Citat:
Ursprungligen postat av
Pescass
fick i henne en grogg, visste att hon skulle vara trång som själv fan ifrån första stunden jag träffade henne då hon är så pass nervös av sig. Fick in ett finger i fittan på henne men med två då vart det trångt direkt, efter mycket förspel så testa ja kuken å det var precis som mission impossible.

ruska då upp ett rejält stånd och pressa in den sedan kom grannen och ställde sig utanför fönstret vilket gjorde att den stängde sig direkt.
Hur gick det? Och hur gammal var hon egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Stroooong
Fick nyligen telefonnumret till en tjej på Tinder som bor många mil bort.
Vi har inte skrivit så där jättemkt på Tinder.
Vad skulle ni rekommendera för move. Sms:a eller ringa?
Jag har väldigt liten erfarenhet av ringande i dejtingvärlden, känner mig helt lost där :/
Det blir ju extra personligt med ett samtal. Men samtidigt äter det väldigt mycket tid. Men om du inte har någon erfarenhet av det så tycker jag definitivt att du ska göra det
Citat:
Ursprungligen postat av
Darkangel.
Det har varit stendött för mig sen i torsdags. Från att ha fått flera matchingar per dag innan dess till noll matchningar. Detta oavset vilket geografiskt område jag än ställer in på med Fake-GPS.
Vadå, kan du ställa in din position på mobilen, utan Tinder plus? Hur gör du det?
Citat:
Ursprungligen postat av
cashew30
Tjejerna är helt desperata där. Har avinstallerat appen nu, har fått byta mobilnummer 6 gånger.
Skulle du ha sådana stora problem så kan du väl skaffa en separat raggtelefon. Jag hade något liknande tidigare: en för familj och business, en för tjejer och vänner.