2023-08-28, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Hur många singemorsor känner du och beter sig majoriteten av dom så? I så fall säger det mer om ditt umgänge än singemorsor eller singelföräldrar i stort.
Inte fan sitter jag och räknar eller tänker börja för att du ställer frågan jag har sett mitt va där på tinder när det kommer till singelmorsor brukade trolla dom har även kukat dom men slutat börjat ghosta dom efter jag har dragit mina observationer dom är helt sjuuka red flag soc-anmäl!
Citera
2023-08-28, 18:42
Medlem
Varje måndag skriver jag till 25 nya match och varje söndag tar jag bort 30 gamla match som inte har svarat eller lett till nåt från tidigare veckan.

Tinder i ett nötskal.

Ibland gör det lite ont hur många match man behöver ta bort pga dessa idiotier till tjejer som matchar men aldrig svarar eller anstränger sig.
Citera
2023-08-28, 19:00
Citat:
Ursprungligen postat av bubbacelo
Det betyder att de vill trycka sin kuk i dig, Ditt utseende är rätt ointressant så länge du inte ser ut som ett träsktroll och knappt det är ett hinder.

hahaha tyvärr är 99% av snubbar så här när vi märker att honorna som är 3a som bäst men tror såklart att hon är en 12a efter alla matchningar dissar oss män som gymmar håller oss rena o snygga o får dissen av dessa fetton.
Citera
2023-08-28, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000
Varje måndag skriver jag till 25 nya match och varje söndag tar jag bort 30 gamla match som inte har svarat eller lett till nåt från tidigare veckan.

Tinder i ett nötskal.

Ibland gör det lite ont hur många match man behöver ta bort pga dessa idiotier till tjejer som matchar men aldrig svarar eller anstränger sig.
Kör horHinge i stället och igår tog jag bort 20 matchningar. Praktiskt taget alla snygga och intresserade men när de inte svarar så tar jag bort. Kvinnor är utvecklingsstörda horungar
Citera
2023-08-28, 20:38
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Hur många singemorsor känner du och beter sig majoriteten av dom så? I så fall säger det mer om ditt umgänge än singemorsor eller singelföräldrar i stort.

Det är väl mest singelmorsor som röstar vänster.
Citera
2023-08-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovii
Jag ser faktiskt ut som ett träsktroll på bilden. Jag skäms till och med när jag kollar på den.
Därför blir det lite förvånande när det är så många som gillar en, och snygga till och med.

En del sitter och swipar höger på allt för att sen sortera efter matchningarna rullar in.
Kvittot är ju om grabbar skriver till dig och då menar jag några som ser bra ut.
Sen så blir det ju svårt att veta när vi inte vet hur du ser ut.
Citera
2023-08-28, 21:38
Medlem
Vad ska man säga om tinder? Haft tinder till och från genom åren och måste säga att som man får man lägga ner extremt mycket tid på sitt utseende och kvalitet på bilder för att ha en chans. Fast det går absolut!

Fast tyvärr så måste jag säga att tinder är mestadels för de allra snyggaste männen som kan tänka sig att dejta medelmåttiga kvinnor eller fula. de allra snyggaste kvinnorna har bara tinder som en egoboost. Finns självklart undantag.

För den genomsnittliga svensken skulle jag säga att tinder är extremt svårt. Det är nästan värt att skita i det helt och hållet. Då man bara kommer bli ledsen och besviken. Finns sätt att ändra på detta dock fast för vissa kan det vara avancerat.

Sen tror jag också att många filtreras bort och att inte alla tjejer ser alla killar heller. Även om det troligaste är att de flesta tjejer bara vill ha de bästa finaste killarna.Inte alltid rättvist i dating världen.

För att ha en chans som kille så behöver du ha 10-15 % kroppsfett, styla håret, (om du är skallig så raka) bygg muskler(inte för mycket, inte för lite) klä dig enligt modet, vissa kan även passa i långt hår då det sticker ut ifrån mängden. Ta hand om din hy genom att ha ansiktsskrubb,mjukgörande, fixa dina ögonbryn,styla skägget. Har du gjort allt detta så borde du kunna få bra matchningar om du inte är extremt kort eller är under 5/10.

