2026-08-09, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
då tillhör du troligen den 20% av män som 80% av kvinnor finner attraktiva. grattis! (köp triss ikväll - och iväg).
20%?!! Tillhör de övre 4% som regelbundet får ligga.
Photofeeler 9,7, 9,3 och 9,4 på tre olika bilder.

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Skrev du eller svarade du på en ful kontaktannons, eller blev du PM'ad?

ja vi kan ju jämföra ansiktsbilder du och jag så får vi se vem som är snyggast
svaret till din framgång kontra min är aldrig binär, ful eller snygg och inga grader däremellan, du förstår det är tillräckligt många tjejer IRL som stirrar & smygtittar på mig även om dom sällan är över-attraktiva enligt min ringa mening :P men jag ser bättre ut än deras äkta män som dom har i släptåg, så därav tycker jag att jag ska få ligga med åtm denna kategori mid-kvinner på bodycontact, men det tycks ju inte ske ...så det kan ju vara så att den utseendegraden jag har i nuläget inte räcker så fort vi flyttar över det online & stillbilder etc, detta är vad jag forskar på, och jag kommer att få ett tydligt före och efter svar efter mina kommande skönhetsoperationer som ska förfina mig ännu mer.

Det finns ju t.e.x en minimal möjlighet att det beror på att du även vet bättre hur man ska uttrycka sig för att bli intressant för att komma till saken, dvs att du är fulare inombords & blir belönad för det av spåniga kvinner, det vore ju inte första gången, men jag vet inte som sagt

Eller så beror det på följande ja
"du vet bättre" det har du rätt i.

Du vet inte hur kvinnor vill ha det och vad som är attraktivt. Jag har träffat folk härifrån men skickar aldrig bilder. Har knullat en tjej från flashback.
Citera
2026-08-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch

Får man fråga vilket ålderspann cirka av rent intresse (inte åldern på dina ligg). 18-25, 25-35, 45-55, 65-70? Det brukar kunna ge en indikation på vad de allra fertilaste av kvinnor väljer om DE själva får välja.
Citera
2026-08-09, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Får man fråga vilket ålderspann cirka av rent intresse (inte åldern på dina ligg). 18-25, 25-35, 45-55, 65-70? Det brukar kunna ge en indikation på vad de allra fertilaste av kvinnor väljer om DE själva får välja.
26 till 43 har merparten varit
Citera
2026-08-09, 12:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
20%?!! Tillhör de övre 4% som regelbundet får ligga.
Tack för tipset om Photofeeler, ska våga testa det efter min skönhetsoperation^^

Citat:
Jag har träffat folk härifrån men skickar aldrig bilder.
Menar du PM'at med en mycket normsnygg pingla på flashback? & sedan har ni gått på bokstavligt talat en blind-date enbart baserat på ditt munlödder/munläder text? låt mig gissa att du beskrev ditt utseende i text eller beskrev din livsstil så att hon indirekt fick en bild av hur snygg du var bara?

Citat:
"du vet bättre" det har du rätt i, Du vet inte hur kvinnor vill ha det och vad som är attraktivt.
Jo jag vet hur kvinner vill ha det bildmässigt, för jag har lärt mig om the female gaze på youtube, jag är anpassningslös till det bara och har tagit endast min profilbild med webkamera-kvalitet på en gammal mobil

Får jag gissa att för att förvärva dina 9.7 på photofeeler har du i kontrast till mig låtit en vän ta foton med systemkamera med stativ framför din nypolerade Opel kadett? en bild sittandes på en uppdukad Lady och Lusen restaurang utan lady iförd piket-tröja & en guldfärgad klocka? en bild ombord på en katamaran?, eller en annanhelkroppsbild där du tittat ut mot havet på ett djupsinnigt sätt sittandes ovanpå en påle på en strandf-pir.

