Citat:
Ursprungligen postat av
Etta.Place
Visst, men fortfarande, vad/varför ska hon förstå? Tjejer är väl inte på tinder som en sorts välgörenhet.
En kille ska vara rolig, initiativrik, balansera mellan att visa ett intresse men inte för mycket för det blir lätt creepy. Känna av läget när det är dags att byta nr eller gå över till en chatt-app. För det är ju dödsstöten för er om ni någon gång själva tar initiativ och får kalla handen, då rasar er värld samman. Medans vi killar är härdade och fått stå ut med det ena och det andra genom alla år.
Så ja har man som kille inte en perfekt dag vid en konvo så är man inte tillräckligt rolig clown för er. Så är det bara. Vi är också människor tro det eller ej, det går inte bara slå på en knapp så är vi vårat bästa jag exakt så som ni vill ha det just den tidpunkten här och nu.
Energi-slukare är vad ni är men helt oförmögna att förstå det.
Med det sagt så har jag haft bra träffar från tinder senaste tiden sedan jag gick med för ca 1 månad sen men ett stort MEN satan vad mycket tidsåtgång det har varit för dessa träffar i alla stadier allt från att lära känna varandra till att ses. Ibland värt det ibland inte som att spela på lotto.