Glömde också att nämna du måste ha en riktigt bra kvalitet kamera. Tar dåliga bilder i fel ljus eller bara vanliga selfies bilder så kommer inte alla dina professioner i ansiktet fångas rätt. Det gör det inte för tjejer heller, fast oavsett hur dåliga bilder de tar så finns det alltid någon kille som är tillräckligt attraherad av dem.

Hoppas att dessa tips hjälper det har iallafall hjälpt mig under åren då jag under en period inte fick speciellt mycket matchningar fast när jag valde att ändra på precis allting så blev allting mycket bättre och jag insåg att som man 2023 så måste man ta extremt bra hand om sig själv.
Senast redigerad av Relaxandtakeiteasy 2023-08-28 kl. 21:43.
Citera
2023-08-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
En del sitter och swipar höger på allt för att sen sortera efter matchningarna rullar in.
Kvittot är ju om grabbar skriver till dig och då menar jag några som ser bra ut.
Sen så blir det ju svårt att veta när vi inte vet hur du ser ut.

Jag har gått igenom alla på listan och har blivit två matchningar. Dom har dock inte skrivit än.
Tog bort resten så nu står dom inte kvar på listan heller.
Nu går jag genom allt eftersom när det kommer in någon som har gillat.
Har kvar ungefär 10 stycken som ett kanske, har inte bestämt mig än där.

Nej, ni kan ju inte veta det. Men jag har helt vanlig bild på ansiktet bara, inget filter, inget smink och sånt.
Citera
2023-08-28, 22:08
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovii
Bland dom som har gillat mig har jag sett att det är det iallafall några stycken som jag känner lite grann i verkligheten. Vet inte hur jag ska göra med det.

Bland alla mina likes hittills är det dom som känns mest intressant också, det kanske är för att jag har träffat dom redan.

Hmm. Matcher spelar ju inte större roll om man inte agerar på det och faktiskt skriver/träffar personerna i verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Mja, fast kvaliteten på dessa likes kan variera stort. 40 likes från gravt feta, gamla MENA-män som inte kan svenska och verkar vara förståndshandikappade är inte en sån jävla guldgruva att välja och vraka bland som ni verkar tro...

Jag tror att detta fenomen rör sig om att "gräset är inte grönare". Många män är svältfödda på bekräftelse. Jag personligen hade nog blivit glad om flera hade velat ligga med mig, men är ju en könsskillnad där.

Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Lite synd att tjejer överlag är så jävla dåliga på att ta initiativ. Har trillat in ett par matchningar och en av dom ser faktiskt riktigt bra ut, lätt en 8 eller bättre på bilderna iaf.
Orkar inte vara den som initierar själv då jag redan pratar med några intressanta, tjejer som också varit dom som kontaktat mig först.
Man kan ju iaf tycka att den som matchar skriver men so be it 🤷🏻‍♂️

Om det är en tjej som inte är driven alls, vill man då egentligen träffa henne och dejta henne?
Citera
2023-08-28, 22:19
Ni som klagar eller missnöjda med tinder tjejerna och varför de inte svarar eller inte är ute efter dejter, här är ett av Reddits bästa inlägg som förklarar verkligheten:

Citat:
Women are more unaccountable online. A lot of women are online for attention, validation, amusement, finding platonic friends, or any other number of reasons that aren’t aligned with your goal.

Most girls online are timewasters. They’re window shoppers enjoying the barrage of options but aren’t really interested in buying anything unless they can get a great deal, which would be a guy with a much higher sexual market value who wants a relationship. And also most girls don’t wanna see a guy after they got sex from him, just because of the abundance options out there.

Even the hottest guy with tight game fails.

