2024-07-09, 13:18
Medlem
5 % av alla män är det som majoriteten av alla kvinnor tävlar om,alldagliga & de snygga. Vilket gör att de flesta killar idag är helt utan.

Sen finns det mycket man kan göra åt sitt utseende. De flesta män har inte gjort hälften av vad de hade kunnat göra.Har de under 15 % i kroppsfett? Är i form? Ansiktsbehandlingar? Passande frisyr eller rakat? Stil & ett socialt netverk?

Har du inte gjort allt detta ska du inte klaga.

Fast tyvärr finns det de som gjort allt detta utan framgång.

Fast innan du klagar borde du göra allt detta FÖRST! Sen har du all rätt klaga över kvinnors ytlighet, då de går mycket på sånt vi inte styr så som längd,hårfäste,ansikts drag & eller till och med hudton. Medans män går efter saker som kroppsform samt bra hy.
Citera
2024-07-09, 14:09
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
5 % av alla män är det som majoriteten av alla kvinnor tävlar om,alldagliga & de snygga. Vilket gör att de flesta killar idag är helt utan.

Sen finns det mycket man kan göra åt sitt utseende. De flesta män har inte gjort hälften av vad de hade kunnat göra.Har de under 15 % i kroppsfett? Är i form? Ansiktsbehandlingar? Passande frisyr eller rakat? Stil & ett socialt netverk?

Har du inte gjort allt detta ska du inte klaga.

Fast tyvärr finns det de som gjort allt detta utan framgång.

Fast innan du klagar borde du göra allt detta FÖRST! Sen har du all rätt klaga över kvinnors ytlighet, då de går mycket på sånt vi inte styr så som längd,hårfäste,ansikts drag & eller till och med hudton. Medans män går efter saker som kroppsform samt bra hy.

Allt handlar inte om profil/bilder utan tillvägagångssätt och det sociala spelet. Precis som i det verkliga livet. Man tjänar på att släppa på prestigen och vara framåt, driven och kul.

Sen handlar det även om strategier i svepande, om att optimera sina chanser utefter tinders algoritmer.
Citera
2024-07-09, 14:10
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoCorley
Jag förväntar mig ingenting.

Jag förväntar mig ingen framgång på appen.

Jag förväntar mig inte att ni ska kunna hjälpa mig.

Jag förväntar mig inte att jag ska ha tur med tjejer i verkligheten heller.

Jag förväntar mig bara att ni kommer antingen ignorera mig, eller ha kul på min bekostnad och skratta mig i ansiktet och knäppa mig på näsan.

Det är ju inte så att det inte redan hänt några gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av MoCorley
Det kändes inte bra helt enkelt. Jag vill inte prata om det.

Bli bög då och testa dina chanser mot män
Citera
2024-07-09, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Allt handlar inte om profil/bilder utan tillvägagångssätt och det sociala spelet. Precis som i det verkliga livet. Man tjänar på att släppa på prestigen och vara framåt, driven och kul.

Sen handlar det även om strategier i svepande, om att optimera sina chanser utefter tinders algoritmer.

Kan du berätta mer om algoritmer? Vissa säger att det kan vara en balans ibland vilket gör att man inte får tillräckligt mycket matchningar. Jag tycker en grej verkar skum. Jag fick 2020 en del matcher, då såg jag dessutom mycket sämre ut än vad jag gör idag. Fast idag får jag mer eller mindre inte en enda matchning och skulle jag få det så är det ifrån något träsk troll. Jag borde logiskt sätt få mer matchningar när jag ser bättre ut fast så verkar inte fallet med Tinder.
Citera
2024-07-09, 14:24
Medlem
globalistforumets avatar
Citat:
Då får man väl se till att man inte är en "vanlig man" eller medelmåtta. Många har potential att se bra ut och vara attraktiva. Träna sig till en attraktiv kropp, rätt frissa, rätt klädstil och sedan ta optimala bilder som framställer dig på bästa sätt. Samma person med samma kläder och utseende kan framstå som två helt olika personer med olika utseende, beroende på hur bilderna är tagna. Om vi säger att du har en bild på dig själv där du står vid en solnedgång vid havet, då ska du ta 50-300 bilder och sedan välja ut den bästa. Sen tar du bilder där du tränar eller gör en fysisk aktivitet, då tar du 50-300 bilder där med och väljer ut den bästa, perfekt ljus och miljö, perfekt blick m.m. Det är så man får jobba. Genom att göra så höjer du ditt attraktionsvärde med flera poäng. Du bör även fråga dig vad du har för bilder. Selfies är inte att föredra, uteslut de. Har du ingen som kan ta 100 bilder på dig vid varje plåtning så skaffa nått som håller uppe mobilen och få det att se ut som att någon annan tagit bilderna, jag använde vanlig häftmassa.

