Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Nånting är dock skumt med ryskorna/ukrainskorna, har svept säkert på 200st och ALLA har samma avstånd från mig.... Ryska botar ? Hur kan alla dom vara på samma ställe haha.
Då det kommer till den nya massiva vågen av Ukrainskor/Ryskor så känns det rätt så självklart att det inte är riktiga profiler.
Chansen att:
ALLA Ukrainskor som kommer hit skulle vara 9-10 poängare och att det inte finns någon 5 poängare.
ALLA skiter i att ens nämna att det krig i sina profiler.
ALLA saknar presentation eller skriver bara med en rad: I am from Kiev in Ukraine
ALLA är på samma avstånd
....ja den chansen är ju inte stor i verkligheten.
Det det handlar om gissar jag först och främst att det är en ny take på den gamla asiatiska vågen av kryptoscams. Just nu är det massa botar som samlar matcher, sen då de samlat tusentals matchningar kommer de messa, försöka få kontaknt whatsapp och på whatsapp så blir det någon snyftis om att de återvänt tillbaka till Ukraina (och då kan man ju inte träffas just nu) för att få ut sin ännu snyggare lillasyster men att smugglare vill ha krypto och de behöver hjälp med att få lite krypto.
Alternativt så är det EXPO som vill göra något knäck om den vita mannen som utnyttjar situationen genom att erbjuda "hjälp".
Eller så är det en mix av båda.
Vad det inte är i 99,9% av fallen är en nyanländ vacker Ukrainska som känner för att mingla med svenska män. Det kan jag garantera.