13 bottar då eller?
Citera
2017-03-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Denna tipsades om tidigare i tråden: http://vadskavifira.nu/ Kan ju alltid bli lite kul om man inleder typ "Hur har du tänkt fira Ghanas självständighetsdag då?"

Det syns bara om du utnyttjar de funktioner som Plus-versionen ger, tex dölja ditt avstånd eller ålder (har jag för mig finns), samt swipa på annan plats (ditt avstånd visas till svep-platsen från din verkliga plats)

Om du inte har en vän som kan ställa upp som fotograf kan du skaffa stativ (finns för mobilkameror också), samt fjärrutlösare (Bluetooth). Ta massor med bilder i bra ljus, sålla efteråt, sen Photoshop.

Leta upp tex en soffa/soffgrupp där du sitter i, och använd en tydligt medveten inramning av dig själv, som antyder att det är en social tillställning runtomkring men som inte är explicit avbildat. Klä upp dig som om du skulle på en sådan fest. Experimentera med olika vinklar, titta halvt in i / ej in i kameran. Om tycker det sociala kontextet är för otydligt, testa med lite rekvisita i bakgrunden, så som en öppen ölburk.

Ja jag kan för mycket om detta.

Har hört med en kompis som kan fota, han ska se till att ta lite bilder vid tillfälle, känns så himla sjukt bara att sätta sig i en soffa på ett cafe och börja ta bilder, svårt att se att jag kan känna mig avslappad då. Hela sitvationen skriker ju typ "Nu ska jag maximera mina chanser till 110% = desperat loser "

Vad är egentligen psykologin bakom att man måste vara social på bilderna osv? Kan man inte bara länka sin instagram eller något så att dom ser att man har ett normalt liv också? Har dock inte några bilder på bara mig på insta utan typ 10-15 på olika tillfällen i livet liksom... Tror knappt jag har någon där jag är med heller, mest bilder på nära och kära, mat, spelningar etc
Citera
2017-03-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Spelar det någon roll om de är stagade eller ej?

jag tycker inte det, men tjejerna verkar ju tycka att man ser needy/Try-Hard ut om det är stage
Citera
2017-03-07, 14:35
Medlem
Ja då har man provat Boost samt Tinder Plus och gissa vad??... Ingen förbättring Vill bara skratta mer och mer för varje dag jag inte matchar med någon

Nämen får man inte alls matchningar så ska man inte förvänta sig mycket eller ha några förväntingar alls för då blir man bara besviken och ledsen
Citera
2017-03-07, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Ja då har man provat Boost samt Tinder Plus och gissa vad??... Ingen förbättring Vill bara skratta mer och mer för varje dag jag inte matchar med någon

Nämen får man inte alls matchningar så ska man inte förvänta sig mycket eller ha några förväntingar alls för då blir man bara besviken och ledsen

Du verkar lyckas med konsten att till och med vara mindre bildskön än jag. Har du försökt med olika bilder, vinklar osv? Fotokonsten är ju en hel vetenskap mer eller mindre.
Citera
2017-03-07, 19:23
Medlem
Om vi säger att man är 30år
Alla tjejer man får upp i sitt flöde som är tex 19-25 har dom verkligen ställt in max 30 eller får man upp dom iaf?

Eller kan man se tjejer som ställt in tex max 24 iaf?
Citera
2017-03-07, 22:09
Medlem
Tinder måste vara riggat nu förtiden? När jag hade tinder i somras hade jag 10-20 matchningar om dagen och nu när jag skaffade det igen har jag Max 1 om dagen, samma bilder samma stad.. någon som vet om man visas mindre i flödet eller måste man ha tinder plus för att synas?
Citera
2017-03-07, 22:20
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Om vi säger att man är 30år
Alla tjejer man får upp i sitt flöde som är tex 19-25 har dom verkligen ställt in max 30 eller får man upp dom iaf?

Eller kan man se tjejer som ställt in tex max 24 iaf?
Du ser dom åldrarna du ställer in. Dom ser dom åldrarna dom ställer in.
Citera
2017-03-08, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Du verkar lyckas med konsten att till och med vara mindre bildskön än jag. Har du försökt med olika bilder, vinklar osv? Fotokonsten är ju en hel vetenskap mer eller mindre.
Med alla möjliga som finns.
Citera
2017-03-08, 01:21
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Med alla möjliga som finns.

Varför bedöma dig att skriva här i tråden då och slösa din tid på Tinder över huvud taget?
Ge dig en klapp på axeln för att du i alla fall har försökt.

Men nu gör en som dig bättre i att bara acceptera att det var ditt öde att bli en betacuck, det var det som fick bli din roll här i livet. Detta medan några få andra män, med fördelaktigare utseende och gener och allting får glädjen att spruta sin säd på kvinnorna som du vill komma åt och munknulla dem och olla dem i ansiktet och dränka deras ansikten i sperma.

Alltså ju förr du kan acceptera detta och logga ut från Tinder och relationsforumet, för evigt, desto större chans tror jag att du kan finna glädje från någonting annat här i livet.
Vem vet? Kanske får du upp ögonen för och finner passionen i att samla på frimärken eller liknande, för här slösar du ju bara din tid på att nästintill dagligen uppdatera oss hur pass dåligt det går.
Citera
2017-03-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Varför bedöma dig att skriva här i tråden då och slösa din tid på Tinder över huvud taget?
Ge dig en klapp på axeln för att du i alla fall har försökt.

Men nu gör en som dig bättre i att bara acceptera att det var ditt öde att bli en betacuck, det var det som fick bli din roll här i livet. Detta medan några få andra män, med fördelaktigare utseende och gener och allting får glädjen att spruta sin säd på kvinnorna som du vill komma åt och munknulla dem och olla dem i ansiktet och dränka deras ansikten i sperma.

Alltså ju förr du kan acceptera detta och logga ut från Tinder och relationsforumet, för evigt, desto större chans tror jag att du kan finna glädje från någonting annat här i livet.
Vem vet? Kanske får du upp ögonen för och finner passionen i att samla på frimärken eller liknande, för här slösar du ju bara din tid på att nästintill dagligen uppdatera oss hur pass dåligt det går.
Damn that's cold..
Citera
2017-03-08, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
Du ser dom åldrarna du ställer in. Dom ser dom åldrarna dom ställer in.

Isf borde man ju ändra sin ålder på facebook med typ 3-4 år och sen skriva den riktiga åldern i pressen, eftersom dom flesta på tinder borde väl vara 20-25?

1. Ändra ålder på facebook
2. Ta "Visa ej min ålder"
3. Så skriver man sin riktiga manuellt istället

Dock känns det jävligt pinsamt om tjejen ställt in på max 25 och undrar "Hur hon kunde få match med en 30åring"
Senast redigerad av RickyLate 2017-03-08 kl. 01:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in