Citat:
Ursprungligen postat av
Trehogar
Du ska aldrig fråga en tjej vilken dag hon kan. Du ska alltid föreslå en dag och tid. Om hon tackar ja svarar du med typ kul! torsdag 19:00 utanför puben? kan hon inte då så ska hon föreslå en annan dag. Gör hon inte det så lägg ner, definitivt bara en bekräftelsekossa.
Lovar att du kommer öka träffprocenten när du ger henne ett tydligt förslag istället för att bolla över den saken på henne.
Skitsnack. Är hon intresserad på riktig så kommer hon svara vilken dag hon kan. Oavsett om du föreslår den exakta tiden eller säger ”men när kan du i veckan”.
Är hon inte intresserad så kommer hon säga ”nej, jag….”, föreslår du en annan tid så kommer hon alltid hitta på nåt eller säga är upptagen, försöker du igen så kommer hon ghosta dig.
Min poäng är det spelar ingen roll vad du säger, är hon intresserad så kommer hon svara positiv.
Det är mycket bättre säga ”när kan du” dvs bättre lägga bollen på henne för att testa hur pass intresserad hon är, för jag vill inte prata eller träffa nån som leker och inte är intresserad, och känner att det jag mer som vill ses än henne.
Hon ska fan inte tro hon är nånting bara för hon har fitta och massa losers till dagens killar springer efter henne.