2022-06-24, 01:22
Medlem
Jag har aldrig upplevt tinder som hetsigt. Snarare segt.
Jag pratade med mina matchningar mellan 1-5 månader.
Citera
2022-06-24, 01:54
Medlem
forumusers avatar
När jag joinade Tinder så förväntade jag mig att de flesta skulle leta efter ONS.

Alla letar ju seriöst. I USA beskrivs det ju som en sexting-app.
Citera
2022-06-24, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Har väl ett rätt skapligt ansikte? Addera lite solbränna och muskler.

https://i.ibb.co/ZMhGWGF/Namnl-s676780.jpg

Men som sagt. Det är väl olika måttstockar. 5-10% av alla män anses snygga medan motsvarande siffra för kvinnor är 50%.

Ganska attraktiv tycker jag. Om han har en fin personlighet kan han bli någons drömprins.
Citera
2022-06-24, 05:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av forumuser
När jag joinade Tinder så förväntade jag mig att de flesta skulle leta efter ONS.

Kvinnor knullar runt som fan. Ingen letar seriöst, det är bara nåt man säger.
Citera
2022-06-24, 05:33
Medlem
forumusers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Kvinnor knullar runt som fan. Ingen letar seriöst, det är bara nåt man säger.

Okej. Trist. Kan inte folk snacka med varandra utan koder?
Citera
2022-06-24, 09:29
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Visst, men fortfarande, vad/varför ska hon förstå? Tjejer är väl inte på tinder som en sorts välgörenhet.

En kille ska vara rolig, initiativrik, balansera mellan att visa ett intresse men inte för mycket för det blir lätt creepy. Känna av läget när det är dags att byta nr eller gå över till en chatt-app. För det är ju dödsstöten för er om ni någon gång själva tar initiativ och får kalla handen, då rasar er värld samman. Medans vi killar är härdade och fått stå ut med det ena och det andra genom alla år.

Så ja har man som kille inte en perfekt dag vid en konvo så är man inte tillräckligt rolig clown för er. Så är det bara. Vi är också människor tro det eller ej, det går inte bara slå på en knapp så är vi vårat bästa jag exakt så som ni vill ha det just den tidpunkten här och nu.

Energi-slukare är vad ni är men helt oförmögna att förstå det.

Med det sagt så har jag haft bra träffar från tinder senaste tiden sedan jag gick med för ca 1 månad sen men ett stort MEN satan vad mycket tidsåtgång det har varit för dessa träffar i alla stadier allt från att lära känna varandra till att ses. Ibland värt det ibland inte som att spela på lotto.
Citera
2022-06-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Så ja har man som kille inte en perfekt dag vid en konvo så är man inte tillräckligt rolig clown för er. Så är det bara. Vi är också människor tro det eller ej, det går inte bara slå på en knapp så är vi vårat bästa jag exakt så som ni vill ha det just den tidpunkten här och nu.

Energi-slukare är vad ni är men helt oförmögna att förstå det.

Det var precis vad jag skrev om i förra inlägget. Man behöver inte slå på en knapp om man är rolig och trevlig som person redan.

Det är bra att ni inte orkar slå på knappen, för man vill ju märka hur ni är som person på riktigt.
Är man inte rolig så blir det jobbigt att agera, en äkta rolig och trevlig kille är det på automatik.
Citera
2022-06-24, 13:06
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Har säkert träffat 15-20 kvinnor som sagt att de säker seriöst å att de vill ha sin drömprins, vad har alla dessa gemensamt ? Alla låg med mig första kvällen haha.

Kvinnor kan inte gå runt å säga tvärtom för då blir de stämplade som shaggas.
Citera
2022-06-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag har aldrig upplevt tinder som hetsigt. Snarare segt.
Jag pratade med mina matchningar mellan 1-5 månader.
Jo, men det är ju för att du är fet.
Citera
2022-06-24, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Jo, men det är ju för att du är fet.

Nej. Det var för att jag inte hade någon koll på tinder.
Inte visste jag att killarna slog på en knapp och låtsades vara sitt bästa jag.

Sånt har jag inte tid med.
Citera
2022-06-24, 16:47
Medlem
Citat:

Jag reser runt i Europa 1-3 gånger per månad i jobbet och använder alltid tinder utomlands. Blir ligga varje gång, är några riktiga kåtbitar där ute i djungeln.

Använder aldrig i Sverige.
Citera
2022-06-25, 13:36
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det var precis vad jag skrev om i förra inlägget. Man behöver inte slå på en knapp om man är rolig och trevlig som person redan.

Det är bra att ni inte orkar slå på knappen, för man vill ju märka hur ni är som person på riktigt.
Är man inte rolig så blir det jobbigt att agera, en äkta rolig och trevlig kille är det på automatik.

Du fattar fortfarande inte, verkar lite trög. Det handlar om att det är energikrävande att visa sig från sin bästa sida när man plöjt igenom ett gäng tjejer som svarar som robotar. Du tror inte vi blir påverkade överhuvudtaget när 9 av 10 tjejer är levande zombies på varenda datingsida? Och när det väl matchar bra med någon keeper så är man så tömd på energi så det finns ingen ork eller lust att vara clown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in