Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Näää. Hon har fan inte dykt upp igen Men det sjukaste var att jag är 99% säker på att jag såg henne på stan häromdagen bland alla tiotusentals människor. Men det vore så klart jävligt weird att gå fram och snacka så jag sket i det

Jag testade LA också, och fick en match på kanske 800 (Kör Bonfire Pro så jag kan like:a 200 åt gången). Testade även Liverpool och då fick jag 5-6 stycken men dom kom flera dagar efter och då hade jag bytt tillbaka till Sverige.

På tal om det. Det verkar som att om man lagt till en plats och sedan byter till en annan fortsätter man vara aktiv på den tidigare platsen, och jag har inte lyckats ta bort dessa platser. Nån som vet hur man gör? Pratar alltså Tinder+ i detta fall då man kan lägga till olika platser.

Hmmm. Jag förväntade mig få många fler matchningar än i Sverige, men det blev precis tvärtom, fick inte ett enda. Något som jag tycker är en aning märkligt då mitt utseende är väldigt utländskt.
Citera
2016-04-03, 20:18
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Prova ringa, det visar på styrka, kvinnor borde väl uppskatta styrka?
Nej. Det är mycket viktigare att hon känner sig bekväm än att du visar på styrka. I så fall, fråga om du får ringa innan du gör det. Säger hon nej, så har du i alla fall demonstrerat att du inte haft något problem med det. Det handlar alltid om att balansera bekvämlighet och dominans/framåtanda.

Men visst kan det funka, men ej optimalt. Snapchatta istället, det är mer intimt men samtidigt bekvämt för henne.

Jag har själv fallit i denna grop.
Senast redigerad av spyder123 2016-04-03 kl. 20:21.
Citera
2016-04-03, 22:22
Medlem
Jag har i flera veckor kunnat räkna med minst 3-4 matchningar per swipe-runda. De senaste typ 5 dagarna har det dock plötsligt varit stendött, har fått typ 3 matchningar eller nåt sammanlagt. Har minskat på swipningarna och kör numera bara en runda om dagen istället för två st som ju går att klämma in om man är snabb...

Någon mer som upplevt detta eller har någon gissning på vad det kan bero på?
Citera
2016-04-03, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stroooong
Fick nyligen telefonnumret till en tjej på Tinder som bor många mil bort.

Vi har inte skrivit så där jättemkt på Tinder.
Vad skulle ni rekommendera för move. Sms:a eller ringa?

Jag har väldigt liten erfarenhet av ringande i dejtingvärlden, känner mig helt lost där :/

Skicka en bild på dom kuk
Citera
2016-04-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickerkiss
Jag har i flera veckor kunnat räkna med minst 3-4 matchningar per swipe-runda. De senaste typ 5 dagarna har det dock plötsligt varit stendött, har fått typ 3 matchningar eller nåt sammanlagt. Har minskat på swipningarna och kör numera bara en runda om dagen istället för två st som ju går att klämma in om man är snabb...

Det har varit stendött för mig sen i torsdags. Från att ha fått flera matchingar per dag innan dess till noll matchningar. Detta oavset vilket geografiskt område jag än ställer in på med Fake-GPS.
Citera
2016-04-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Skicka en bild på dom kuk

Det är i princip ingen tjej som bryr sig om dick-pics (ja, även om kuken är lika stor som en hästballe). Finns säkert undantag, men det är just undantag.
Citera
2016-04-04, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickerkiss

Du har antagligen blivit ful. Byt hårfärg eller klädstil är mitt tips.
Citera
2016-04-04, 08:01
Medlem
Tjejerna är helt desperata där. Har avinstallerat appen nu, har fått byta mobilnummer 6 gånger.
Citera
2016-04-04, 09:42
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
fick i henne en grogg, visste att hon skulle vara trång som själv fan ifrån första stunden jag träffade henne då hon är så pass nervös av sig. Fick in ett finger i fittan på henne men med två då vart det trångt direkt, efter mycket förspel så testa ja kuken å det var precis som mission impossible. ruska då upp ett rejält stånd och pressa in den sedan kom grannen och ställde sig utanför fönstret vilket gjorde att den stängde sig direkt.

Hur gick det? Och hur gammal var hon egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Stroooong
Fick nyligen telefonnumret till en tjej på Tinder som bor många mil bort.

Vi har inte skrivit så där jättemkt på Tinder.
Vad skulle ni rekommendera för move. Sms:a eller ringa?

Jag har väldigt liten erfarenhet av ringande i dejtingvärlden, känner mig helt lost där :/

Det blir ju extra personligt med ett samtal. Men samtidigt äter det väldigt mycket tid. Men om du inte har någon erfarenhet av det så tycker jag definitivt att du ska göra det

Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Det har varit stendött för mig sen i torsdags. Från att ha fått flera matchingar per dag innan dess till noll matchningar. Detta oavset vilket geografiskt område jag än ställer in på med Fake-GPS.

Vadå, kan du ställa in din position på mobilen, utan Tinder plus? Hur gör du det?

Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Tjejerna är helt desperata där. Har avinstallerat appen nu, har fått byta mobilnummer 6 gånger.

Skulle du ha sådana stora problem så kan du väl skaffa en separat raggtelefon. Jag hade något liknande tidigare: en för familj och business, en för tjejer och vänner.
Citera
2016-04-04, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Hur gick det? Och hur gammal var hon egentligen?

Det blir ju extra personligt med ett samtal. Men samtidigt äter det väldigt mycket tid. Men om du inte har någon erfarenhet av det så tycker jag definitivt att du ska göra det

Vadå, kan du ställa in din position på mobilen, utan Tinder plus? Hur gör du det?

Skulle du ha sådana stora problem så kan du väl skaffa en separat raggtelefon. Jag hade något liknande tidigare: en för familj och business, en för tjejer och vänner.

Japp, använder Fake GPS för Android.
Citera
2016-04-04, 19:29
Medlem
spyder123s avatar
Jag tycker det är kul att höja upp kvaliteten lite på denna tråd, så här kommer exempel på misslyckade och konstiga konversationer:

http://share.pho.to/A64ui

Förtydligande: Detta är 4 olika konversationer. Andra konversation börjar med: Vad är det coolaste med bävrar? Tredje och fjärde konversationen börjar med: Jag gör slut.

Inga av dessa konversationer ledde till något... men man måste vara lite risky ibland. Min favorit är tjejen som var förälskad i bävrar.
Senast redigerad av spyder123 2016-04-04 kl. 19:39.
Citera
2016-04-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Jag tycker det är kul att höja upp kvaliteten lite på denna tråd, så här kommer exempel på misslyckade och konstiga konversationer:

http://share.pho.to/A64ui

Inga av dessa konversationer ledde till något... men man måste vara lite risky ibland. Min favorit är tjejen som var förälskad i bävrar.

Vafan är detta för tråkig och påhittad konversation? Så jävla oseriöst så man undrar ju varför ni ens äger tinder.

"påhittad" menar jag att varje ord är ju oseriösitet till max...

Är detta standarden på nivån för konversation på Tinder, förstår jag att jag ligger illa till, för sådant här dravel är jag lika gärna utan.
Senast redigerad av Kampfwurst 2016-04-04 kl. 19:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in