Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-11, 15:04
Jag har köpt platinum och köpt boosts och använt mitt pass i en större stad. Jag har över 500 matchningar på några veckor och utan boost/platinum kanske jag fick 2 matchningar i veckan. Dom har gjort det 100% pay to win. Jag matchar med riktiga puddingar så min profil är bra men utan att betala är appen död även för mig
Citera
2024-09-11, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AmonAmarth
Jag har köpt platinum och köpt boosts och använt mitt pass i en större stad. Jag har över 500 matchningar på några veckor och utan boost/platinum kanske jag fick 2 matchningar i veckan. Dom har gjort det 100% pay to win. Jag matchar med riktiga puddingar så min profil är bra men utan att betala är appen död även för mig
Vad betalar du då? Guld kostar väl typ 300 spänn så platina kostar?
Citera
2024-09-11, 16:27
Citat:
Ursprungligen postat av godbitman
Vad betalar du då? Guld kostar väl typ 300 spänn så platina kostar?
Ingen aning, trodde det va 199kr / VECKAN för platinum + att jag köpte en super boost for 700kr. Dyrt men funkar
Citera
2024-09-13, 04:36
Medlem
zebra121s avatar
Citat:

Jäklar. Det var inte dåligt. Det kanske är just Platinum man MÅSTE ha nuförtiden för att få loss matchningar som förr?

Ska faktiskt testa Platinum framöver och se.
Citera
2024-09-13, 11:21
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jäklar. Det var inte dåligt. Det kanske är just Platinum man MÅSTE ha nuförtiden för att få loss matchningar som förr?

Ska faktiskt testa Platinum framöver och se.
Platinum har ju prioriterade likes, så lär hjälpa. Men den stora grejen är boosts. Svindyrt men det fungerade för mig. Köpte en 6h superboost för typ 700kr. Kanske låter dyrt men jag får knulla fina tjejer så det kan jag betala. Och bor du inte nära ett större universitet så satt ditt pass på närmsta
Citera
2024-09-13, 17:05
Medlem
DeletedUsers avatar
Jag är shadowbannad på min tinder, går det att lösa genom att skapa ett konto på någon annans telefon och logga in på kontot via sin egen?
Citera
2024-09-13, 19:51
Medlem
GoPojkes avatar
Citat:
Platinum har ju prioriterade likes, så lär hjälpa. Men den stora grejen är boosts. Svindyrt men det fungerade för mig. Köpte en 6h superboost för typ 700kr. Kanske låter dyrt men jag får knulla fina tjejer så det kan jag betala. Och bor du inte nära ett större universitet så satt ditt pass på närmsta

Hur gammal är du och hur gammal är de du träffar? Påverkar nog rätt mycket också för att synas.
Citera
2024-09-13, 22:47
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Dating-appar är på väg ner. De flesta normie-män har fattat att Tinder är alla Chads och Tyrones gratisbordell.
Citera
2024-09-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Dating-appar är på väg ner. De flesta normie-män har fattat att Tinder är alla Chads och Tyrones gratisbordell.

Chads och Tyrones?
Citera
2024-09-14, 09:37
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Chads och Tyrones?

Det är incel-uttryck för dom som lyckas på en dejtingapp.

Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel

Fast du är ingen ”normie” och för din del spelar det väl ingen roll hur populärt det är med dejtingappar? ”Normies” träffas på andra sätt isåfall, där du inte heller kommer ha framgång.
Citera
2024-09-14, 11:21
Bannlyst
Man får ett annat perspektiv på fusket på alla dessa appar när man skriver tre meddelanden till tre olika tjejer på bodycontact och får napp. Score rate är 1 av 3. Sen på tinder får man en like I hela Stockholm. Så jävla mycket fusk.
Citera
2024-09-14, 12:16
Medlem
Overminds avatar
Kvinnor som bara har i presentationen:

"Bjud ut mig på något kul!"
"Vad ska vi hitta på?"

Och liknande ger ett sådant trist och tråkigt intryck så man tror att de inte har några intressen alls. Sedan skall vi icke glömma de som bara har @linnealindkogsdotter på sin profil rapporterar jag alltid och det blir ett par sådana i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in