Ni som klagar eller missnöjda med tinder tjejerna och varför de inte svarar eller inte är ute efter dejter, här är ett av Reddits bästa inlägg som förklarar verkligheten:
Citat:
Women are more unaccountable online. A lot of women are online for attention, validation, amusement, finding platonic friends, or any other number of reasons that aren’t aligned with your goal.
Most girls online are timewasters. They’re window shoppers enjoying the barrage of options but aren’t really interested in buying anything unless they can get a great deal, which would be a guy with a much higher sexual market value who wants a relationship. And also most girls don’t wanna see a guy after they got sex from him, just because of the abundance options out there.
Even the hottest guy with tight game fails.
Women can't be solely blamed because all the fault lies with men. All those thirsty and desperate guys, who don't have standards, manage to match with even overweight, average, or less conventionally attractive girls. These girls receive an excessive amount of attention from a wide range of guys online. Consequently, these girls start to perceive themselves as highly desirable and deserving of guys who are not only really attractive but also unrealistic. If you doubt my words, observe how women react when they face rejection from men. You'll notice that they don't easily accept it and might even harbor strong negative feelings towards the rejecting individual and gets very very angry and bitter that some situations seems to be threatening. This could be attributed to the abundance of insincere validation they receive, which distorts their self-esteem and shatters their self-image.
Kort och gott sagt, desperata, kåta män som sällan får ligga eller kan tänka sig ligga vem som helst har idag förstört dejting marknaden men istället beskylls all skuld på tjejer. Jag säger absolut inte att tjejer är änglar men för att fixa detta så är det bara vi män som kan ta tillbaka makten från dem. Det gör vi genom att vi swipar endast höger på de som vi verkligen är intresserade av och inte som idag att många sitter på tinder o tänker med kuken eller de som är rädda för att vara ensamma o inte får tillräcklig med match eller att inte få ligga så swipar de höger på majoriteten de ser.
Ibland skäms jag över att vara män bland er även när jag är ute på helger, förra helgen när jag var ute så var det 3 fulla svenska snubbar som var på 2 brudar och de kunde inte ens ragga men bara stank desperation från långt håll.
Det är pinsamt och gå ut på helgerna och se i nykter tillstånd hur desperata svenska killar har blivit till.