Jag har inte en enda helkroppsbild eftersom jag tar bilderna själv (inte i en spegel som en blåst tjej) sådant premieras icke!, möjligen att photofeeler bara bryr sig om ansiktet? eller vad går den efter?

Och slutligen, har dessa kvinnor någonsin varit annat än normsnygga som du attraherat?
har det varit många lesbianer och håriga feminister? på bodycontact som pmat dig?
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-09 kl. 12:40.
Citera
2026-08-09, 13:28
Bannlyst
Citat:
Tack för tipset om Photofeeler, ska våga testa det efter min skönhetsoperation^^
Sluta fuska och gör de som en riktig man.

Citat:
Menar du PM'at med en mycket normsnygg pingla på flashback? & sedan har ni gått på bokstavligt talat en blind-date enbart baserat på ditt munlödder/munläder text? låt mig gissa att du beskrev ditt utseende i text eller beskrev din livsstil så att hon indirekt fick en bild av hur snygg du var bara?

Jo jag vet hur kvinner vill ha det bildmässigt, för jag har lärt mig om the female gaze på youtube, jag är anpassningslös till det bara och har tagit endast min profilbild med webkamera-kvalitet på en gammal mobil

Får jag gissa att för att förvärva dina 9.7 på photofeeler har du i kontrast till mig låtit en vän ta foton med systemkamera med stativ framför din nypolerade Opel kadett? en bild sittandes på en uppdukad Lady och Lusen restaurang utan lady iförd piket-tröja & en guldfärgad klocka? en bild ombord på en katamaran?, eller en annanhelkroppsbild där du tittat ut mot havet på ett djupsinnigt sätt sittandes ovanpå en påle på en strandf-pir.

Jag har inte en enda helkroppsbild eftersom jag tar bilderna själv (inte i en spegel som en blåst tjej) sådant premieras icke!, möjligen att photofeeler bara bryr sig om ansiktet? eller vad går den efter?

Och slutligen, har dessa kvinnor någonsin varit annat än normsnygga som du attraherat?
har det varit många lesbianer och håriga feminister? på bodycontact som pmat dig?
LOL det har varit selfie rakt framifrån med mobilkamera. Vilken mobilkamera hör jag din desperata röst säga. En Samsung A56. Då ser jag bättre ut irl.

Efter lång tid fick hon bild långt efter att jag fick se henne.
Citera
2026-08-09, 19:20
Medlem
SeanPenns avatar
Citat:
Skrev du eller svarade du på en ful kontaktannons, eller blev du PM'ad?

ja vi kan ju jämföra ansiktsbilder du och jag så får vi se vem som är snyggast
svaret till din framgång kontra min är aldrig binär, ful eller snygg och inga grader däremellan, du förstår det är tillräckligt många tjejer IRL som stirrar & smygtittar på mig även om dom sällan är över-attraktiva enligt min ringa mening :P men jag ser bättre ut än deras äkta män som dom har i släptåg, så därav tycker jag att jag ska få ligga med åtm denna kategori mid-kvinner på bodycontact, men det tycks ju inte ske ...så det kan ju vara så att den utseendegraden jag har i nuläget inte räcker så fort vi flyttar över det online & stillbilder etc, detta är vad jag forskar på, och jag kommer att få ett tydligt före och efter svar efter mina kommande skönhetsoperationer som ska förfina mig ännu mer.

Det finns ju t.e.x en minimal möjlighet att det beror på att du även vet bättre hur man ska uttrycka sig för att bli intressant för att komma till saken, dvs att du är fulare inombords & blir belönad för det av spåniga kvinner, det vore ju inte första gången, men jag vet inte som sagt

