Citat:
Ursprungligen postat av
Tyrranic
Håller faktiskt med till största delen av det du skriver. Problemet är att tjejer som ligger på skalan 7-10 är sjukt upptagna med sitt eget ego, och vet om att de ser bra ut. Det utnyttjar dem. De andra bottenskrapen skriver för de tror att de ska få en snygg kille, och chansar. Som en ganska hög poäng som man så är det ändå tufft arbete och inte värt det att försöka svara på dessa självupptagna snygga bimbos. Bättre att inte vara så kräsen och gå på de som ligger runt 4-6. De verkar iallafall ha en personlighet om man vill bygga något. Vill man endast ligga, ska man smöra så mycket som möjligt och verka intresserad. Jag har inte riktigt orken för det längre.
Men jag har märkt på sistone att det knappt är någon tjej som skriver först längre. Och när de gör det får man DRA ut orden ur dem. "Hej, läget", "Hej, Allt bra?". Noll kreativitet. Förra sommaren var det märkbar skillnad. Då har jag dock ändrat min bio titt som tätt, och haft en ganska "alpha-aproach" också. Tror att många tjejer backat p.g.a. det. När man smörar och är dem till lags kommer tjejerna naturligt.
Gjorde faktiskt lite halvt slut med Tinder igår. Tog bort ca 2500 matchningar och det tog ca 20 minuter genom att använda mig av Redact. Så om någon vill "börja om" så är det ett tips! Så skönt när det är helt tomt faktiskt.
Om du eller nån annan eller nån kvinna som tycker ett ”hej” är ”ointressant” för dem. Så är det pga att de inte är intresserad av dig öht, och inte pga att du sa hej. Allt annat är ursäkt.
Snarare är det så att dessa tjejer som aldrig svarar på ett ”hej läget?”, är timewaster och inte ens intresserad utan är bara där för lite underhållning och bekräftelse eller roliga onliners som vissa losers och simpar älskar ge tjejer på Tinder. Dessa tjejer i slutändan kommer eventuellt även ghosta dig även om du lyckas få henne svara.
För att lyckas på Tinder som kille måste man vara mystisk och inte att man som alla andra killar där de fyllt sina bio med diverse skit eller värst av allt marknadsför sig i skrift.
Jag har varken bio eller är clown i mina öppningar, jag skriver bara ett hej och får oftast svar tillbaka från de mest som är intresserade, svarar hon inte tillbaka och jag skriver igen, har det då hänt att hon svarat men sen alltid hänt ghostat i slutändan, det betyder det var bra signal från första början att hon var en timewaster.
Ta bort era bio, sluta leka clown och sluta underhålla tjejer, börja kall prata istället, låt era bilder tala.
Tjejer har ändå inget erbjuda oss män förutom sin fitta så investera inte i dem.