2022-06-09, 17:47
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jag anmäler varenda en som inte svarar efter 1 vecka.

Oftast blir de avstängda, jag har bevis på det eftersom jag ser de igen på flödet med ny profil.

Alltså tjejer är så desperata att de går och skaffar ny mobil, ny simkort och hard restar för att få komma tillbaka.

Att komma tillbaka när man blivit avstängd är väldigt svår men dessa desperata tjejer verkar knäckt koden och använder Tinder som bekräftelse drog under sin vardag.

Om ni vill stänga av folk gör det genom att antigen välja ”känns som skräppost” eller ”falsk profil” eller ”annonserar på Tinder”.

För alla de anmälningar stämmer överens på deras beteende.
Rätt skönt att rensa bort folk som bara slösar tid. Om man nu inte har bättre saker för sig. Höjer kvalitén på appen.
Citera
2022-06-09, 20:13
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Oftast blir de avstängda, jag har bevis på det eftersom jag ser de igen på flödet med ny profil.

Alltså tjejer är så desperata att de går och skaffar ny mobil, ny simkort och hard restar för att få komma tillbaka.

Att komma tillbaka när man blivit avstängd är väldigt svår men dessa desperata tjejer verkar knäckt koden och använder Tinder som bekräftelse drog under sin vardag.

Om ni vill stänga av folk gör det genom att antigen välja ”känns som skräppost” eller ”falsk profil” eller ”annonserar på Tinder”.

Hur vet du att det är en ny profil? Man brukar ju återse vissa profiler då och då.
Citera
2022-06-09, 21:14
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Du ljuger.

Har haft min Tinder till och från ändå ett bra tag och har skitit i att svara vissa på flera månader eller ens någonsin och har aldrig blivit anmäld.

Tror att det är ”väldigt speciella” män som sitter och anmäler för att dom inte får svar, och med speciella så syftar jag på killar med någon psykisk störning..

Tror inte på det du säger för fem öre. Antingen skriver dom igen eller så fattar dom vinkeln.
Citera
2022-06-09, 21:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du ljuger.

Har haft min Tinder till och från ändå ett bra tag och har skitit i att svara vissa på flera månader eller ens någonsin och har aldrig blivit anmäld.

Tror att det är ”väldigt speciella” män som sitter och anmäler för att dom inte får svar, och med speciella så syftar jag på killar med någon psykisk störning..

Tror inte på det du säger för fem öre. Antingen skriver dom igen eller så fattar dom vinkeln.
Nja, är nog ett ganska långt steg från irritation till psykisk störning. Hur lång tid tar det? Fem sekunder? Ingen ansträngning.

Folk måste ta tag i sina värdelösa liv, speciellt de över 30. En hjälpande hand är inte fel.
Citera
2022-06-09, 21:33
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Nja, är nog ett ganska långt steg från irritation till psykisk störning. Hur lång tid tar det? Fem sekunder? Ingen ansträngning.

Folk måste ta tag i sina värdelösa liv, speciellt de över 30. En hjälpande hand är inte fel.
Vad snackar du om?

Vill hon inte prata med dig eller inte har tid så får du antingen vänta eller gå vidare. Du är inte den enda människan i världen. Dessutom så finns det typer som jag som väljer att prata med en åt gången. Har min Tinder gömd så att jag inte syns bland flödet och pratar med min favorit. Det kallas respekt. Men dom som skrivit eller matchat med mig kan ju fortfarande se mig och tror att jag inte svarar för att dom suger. Det är inte alltid fallet.
Citera
2022-06-09, 22:18
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du ljuger.

Håller med. Galet va folk i tråden är uppe i sina egna arslen.
Citera
2022-06-10, 14:36
Medlem
Pfalzgrevens avatar
Jag installerade appen igår och i början kom det upp folk som dock återkom gång på gång. Nu visas ingen utan den bara söker och söker (jag är i sthlm så är inte att jag swipat igenom alla), är det något allmänt tekniskt problem eller är det bara jag? Och i så fall hur löser jag detta?
Citera
2022-06-10, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Har man tid att sitta och anmäla folk på en värdelös dejtingapp och är över 30 borde man snarare ta tag i sitt liv.
Citera
2022-06-10, 21:14
Medlem
Enok1Halvars avatar
Borde kanske ligga under e handel scam eller liknande
Tinder scammar alla användare utan abbonemang, fått ca 20/30 gilla marks varje månad under lång tid
Så testade att köpa 1 månad guld, under denna tid fick jag "ingen" Gilla ,likes så det är Tinder själva uppenbarligen dom själva som skickar dessa "någon gillade dig"
ELLER?
Citera
2022-06-11, 02:05
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:

I början av tinder tiden tryckte jag grönt på alla profiler. Slutade med att det kom matchningar som jag inte var intresserad av. Däremot så svarade jag alltid på matchningar, tycker det är respektlöst att matcha men inte svara överhuvudtaget. Sedan att jag inte visade något större intresse är en sak men att inte svara är ett sjukt otrevligt beteende. Men antar att det har med uppfostran att göra.

Matchar man så skriver man helt enkelt. De som matchar men inte svarar alls är de som är en del av problemet med tinder. Hade folk skitit i att matcha med de som de inte är intresserade av så hade alla matchningar gått mycket bättre för alla på tinder.

Nu sveper jag mer selektivt på de jag verkligen är intresserad av. Och gör precis som du anmäler profilen som skräppost - svarar inte eller liknande om jag inte får svar när jag matchat. Vad som Sedan händer med dessa personer om de blir avstängda eller får en varning har jag dock ingen aning om. Däremot göra något mot skräpprofiler ser jag som självklart.
Citera
2022-06-11, 17:13
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Borde kanske ligga under e handel scam eller liknande
Tinder scammar alla användare utan abbonemang, fått ca 20/30 gilla marks varje månad under lång tid
Så testade att köpa 1 månad guld, under denna tid fick jag "ingen" Gilla ,likes så det är Tinder själva uppenbarligen dom själva som skickar dessa "någon gillade dig"
ELLER?
Tinder vill göra pengar. Målgruppen är desperata män.

Det där är inget nytt. Ta jävligt bra bilder så slipper du bli scammad, matcha med bots och eskorter.
Citera
2022-06-11, 20:43
Medlem
jag får mestadels matchingar med kvinnor i andra delar av världen. Särskilt thailand men mycket i afrika och sydamerika också. Hur kommer det sig? Jag har ställt in mitt sökavstånd på 30 km, men matchar med kvinnor som kan vara 9000 km bort. Varför får jag ens upp dessa i mitt sweep? Otroligt tröttsamt att radera alla dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in