Eller så beror det på följande ja

Du är en liten kuf som inte vet hur man pratar med tjejer. Har du bilder på dig där du har fedorahatt?
Citera
2026-08-09, 20:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Du är en liten kuf som inte vet hur man pratar med tjejer. Har du bilder på dig där du har fedorahatt?
Det skulle jag inte säga stämmer, är det nått forum den här kufen vet hur man pratar med tjejer så är det i skrift, mindre bra i muntligt tal måhända , jag har ännu inte haft så många skrift-konversationer på Tinder, måste matcha med fler till att börja med och för att matcha med fler måste man göra nått åt bilderna, samt använda skitappen mer frekvent
Senast redigerad av Crapmagic 2026-08-09 kl. 20:45.
Citera
2026-08-09, 22:27
Medlem
SeanPenns avatar
Citat:
Det skulle jag inte säga stämmer, är det nått forum den här kufen vet hur man pratar med tjejer så är det i skrift, mindre bra i muntligt tal måhända , jag har ännu inte haft så många skrift-konversationer på Tinder, måste matcha med fler till att börja med och för att matcha med fler måste man göra nått åt bilderna, samt använda skitappen mer frekvent

Du skall skita i tinder helt och hållet och fokusera på dig själv istället min vän. Och inte sitta å vara förundrad och imponerad över hur andra på flashback lyckas på tinder bättre än dig
Citera
2026-08-10, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Du skall skita i tinder helt och hållet och fokusera på dig själv istället min vän. Och inte sitta å vara förundrad och imponerad över hur andra på flashback lyckas på tinder bättre än dig
Tinder kan funka om man har rejäl tur och är ett smaaaaaalt ljus även om det sen länge suger stenpung.
Nuförtiden finns det knappt några plattformar att träffa nån på och verkligheten är ganska begränsad.
Citera
2026-08-10, 14:01
Medlem
Citat:
Tinder kan funka om man har rejäl tur och är ett smaaaaaalt ljus även om det sen länge suger stenpung.
Nuförtiden finns det knappt några plattformar att träffa nån på och verkligheten är ganska begränsad.

Tinder är hur bra som helst för oss som är i alla fall någorlunda attraktiva och vet hur man får tjejer intresserade. Problemet för många män är att de är oattraktiva och/eller inte vet hur man får till bra lockande profilbilder.

Se till att kolla med Photofeeler först. Blir det dåligt resultat i din målgrupp där, tror jag det är lika bra att ge upp med Tinder, alternativt att sänka sina krav rejält.

Nu är det ett par år sedan jag var aktiv på Tinder, men jag fick utan problem hur mycket kontakter med tjejer som helst. Jag hade jättekul under denna period.

Jag är långt ifrån en 10:a i utseende enligt eget tycke, men har ändå mellan 7,9 till 9,0 på mina bilder på Photofeeler... det verkar räcka långt det också.
Citera
2026-08-11, 02:17
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Nu är det ett par år sedan jag var aktiv på Tinder, men jag fick utan problem hur mycket kontakter med tjejer som helst. Jag hade jättekul under denna period.
Pratar vi fem eller 10 år? Bra att veta hur pass inaktuell informationen är.

Edit: Du är tydligen 60 år gammal enligt en annan tråd. Troligtvis avviker du därmed starkt från medelåldern på Tinder.
Senast redigerad av lakritc 2026-08-11 kl. 02:27.
Citera
2026-08-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Pratar vi fem eller 10 år? Bra att veta hur pass inaktuell informationen är.

Edit: Du är tydligen 60 år gammal enligt en annan tråd. Troligtvis avviker du därmed starkt från medelåldern på Tinder.

Inte 60 än... det blir nästa år... även om det börjar närma sig. Det var 4 år sedan, men tror inte att det ändrat sig så mycket. De tjejer jag träffade var mellan runt 40 till 55.

På Photofeeler uppskattades mitt utseende från 30+ och uppåt. När jag testade på yngre än så, blev det lite pannkaka när det gällde delen "attraktiv", och det tycker jag är förståeligt.

Jag vet inte vad det är för medelålder på Tinder. Jag känner många som är både 20+ och 70+ som använder det flitigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in