Citat:
Ursprungligen postat av
FRIMPONG
Du är bekväm och har hittat något som fungerar för dig, och det är ingen som har någon rätt att kritisera det. Tinder är särskilt bra när man inte har några direkt sociala kretsar som innefattar kvinnor av intresse, men har man det tycker jag Tinder borde gå i andra hand. Att enbart förlita sig på en dejting app gör att man missar så pass många intressanta, intelligenta och attraktiva människor som av olika anledningar inte använder appen.
Att för dig flirta med tjejer utanför Tinder verkar till synes främmande. Som person växer man alltid utanför trygghetszonen. Prova i tunnelbanan, på ett café eller på gatan. Det är faktiskt väldigt underhållande att se hur chockade och även smickrade många blir. Hur ser ditt raggande ut utanför Tnder rent allmänt? På nattklubbar t: ex, har du liknande framgångar där som på Tinder?
[/spoiler]
Ibland tänker jag också så att det måste finnas många goa man missar eftersom de inte använder appen. Jag tränar varje dag så är inte ute och krökar så mycket men om jag går ut får jag väl i stort sett alltid med någon hem och då inte från Tinder eftersom jag tappar mitt textgame totalt när jag dricker haha. Är förmodligen högst medioker irl men många tjejer raggar på mig så det är kanske inte så svårt alltid att få nr etc. Den dagen jag bestämmer mig för att hitta en flickvän tar jag bort appen och går ut på stan eller något. Cred till oldschoolers som raggar i matkön.
Citat:
Ursprungligen postat av
langaocb
Nu kanske jag också låter som en bitter förhörsledare med få matchningar men om man nu ska skryta med antal matchningar kanske man borde nämna vilka avstånd- och åldersinställningar man har, om man bor i storstad och om man lajkar varenda kvinna?
Maxavstånd, 18-30, bor i storstad men swipar över hela landet. Högerswipe på 8/10 läser aldrig bios eller nåt. 5898 matchningar. Har rest en del men vanligast är att damen packar väskan och åker till mig en helg. Ser inget problem i hur långt bort matchningen är.