Citat:
Haha jo alla dessa kk vad är det för desperata killar. Måste ju vara gubbbar som inte kan få något bättre för kan inte tänka mig en normal/snygg kille ens får upp den med fetmaja. Tror det är därför dom är trötta på alla sexinviter för det är inga snyggingar som vill ligga med dom. Hade nog varit annat ljud i källaren om blondie Jonny, solbränna och sexpack ville rulla i sängen 😁
Ännu en som likat mig för längesen. Gråhårig, kortklippt och fet. Ser ut som en mormor men var i 40års åldern. Fattar inte vad dom håller på med. Skulle inte ens peta på henne med en pinne på en armlängs avstånd. Kanske för 100k så hade jag blundat och hoppat i säng.
Visar bara hur mycket tjejer kollar uppåt i nivå när det gäller killar men det är på extrema nivåer ibland. Skulle själv aldrig få för mig att lika en 9-10 poängare för det kommer inte bli något ändå man vet sina begränsningar. Men de där tjocka/fula brudarna har inget vett i skallen som likar killar som bor når upp till stjärnorna medans dom själva bara når upp till trädtopparna.
Angående talka magen så måste dom nog talka låren också. Skavsår deluxe såkallad elefanthud när benen skaver när de går. Sedan är det nog rejäla fisk-flytningar i fettan på sådana valrossar. Kan typ se på dom att fittan stinker rutten fisk
Ännu en som likat mig för längesen. Gråhårig, kortklippt och fet. Ser ut som en mormor men var i 40års åldern. Fattar inte vad dom håller på med. Skulle inte ens peta på henne med en pinne på en armlängs avstånd. Kanske för 100k så hade jag blundat och hoppat i säng.
Visar bara hur mycket tjejer kollar uppåt i nivå när det gäller killar men det är på extrema nivåer ibland. Skulle själv aldrig få för mig att lika en 9-10 poängare för det kommer inte bli något ändå man vet sina begränsningar. Men de där tjocka/fula brudarna har inget vett i skallen som likar killar som bor når upp till stjärnorna medans dom själva bara når upp till trädtopparna.
Angående talka magen så måste dom nog talka låren också. Skavsår deluxe såkallad elefanthud när benen skaver när de går. Sedan är det nog rejäla fisk-flytningar i fettan på sådana valrossar. Kan typ se på dom att fittan stinker rutten fisk
Fast här tänker jag att du nog agerar annorlunda än 99,8% av män i så fall. Jag tror att i princip alla män sveper höger på de snyggaste tjejerna. Oavsett om de är i deras liga, om de har någon koll på sin liga etc. Garanterat även tjocka, skalliga Bosse 45 som inte var en skönhet ens innan han blev tjock och skallig sveper höger på topptränade, skitsnygga 32 åriga kvinnor. Och varför inte egentligen?
Jag tycker det är ganska konstigt att bli kränkt eller fråga sig vad "folk håller på med" för att de gillar ens en profil. Du behöver ju inte gilla tillbaka. Jag har tusentals likes på min Tinder och en stor andel är feta fula män, ofta MENA, ofta slitna i förtid eller också har de ljugit om sin ålder. Då har jag ändå satt ett tak på 45, men jag lovar att hade jag haft en gräns på 65 hade det säkert varit massa riktigt fula, feta gamla gubbar som skickade likes med. Det är inget jag blir kränkt eller störd av, då jag inte ju inte måste interagera med dem på något som helst sätt. Klart de försöker, varför inte liksom, det kostar ju inget extra.
Senast redigerad av Katzyn 2023-06-30 kl. 14:49.
Senast redigerad av Katzyn 2023-06-30 kl. 14:49.