Women can't be solely blamed because all the fault lies with men. All those thirsty and desperate guys, who don't have standards, manage to match with even overweight, average, or less conventionally attractive girls. These girls receive an excessive amount of attention from a wide range of guys online. Consequently, these girls start to perceive themselves as highly desirable and deserving of guys who are not only really attractive but also unrealistic. If you doubt my words, observe how women react when they face rejection from men. You'll notice that they don't easily accept it and might even harbor strong negative feelings towards the rejecting individual and gets very very angry and bitter that some situations seems to be threatening. This could be attributed to the abundance of insincere validation they receive, which distorts their self-esteem and shatters their self-image.

Kort och gott sagt, desperata, kåta män som sällan får ligga eller kan tänka sig ligga vem som helst har idag förstört dejting marknaden men istället beskylls all skuld på tjejer. Jag säger absolut inte att tjejer är änglar men för att fixa detta så är det bara vi män som kan ta tillbaka makten från dem. Det gör vi genom att vi swipar endast höger på de som vi verkligen är intresserade av och inte som idag att många sitter på tinder o tänker med kuken eller de som är rädda för att vara ensamma o inte får tillräcklig med match eller att inte få ligga så swipar de höger på majoriteten de ser.

Ibland skäms jag över att vara män bland er även när jag är ute på helger, förra helgen när jag var ute så var det 3 fulla svenska snubbar som var på 2 brudar och de kunde inte ens ragga men bara stank desperation från långt håll.
Det är pinsamt och gå ut på helgerna och se i nykter tillstånd hur desperata svenska killar har blivit till.
Senast redigerad av doc-leaks 2023-08-28 kl. 22:41.
Citera
2023-08-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Ni som klagar eller missnöjda med tinder tjejerna och varför de inte svarar eller inte är ute efter dejter, här är ett av Reddits bästa inlägg som förklarar verkligheten:

Kort och gott sagt, desperata, kåta män som sällan får ligga eller kan tänka sig ligga vem som helst har idag förstört dejting marknaden men istället beskylls all skuld på tjejer. Jag säger inte att tjejer är änglar men det är bara vi män som kan ta tillbaka makten från dem. Det gör vi att vi swipar endast höger på de som vi verkligen är intresserade av och inte att vi tänker med kuken eller att vi är rädda för att vara ensamma eller att inte få ligga. Vilket har nästan 85% av dagens män oavsett i världen blivit till.
Jag lägger främst skulden på 1. Skaparna av demonappen tinder gissa deras härkomst. 2. Samhället som låter skiten existera det leder ju inte till några lyckliga parförhållanden, bröllop och barn direkt utan snarare dess raka motsats. 3. Kvinnorna som styrs av hypergami. 4. Simp-männen som det finns gott om.
Citera
2023-08-28, 22:36
Citat:
Ursprungligen postat av offermentalitet
Jag lägger främst skulden på 1. Skaparna av demonappen tinder gissa deras härkomst. 2. Samhället som låter skiten existera det leder ju inte till några lyckliga parförhållanden, bröllop och barn direkt utan snarare dess raka motsats. 3. Kvinnorna som styrs av hypergami. 4. Simp-männen som det finns gott om.

Du måste förstå att samhället eller regeringen inte jobbar för dina värderingar eller få dig lyckas. Som man har du hela samhället och världen emot dig.

Istället för att lägga energin åt bli arg på verkligheten, attackera dessa simps och desperata killar.

Det är dessa horungar som förstört för alla oss andra.

Öppna en fake tinder på en fet helt ok utseende tjej så får du se hur många killar som du aldrig skulle tro skulle vilja knulla henne.
Sen när denna tjej får luft så tror hon eller börjar se sig själv som en 10a och börjar bara vilja ha killar som är riktiga 10or eller toppmodell. Eller de där tjejerna som funnits på tinder i flera år utan lyckats hitta den där ”seriösa förhållandet” som de ljuger i sin profil.
Senast redigerad av doc-leaks 2023-08-28 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in