Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-05, 19:29
Medlem
lakritcs avatar
Hur sugna är snygga kvinnor på att träffas och knulla idag jämfört med säg 2015? Någon som har en uppfattning om trenden över tid är negativ eller positiv?
Citera
2023-03-05, 20:02
Medlem
KSOEskribents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Hur sugna är snygga kvinnor på att träffas och knulla idag jämfört med säg 2015? Någon som har en uppfattning om trenden över tid är negativ eller positiv?

Och uppföljningsfråga: bryr sig dessa kvinnor o m mannen roterar/ligger med många kvinnor kontinuerligt? Eller spelar det ingen roll?
Citera
2023-03-05, 20:05
Bannlyst
Citat:
De verkar inte vara sugna överhuvudtaget.
Citera
2023-03-05, 20:12
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dendarborta
Läste just en artikel på SVT om att "Studie: Kvinnor som tar initiativet i dejtingappar straffas" "Kvinnor straffas med tystnad"

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...innor-straffas

Antar att detta stämmer perfekt med verkligheten som vanligt med vad SVT väljer att lyfta fram med de stackars kvinnorna på Tinder? Det måste stämma att det är kvinnor som möts med tysnad i mycket större utsträckning än män när de skriver?
Fast det stämmer ju med att äldre kvinnor får mindre uppmärksamhet. Dock så är det inte särskilt illa. Du får tillräckligt många för att bli uttråkad och tröttna snabbt.

Jag har jättesvårt att föreställa mig att män alltid är populära. Som de sa. Äldre män tar riktigt hemska bilder som regel. Det gör yngre med men de ser inte ut som sju svåra år och klarar sig lite bättre då.

Jag vet inte om vi kvinnor möts av tystnad då jag aldrig märker sådant så mycket. Spelar det verkligen så stor roll om man inte matchar eller inte får ett svar? Man känner inte ens dem.
Citat:
Det beror väl på om de är intresserade av sex? Matchade en snubbe, riktigt ung som jag bara tänkte ligga med. Brukar aldrig bestämma mig så men intresset dog omedelbart för honom. Annars hade jag tagit hem honom.
Citera
2023-03-05, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Ja jag är nog osynlig. Får en like i månaden typ hehe.
Riktigt vidrig app. Dom gör liksom steg för steg det värre. Men pengar ska dom ha.
Betala aldrig för nätdejting. Betala i så fall hellre comviq för nytt kontantkort för 50 kr och registrera en anonym profil, typ bar överkropp. För mig gick det bättre då och tinder får aldrig vets vem jag är. Det ska skilja sig i allt. Text, ålder, bilder, IP, nummer, mail och i profilen kan du skriva att du är seriös i grunden eller nåt.
Citera
2023-03-05, 22:49
Medlem
Jag tror felet många killar gör är att tro att tjejer tänker som de gör. Dvs totalt fokuserade på kroppen.

Bilderna ska visa kvinnan hur det är att hänga eller leva med dig. Att du uttrycker ett intresse, en livsstil osv.

Dvs deppiga selfies i badrumsspegeln med "sensuell" exponering av din torso funkar betydligt sämre än om du uttrycker något intressant med din bild.
Citera
2023-03-05, 23:48
Medlem
Citat:

Jag vet inte om jag håller med om att Tinder i Sverige eller Danmark är en knullapp. De flesta kvinnor här verkar enbart vilja ha seriöst förhållande, eller mest visa upp sina bilder på Tinder. Ytterst få vill bara ha ONS. Jag har varit med om allt. Men ONS är det svåraste att få till tycker jag, om man inte luras.

Det var bättre 2015 än 2023. Det har aldrig varit så dåligt som det är nu. Jag efterlyser någon annan app redan. Någon med tips?
Citera
2023-03-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Betala aldrig för nätdejting. Betala i så fall hellre comviq för nytt kontantkort för 50 kr och registrera en anonym profil, typ bar överkropp. För mig gick det bättre då och tinder får aldrig vets vem jag är. Det ska skilja sig i allt. Text, ålder, bilder, IP, nummer, mail och i profilen kan du skriva att du är seriös i grunden eller nåt.
Måste nog det.
Man kan ju fråga sig varför dom stängt av min profil helt. Inte ens på globalt kan jag se mer än 4 tjejer.
Citera
2023-03-06, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Måste nog det.
Man kan ju fråga sig varför dom stängt av min profil helt. Inte ens på globalt kan jag se mer än 4 tjejer.
För att tinder är cp. De stänger av användare utan att motivera. Vet flera som är avstängda utan att ha gjort nånting.
Citera
2023-03-06, 09:23
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
För att tinder är cp. De stänger av användare utan att motivera. Vet flera som är avstängda utan att ha gjort nånting.

Samma här. Algoritmen gör att du blir avstängd automatiskt. Ingen anledning ges. Den är dessutom kalibrerad så att hamnar långt ner i synligheten om du inte köper deras tjänster eller om du inte är väldigt populär bland kvinnor.

Tinder är skit. Vet inte ens om de är marknadsledande längre. Finns många bättre appar som tur är.
Citera
2023-03-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Jag vet inte om jag håller med om att Tinder i Sverige eller Danmark är en knullapp. De flesta kvinnor här verkar enbart vilja ha seriöst förhållande, eller mest visa upp sina bilder på Tinder. Ytterst få vill bara ha ONS. Jag har varit med om allt. Men ONS är det svåraste att få till tycker jag, om man inte luras.

Det var bättre 2015 än 2023. Det har aldrig varit så dåligt som det är nu. Jag efterlyser någon annan app redan. Någon med tips?

Allt är relativt. Är du en man som har utseendet många andra tjejer gillar är det lätt med ONS. Resten är average och därför behöver de spela (eller luras som du sa).

Att de letar seriöst är skit snack för minst 80%
Citera
2023-03-06, 13:04
Medlem
Kan nån snälla förklara för mig vad som menas med ”Casual, öppen för seriöst”, ”Seriöst, öppen för casual” och ”Seriöst förhållande”

Började med Tinder för ett tag sen och jag fattar ingenting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in