Citat:
Ursprungligen postat av
dendarborta
Läste just en artikel på SVT om att "Studie: Kvinnor som tar initiativet i dejtingappar straffas" "Kvinnor straffas med tystnad"
https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...innor-straffas
Antar att detta stämmer perfekt med verkligheten som vanligt med vad SVT väljer att lyfta fram med de stackars kvinnorna på Tinder? Det måste stämma att det är kvinnor som möts med tysnad i mycket större utsträckning än män när de skriver?
Fast det stämmer ju med att äldre kvinnor får mindre uppmärksamhet. Dock så är det inte särskilt illa. Du får tillräckligt många för att bli uttråkad och tröttna snabbt.
Jag har jättesvårt att föreställa mig att män alltid är populära. Som de sa. Äldre män tar riktigt hemska bilder som regel. Det gör yngre med men de ser inte ut som sju svåra år och klarar sig lite bättre då.
Jag vet inte om vi kvinnor möts av tystnad då jag aldrig märker sådant så mycket. Spelar det verkligen så stor roll om man inte matchar eller inte får ett svar? Man känner inte ens dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Hur sugna är snygga kvinnor på att träffas och knulla idag jämfört med säg 2015? Någon som har en uppfattning om trenden över tid är negativ eller positiv?
Det beror väl på om de är intresserade av sex? Matchade en snubbe, riktigt ung som jag bara tänkte ligga med. Brukar aldrig bestämma mig så men intresset dog omedelbart för honom. Annars hade jag tagit hem honom.