Sen får du vända på det. Kvinnor har kanske lättare att få napp där. Men många män är sliskiga grisar, otrogna som har familjer. Många män är även migranter osv, vilket svenska kvinnor inte vill ha. Och när en kvinna går på dejt så vet hon med sig att hennes dejt kanske inte känner speciellt stor attraktion för henne, eftersom utbudet var lågt. Alltså mannen hade inte så många brudar att välja på. Medans när mannen blir vald då vet han att han blivit särskilt utvald eftersom konkurrensen bland killarna är högre. Så på dejten har du som man sannolikt övertaget.

Till syvende och sist handlar det om tur. Även om jag B är mycket snyggare än A så kanske det snygga bruden faller för A, eftersom A har ett utseende som bruden gillar. Då kan det bli nått. Man ska inte bara titta på statistik och procent. Du kan även finna attraktion i en brud som inte är betraktad som särskilt snygg i andra mäns ögon, men för dig är hon en 10. Bruden som är en 10a kanske kärar ner sig i just dig, fast du inte ens är betraktad som en 7a.
så man ska böga sig med kameran och 100tals bilder för att få bjuda ut en en oattraktiv tjej?
Citera
2024-07-09, 14:28
Bannlyst
Citat:
Bli bög då och testa dina chanser mot män

aa visst
Citera
2024-07-09, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Kan du berätta mer om algoritmer? Vissa säger att det kan vara en balans ibland vilket gör att man inte får tillräckligt mycket matchningar. Jag tycker en grej verkar skum. Jag fick 2020 en del matcher, då såg jag dessutom mycket sämre ut än vad jag gör idag. Fast idag får jag mer eller mindre inte en enda matchning och skulle jag få det så är det ifrån något träsk troll. Jag borde logiskt sätt få mer matchningar när jag ser bättre ut fast så verkar inte fallet med Tinder.

Japp, jag själv och många med mig har exakt samma upplevelse.

Det är uppenbart att appen har förändrats till det sämre sen 2020.
Citera
2024-07-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Japp, jag själv och många med mig har exakt samma upplevelse.

Fast dock ärendet inte samma med tjejer. Varför? Känner alldagliga tjejer som får matcher upp emot 500 nya varje vecka.

Jag är ingen model fast är ändå atletisk & fräsh. Snäppet under medellängd cirka 175cm. Jag borde ju får mer än mina kvinnliga vänner vilket jag ej får.
Citera
2024-07-09, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Vill du beskriva något exempel?
Citera
2024-07-09, 16:59
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
så man ska böga sig med kameran och 100tals bilder för att få bjuda ut en en oattraktiv tjej?

Ja. Eller attraktiv. Beroende på hur bra du lyckas.
Citera
2024-07-09, 17:04
Medlem
globalistforumets avatar
Citat:
Ja. Eller attraktiv. Beroende på hur bra du lyckas.
intressant det kan bli om båda två har hållt på och manipulerat bilderna, och så kommer man och träffas och så tycker båda att de blivit lurade.
Citera
2024-07-09, 17:08
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
intressant det kan bli om båda två har hållt på och manipulerat bilderna, och så kommer man och träffas och så tycker båda att de blivit lurade.

Man bör ta fina och rättvisa bilder som man kan leva upp till. Inte manipulera bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in