2016-11-10, 13:32
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Får också många matches med danskar varje dag, är typ 50/50 jämfört med svenskar då såklart. Och ja, tyvärr så är danska tjejer väldigt snygga, är ju samma som Sverige.

Jag tycker inte danskor är snygga rent generellt. Antalet snyggingar är fler i Sverige och Norge än i Danmark enligt mig. Men men.. Vill man ligga så är danskorna lite med öppna i sinnet än vad svenskor är
Citera
2016-11-10, 13:38
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
Det här visar att tjejer, oavsett utseende, aldrig behöver oroa sig för ensamhet.

Vart i Sverige bor du bajskorvanus?

Log lite när jag skrev ditt alias faktiskt.
Senast redigerad av Jim.Carr3y 2016-11-10 kl. 13:42.
Citera
2016-11-10, 13:41
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Jag tycker inte danskor är snygga rent generellt. Antalet snyggingar är fler i Sverige och Norge än i Danmark enligt mig. Men men.. Vill man ligga så är danskorna lite med öppna i sinnet än vad svenskor är

Tycker nog det är rätt lika faktiskt till utseende, viss skillnad generellt men inget avgörande. Har bara däremot inte tid och lust att ta mig över till Danmark för ett samlag. Men funderar på om jag kanske ska börja med det, många danskor jag har chattat med som har föreslagit att jag ska komma över och träffa dom.
Citera
2016-11-10, 13:51
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Vart i Sverige bor du bajskorvanus?

Log lite när jag skrev ditt alias faktiskt.

Jag håller till i Göteborg. Och jag ler lite varje gång jag skriver mitt alias, hehe...

Citat:
Tycker nog det är rätt lika faktiskt till utseende, viss skillnad generellt men inget avgörande. Har bara däremot inte tid och lust att ta mig över till Danmark för ett samlag. Men funderar på om jag kanske ska börja med det, många danskor jag har chattat med som har föreslagit att jag ska komma över och träffa dom.

Njae, jag kan som sagt inte sätta fingret på vad det är men något är det som gör att jag hellre föredrar svenskor och norskor framför danskor. Med det inte sagt att det inte finns fina danskor - dom finns i mitt tycke bara inte i samma utsträckning.

Helt klart värt ett besök dock. Helt klart. Jag har ofta jobb i både Malmö och Köpenhamn, och det gör spontana tinderträffar rejält mycket enklare. Ibland vill dom komma till hotellrummet. Ibland får jag ta taxi till deras ställe. Typ 50/50.
Citera
2016-11-10, 14:02
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
6 matchningar på 6 dagar. Hoppas trenden håller i sig med en matchning om dagen iaf.
Citera
2016-11-10, 15:00
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
6 matchningar på 6 dagar. Hoppas trenden håller i sig med en matchning om dagen iaf.

Du får skaffa andra och bättre bilder. Sex matchningar om dagen duger inte.
Citera
2016-11-10, 15:03
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Jag håller till i Göteborg. Och jag ler lite varje gång jag skriver mitt alias, hehe...

Njae, jag kan som sagt inte sätta fingret på vad det är men något är det som gör att jag hellre föredrar svenskor och norskor framför danskor. Med det inte sagt att det inte finns fina danskor - dom finns i mitt tycke bara inte i samma utsträckning.

Helt klart värt ett besök dock. Helt klart. Jag har ofta jobb i både Malmö och Köpenhamn, och det gör spontana tinderträffar rejält mycket enklare. Ibland vill dom komma till hotellrummet. Ibland får jag ta taxi till deras ställe. Typ 50/50.

För Tinder och matches skull hade jag önskat att jag bodde i en större stad, haha!

Men ja, kanske gör det. Ska köpa en båt så jag spontant kan köra över sundet.
Citera
2016-11-10, 15:22
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Får också många matches med danskar varje dag, är typ 50/50 jämfört med svenskar då såklart. Och ja, tyvärr så är danska tjejer väldigt snygga, är ju samma som Sverige.

Får man fråga dig vad som hindra dig att åka till Danmark för att smaka lite danskt? Eller du kanske tycker att den sträckan är för långt att åka för ett ligg bara?
Citera
2016-11-10, 15:25
Medlem
laprammass avatar
Citat:
Fått ett par till nu. God dagsskörd!
Nu blir det nog sovdags

Bild.

Ps. Att tjejerna är mestadels är norska är för att jag är halvnorsk och är en del på norska västkusten

Ja du hade inte dåligt med matchningar du. Tyckte mina 550 på ca 4månader var rätt ok men jävlar i påskriset vad du får matchningar. Använder du boost och sådant?

Antar också att du följer de två grundreglerna i tinder
Citera
2016-11-10, 16:11
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Får man fråga dig vad som hindra dig att åka till Danmark för att smaka lite danskt? Eller du kanske tycker att den sträckan är för långt att åka för ett ligg bara?

Haha, precis. Är nöjd med vad jag får här, har ett bra utbud för ligg, utan att skryta.
Tid är pengar. Nä, men de är ju lite lockande. Kanske gör de snart.
Citera
2016-11-10, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av laprammas
Ja du hade inte dåligt med matchningar du. Tyckte mina 550 på ca 4månader var rätt ok men jävlar i påskriset vad du får matchningar. Använder du boost och sådant?

Hur fan kan du klaga? Får 3 snygga tjejer på en månad om jag har tur...
Citera
2016-11-10, 16:58
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprammas

Har provat boost en gång. Gav mig inte så mycket..
Vilka är de två grundreglerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in