2017-01-08, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Succeed
Jag vill inte radera mitt konto men hela dagen idag har jag inte fått upp en enda person i min närhet, är omöjligt då jag startade om mitt konto igår..

Har provat installera om appen och skit men funkar inte. Någon som har förslag?

Jag tror alla med Android har det problemet. Det funkar ibland för mig. Har loggat ut och in, ominstallerat och skit som du säger...
Citera
2017-01-08, 16:32
Medlem
Krongjorts avatar

Tagga ner. Kanske är något underhåll eller någon bug? Tror knappast tinders skapare skulle vilja gå miste om intäkter så det lär nog lösa sig.
Citera
2017-01-08, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krongjort

Tagga ner. Kanske är något underhåll eller någon bug? Tror knappast tinders skapare skulle vilja gå miste om intäkter så det lär nog lösa sig.

Tror knappast att Tinders skapare bryr sig ett skit om att lösa problem i tid när de redan är rika.
Citera
2017-01-08, 16:36
Medlem
Krongjorts avatar

Nej det förstås, vem vill tjäna mer pengar än den redan tjänat. Inte bolag, företag eller dylikt iallafall. Eftersom de som har appen förstås vet vilken drog det är för folk att den ska fungera kan de dock låta alla som behöver sin fix vänta lite granna så att dragningen och suget efter detta ska växa. Ingen aningen egentligen dock men antog att de levde på reklamintäkter och dylikt.
Citera
2017-01-08, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krongjort

Du har helt rätt.. ville bara skörda frukten efter jag startat om för helsike vad matchningar det ramlade in igårkväll
Citera
2017-01-08, 16:39
Medlem
Krongjorts avatar

Du ska nog se att frukterna som är mogna håller sig ett litet tag till. Lycka till med skörden dock!
Citera
2017-01-08, 17:08
Medlem
Gjorde ett litet expriment förut. Där jag tog o kollade olika bilder. Sen swipade
med boostfunktionen i 30min. Väntade en hel vecka mellan varje gång och provade 3 olika bilder.
Under hela tiden hade jag alltså samma bilder, totalt 4st, bara olika profiler.

De vart sjukt stor diff. Ena bilden genererade nog 150st matches och 10-12 som skrev.
De andra gav 40-50 och knappt någon som skrev. (såg mer seriös ut på dessa två).
Visar väl lite att profilbild är allt. Samma bilder alltså men såpass stor diff. Rätt konstigt.

Någon som provat ngt liknande? Tankar?
Dömer de höger/vänster på 0,003 sek?
Citera
2017-01-08, 17:25
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cqo
Det känns lite som att hon tyckte det var "provocerande" att jag inte började skriva först. För att hon är van vid det eller något. Det är min vilda tolkning av det hela.

Sen nu när hon ser att jag skriver till henne så har hon fått bekräftelsen.

Frågan återstår ju dock vad du vill ha ut av det. Om du vill ha en bra diskussion där hon aktivt är delaktig så får du nog skita i henne.
Citera
2017-01-08, 17:27
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Gjorde ett litet expriment förut. Där jag tog o kollade olika bilder. Sen swipade
med boostfunktionen i 30min. Väntade en hel vecka mellan varje gång och provade 3 olika bilder.
Under hela tiden hade jag alltså samma bilder, totalt 4st, bara olika profiler.

De vart sjukt stor diff. Ena bilden genererade nog 150st matches och 10-12 som skrev.
De andra gav 40-50 och knappt någon som skrev. (såg mer seriös ut på dessa två).
Visar väl lite att profilbild är allt. Samma bilder alltså men såpass stor diff. Rätt konstigt.

Någon som provat ngt liknande? Tankar?
Dömer de höger/vänster på 0,003 sek?

Det går väl inte ens reglera längre? Den byter väl automatiskt till den som fått flest högerswipeningar
Citera
2017-01-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Frågan återstår ju dock vad du vill ha ut av det. Om du vill ha en bra diskussion där hon aktivt är delaktig så får du nog skita i henne.

Nja, jag behöver inte det så. Man kanske ska dra till om hon vill ses? Har inte kommit så långt i konversationen dock.
Citera
2017-01-08, 17:51
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cqo
Nja, jag behöver inte det så. Man kanske ska dra till om hon vill ses? Har inte kommit så långt i konversationen dock.

Är hon tråkig så är det ju bara att gå på det direkt. Finns ju inget värre än att stå och trampa vatten med någon som ger 0 tillbaka. Planera in en träff i veckan, säger hon nej så kan du skita i henne, säger hon ja så lär du ju alltid kunna få ut mer vid ett möte, än en tinderkonversationen där du gör allt jobb.
Citera
2017-01-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Är hon tråkig så är det ju bara att gå på det direkt. Finns ju inget värre än att stå och trampa vatten med någon som ger 0 tillbaka. Planera in en träff i veckan, säger hon nej så kan du skita i henne, säger hon ja så lär du ju alltid kunna få ut mer vid ett möte, än en tinderkonversationen där du gör allt jobb.

Ja, det låter vettigt. Då får man svart på vitt vad hennes intentioner är. Slipper man lägga ner tid än nödvändigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in