Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Vad är tragiskt menar du?
Att överhuvudtaget befatta sig med tinder. Gör nått annat konstruktivt istället.
Citera
2024-06-08, 21:42
Medlem
Har en undran, när jag gör mitt konto med min riktiga ålder 33 och visar den så kommer det knappt några matchningar.

Gör jag ett konto och tar tex o reggar mig med ålder 45 och döljer åldern så kommer det betydligt fler matchningar , självklart är majoriteten över 40 då.

Är det så mycket svårare o få in matchningar med 33 o yngre?
Citera
2024-06-08, 21:46
Medlem
Shreddedshians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Har en undran, när jag gör mitt konto med min riktiga ålder 33 och visar den så kommer det knappt några matchningar.

Gör jag ett konto och tar tex o reggar mig med ålder 45 och döljer åldern så kommer det betydligt fler matchningar , självklart är majoriteten över 40 då.

Är det så mycket svårare o få in matchningar med 33 o yngre?
Var tacksam att du får matchningar, får 0. verkligen 0 matchningar.
Citera
2024-06-09, 12:54
Medlem
Overminds avatar
Det har varit länge många ensamstående kvinnor med 1-3 barn men nu på senare veckor har jag antecknat att det varit varannan kvinna nu med barn OCH många som har barnen på heltid....

Varningsklockorna tjuter så jag får ont i öronen.
Citera
2024-06-09, 13:10
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shreddedshian
Var tacksam att du får matchningar, får 0. verkligen 0 matchningar.

Du oxå? Ja det är helt sjukt. Varför är det så tror du?
Sitter i samma jävla rävsax.
Citera
2024-06-09, 14:00
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Det har varit länge många ensamstående kvinnor med 1-3 barn men nu på senare veckor har jag antecknat att det varit varannan kvinna nu med barn OCH många som har barnen på heltid....

Varningsklockorna tjuter så jag får ont i öronen.
regel nr 1 av 100, datea aldrig en kvinna med barn på heltid mera än som KK
hon kommer aldrig kunna träffa dig ensam, ni kommer aldrig kunna resa, och när hon kan träffa dig så är hon trött och vill sova tidigt.

så håll dig borta från det
Citera
2024-06-09, 14:43
Gjorde ett konto i förrgår men raderade det igår redan. Varit borta från appen ett år och fick väldigt få likes jämfört med vad jag tidigare fått med samma bilder.

Har kört med samma nummer/mobil i flera år och köpt mycket boosts/premium genom åren och ofta samma bilder.

Man är ju ingen hunk så behöver ju alla fördelar jag kan få. Såg att man kan betala typ 100kr för att använda en tjänst som kan verifiera sin nya profil med nytt nummer för att få en ny start.

Men använder tinder device-id? Kört om man använder samma ip-adress/telefon ändå?
Citera
2024-06-09, 14:48
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
regel nr 1 av 100, datea aldrig en kvinna med barn på heltid mera än som KK
hon kommer aldrig kunna träffa dig ensam, ni kommer aldrig kunna resa, och när hon kan träffa dig så är hon trött och vill sova tidigt.

så håll dig borta från det

Ja, så är det. Jag instämmer. Det är bra att de är öppna och ärliga med det och har det i sin presentation så det inte kommer som en överraskning. En kvinna jag skrev med kläckte ur sig hon hade 3 barn varannan vecka där yngsta barnet var strax över 1 år och då tappade jag lusten direkt. Ha med det i profilen om ni har barn.

Citat:
Ursprungligen postat av ettbranick
Gjorde ett konto i förrgår men raderade det igår redan. Varit borta från appen ett år och fick väldigt få likes jämfört med vad jag tidigare fått med samma bilder.

Har kört med samma nummer/mobil i flera år och köpt mycket boosts/premium genom åren och ofta samma bilder.

Man är ju ingen hunk så behöver ju alla fördelar jag kan få. Såg att man kan betala typ 100kr för att använda en tjänst som kan verifiera sin nya profil med nytt nummer för att få en ny start.

Men använder tinder device-id? Kört om man använder samma ip-adress/telefon ändå?

Jag kan komma med en reflektion kring detta. Det har hänt något. När jag tindrade för 1½-2 år sedan så gick jag iallafall på ett flertal träffar/dejter på ett år. Senaste året nu har jag gått på en dejt (som visade sig vara en feminist och skrev efter dejten om patriarkatet) och i princip inte matchat med någon.... Någonting har hänt... Det är ett faktum.
Citera
2024-06-09, 15:07
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ja, så är det. Jag instämmer. Det är bra att de är öppna och ärliga med det och har det i sin presentation så det inte kommer som en överraskning. En kvinna jag skrev med kläckte ur sig hon hade 3 barn varannan vecka där yngsta barnet var strax över 1 år och då tappade jag lusten direkt. Ha med det i profilen om ni har barn.

Jag kan komma med en reflektion kring detta. Det har hänt något. När jag tindrade för 1½-2 år sedan så gick jag iallafall på ett flertal träffar/dejter på ett år. Senaste året nu har jag gått på en dejt (som visade sig vara en feminist och skrev efter dejten om patriarkatet) och i princip inte matchat med någon.... Någonting har hänt... Det är ett faktum.

Exakt. Delar din uppfattning. Någonting har definitivt hänt.

Finns det någon lösning på detta som du ser det?
Citera
2024-06-09, 19:17
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121

Vad menar ni det är som har hänt?
Är något annorlunda?
Citera
2024-06-09, 20:26
Medlem
lakritcs avatar
Citat:

Om Ryssland går i krig med övriga Europa skulle nog tidslöseriet på Tinder upphöra. Folk behöver verkliga problem att bekymra sig om så att de slutar ödsla tid.
Citera
2024-06-09, 20:29
Medlem
Overminds avatar
Citat:

Bra fråga. AI profiler, fejkkonton och en slug kapitalistisk affärsidé från Tinder företaget jobbar emot oss män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in