Citat:
Ursprungligen postat av
Palfrey
Den här frågan går ut till alla tjejer:
Jag är en kille som är född i Iran men uppväxt i Sverige.
Då jag inte ser etniskt svensk ut så är det många svenskar som sveper vänster (i guess).
Finns det något sätt där jag kan öka mina chanser att få en matchning från en svensk tjej?
Om ni svenska tjejer sveper höger på en invandrare vad har fått er att göra det då?
Nu är jag ingen tjej, men tyckte jag kunde ge lite input ändå.
De flesta svenska tjejer svepar till vänster så länge killen inte ser nordeuropéisk ut. Även greker/italienare försvinner i den mängden. De kan finna utseendet objektivt attraktivt men får ändå: "äähhhh han är inte svensk, skulle inte funka". Eller "jo jo han ser bra ut, men han är ju....arab...vips vänstersvep" osv osv.
Jag har själv utländsk bakgrund och svepar i princip höger enbart på tjejer med utländsk bakgrund. I början testade jag lite. De svenska tjejer som jag allid vet att jag kommer att få matchning med, blir ofta som så också. Dessa tjejer är såna som har utländska vänner i umgänget eller liknande.
De svenska tjejer som enbart poserar med svenska väninnor och som mestadels har vuxit upp med svenskar och midsommarkransen runt huvudet med ett glas vin i handen är jag säker på att de svepar till vänster ofta som ofta eftersom jag själv svepar till vänster. Feminist/antirasist-tjejerna svepar alltid vänster på invandrare av något slag eftersom de vill ha total kontroll över killen. Med en invandrare går det inte bara.
På Tinder handlar inte allt om hur du rent objektivt ser ut utan etnicteten, hur bilderna är tagna osv kan tyvärr vara en ledtråd till att: "ähhhh det kommer nog inte finnas så mkt personkemi".
Vet du själv vilka typer av svenska tjejer som brukar vara intresserade annars? I övrigt råder jag dig att hålla dig till utländska tjejer, vad är det för fel på de?