Nej, det var helvete vad segt det var med mitt konto. Får absolut inget liv i det. Något fel verkar det ju vara.. stod även på reddit att vissa upplevt liknande.
Jag har tom mailat supporten så får man väl se vad som sägs 😂
Jag har skrivit på min profil att eftersom tjejer inte gillar att få ett "hej", komplimanger, kommentar på icke-utseenderelaterade bilder etc, får de skriva först.
Detta var för två veckor sen. Sen dess noll matchningar tjejer blir ALDRIG nöjda :P
Jag har skrivit på min profil att eftersom tjejer inte gillar att få ett "hej", komplimanger, kommentar på icke-utseenderelaterade bilder etc, får de skriva först.
Detta var för två veckor sen. Sen dess noll matchningar tjejer blir ALDRIG nöjda :P
Som man kommer du inte undan med att vara bitter. Tills du gjort kärringen på smällen är det deras marknad.
Längesedan jag var inne här nu alltså haha. Men tänkte se om det finns någon här som provat tinder-plus? Funderade nämligen på att skaffa det för att ha lite kul med att omlokalisera och matcha med typ tjejer i USA och grejer bara för skojs skull då det ger mig till viss mån lite självförtroende samt lite roligt snack helt enkelt. Någon som provat och är det isf värt pengarna?
Som man kommer du inte undan med att vara bitter. Tills du gjort kärringen på smällen är det deras marknad.
Mja, handlar inte om bitterhet =) många tjejer på Tinder är där enbart för lite falsk egoboost och då skiter de fullständigt i vad killarna skriver, så länge de skriver för att få maktkänsla då de inte har några planer på att träffas även om de så matchade med Brad Pitt =)
Har läst på reditt och massa pickup sidor o blogg och för att bli av med tjejer som är därför bekräftelse och uppmärksamhet så är det bra att ha en bild på sin kuk alltså med kallingar på och med stånd.
Detta resulterar att du bara matchar med brudar som är Down to fuck. Och du filtrerar bort alla de som är där för bekräftelse och uppmärksamhet, har själv testet detta och svar frekvensen även ökat.
Har läst på reditt och massa pickup sidor o blogg och för att bli av med tjejer som är därför bekräftelse och uppmärksamhet så är det bra att ha en bild på sin kuk alltså med kallingar på och med stånd.
Detta resulterar att du bara matchar med brudar som är Down to fuck. Och du filtrerar bort alla de som är där för bekräftelse och uppmärksamhet, har själv testet detta och svar frekvensen även ökat.
Sedan så om man råkar ha 17% av sina facebookvänner kanske det inte är lika roligt att lägga upp sådana bilder...
Och tvekar starkt på att Tinder-admins godkänner det? Visst det är inte nakenhet men...
Å andra sidan så är min kuk en utav mina största fördelar så det har chans att ändå ge bättre resultat än nu
Bara idag och igår har jag med hjälp av "anmäl" knappen lyckats stänga av 3 personer från Tinder.
Känns ganska skönt att ha hittat receptet för att få Tinder banna dessa. Bekräftat fick jag också att dessa blivit borttagna från Tinder var att de hade skapat ny konto och såg de på flödet på nytt igen med en ny Facebook konto då när du blir bannad så kan du inte längre logga in igen med gamla fb konto.
Den hemliga receptet för er för att stänga av brudar som inte svarar på veckor och är där för bekräftelse är att klicka på anmäl sen välj annat och där skriver ni att hon har kontaktat dig via din Facebook eller instagram och frågat om du har drog på dig för era dejt.
För att det ska gå snabbare så kan ni också stänga av 18 åringar genom anmäl de som mindre åringar.
Grabbar nu har vi kontroll. Dags och städa undan nu!
Holy shit, nice!!! Jag ska skaffa Tinder för att stänga av idioter.