2022-05-27, 17:44
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
De är troligen kring 20-23, väldigt hårt sminkade och bara att de är unga och ej tjocka gör att de är attraktiva. I mina ögon ca 5-6 i snygghet på 10 skala, de på dansgolvet ja. 4-6 är att betrakta som helt vanliga tjejer. Varför skulle män inte ha en chans på helt vanliga tjejer?

I så fall får folk bara acceptera att dejtingmarknaden kommer förbli, en man ett harem, resten utan, men då bör tjejrna sluta gråta ut över att mannen de dejtar inte vill binda sig. För annars går matematiken ej ihop.

Det är brudar man lägger under samma fack, det är för tråkiga för alla de följer exakt samma ideal och ser likadana ut. Mycket smink, filter på bilderna, en bild på röven, en bild på när de dricker vin och har solglasögon på sig, kanske en fitness bild i yogabyxor. Man vet redan vad man får när man öppnar paketet. Är man lång, har pondus och cash så får man sådana brudar ENKELT. men även fast de ser bra ut så är ambitionen att svajpa höger på sådana = 0. Finns bättre brudar på lokala Ica.
Citera
2022-05-27, 17:47
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Du tror alltså att afrikanen får stoppa in den?

Definitivt, att vara svart I Sverige är en stor bonus, det är spännande och tjejen får samtidigt lite poäng för att ha anammat allas lika värde. Det är viktigt att kompisarna ser att man är öppen människa.
Citera
2022-05-30, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Är i Malmö/Lund och jag hann inte swipa i ett dygn och flödet blev tom på folk.

Vad är grejen? Är majoriteten av tjejerna i Skåne i förhållande? Eller är det tinder som är dött eller att det inte finns tjejer i Skåne?

De har tillgång till topp hanarna i CPH. Håller med om att detta är de sämsta geografiska stället för tinder.
Citera
2022-05-30, 09:58
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Det är brudar man lägger under samma fack, det är för tråkiga för alla de följer exakt samma ideal och ser likadana ut. Mycket smink, filter på bilderna, en bild på röven, en bild på när de dricker vin och har solglasögon på sig, kanske en fitness bild i yogabyxor. Man vet redan vad man får när man öppnar paketet. Är man lång, har pondus och cash så får man sådana brudar ENKELT. men även fast de ser bra ut så är ambitionen att svajpa höger på sådana = 0. Finns bättre brudar på lokala Ica.

En klassiker, och gärna höga träningstajts som håller in magen som kan ses puta ut, du vet vad du får och dom är tråkiga, dåligt med pengar och söker en försörjare, gå upp i ålder så har dom ett jobb, söker mera än gratis drinkar men samtidigt vill ligga och gör det bra
Citera
2022-05-30, 11:13
Medlem
DixieDs avatar
Tips är att fråga efter kvinnans sociala media.
Jag och en kollega kom på en kvinna som hade stulit bilderna. Vi skrattade ihjäl oss

Hon tvärnekade och påstod att det var hennes foton. Han skrev men om det är du så kan vi träffas eller så ska jag ha tillgång till din insta

Hon blockade honom efter 3 min.
Busted 🤣🤣🙄

Kolla alltid om tjejen finns på riktigt med rätt namn annars blir ni rätt lurade och det är bara fejk tillvaro
Citera
2022-05-30, 11:28
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Tips är att fråga efter kvinnans sociala media.
Jag och en kollega kom på en kvinna som hade stulit bilderna. Vi skrattade ihjäl oss

Hon tvärnekade och påstod att det var hennes foton. Han skrev men om det är du så kan vi träffas eller så ska jag ha tillgång till din insta

Hon blockade honom efter 3 min.
Busted 🤣🤣🙄

Kolla alltid om tjejen finns på riktigt med rätt namn annars blir ni rätt lurade och det är bara fejk tillvaro

alltså dina bilder vafan ?
Citera
2022-05-30, 11:35
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Kan inte svara på det då jag vill inte avslöja för mycket men kvinnorna byter bara namn/plats på bilderna och information om individen.

Fråga inte till vilket syfte.
Det händer på alla dejtingappar därav ska män vara försiktiga och alltid fråga om social media eller riktiga namnet osv.

Det märks ju om personen ljuger/hittar på.
Något fel är på dessa människor för män lär ändå märka att det är något som inte stämmer. Man vill ändå träffas för sex/seriöst

Nu visste min kollega/svåger osv att bilderna är inte riktiga på personen

Har sett på Facebook/instagram att det är flera som inte får svar

Men det är kanske därför som folk chattar i evigheter 🤣
Citera
2022-05-30, 11:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Kan inte svara på det då jag vill inte avslöja för mycket men kvinnorna byter bara namn/plats på bilderna och information om individen.

Fråga inte till vilket syfte.
Det händer på alla dejtingappar därav ska män vara försiktiga och alltid fråga om social media eller riktiga namnet osv.

Det märks ju om personen ljuger/hittar på.
Något fel är på dessa människor för män lär ändå märka att det är något som inte stämmer. Man vill ändå träffas för sex/seriöst

Nu visste min kollega/svåger osv att bilderna är inte riktiga på personen

Har sett på Facebook/instagram att det är flera som inte får svar

Men det är kanske därför som folk chattar i evigheter 🤣

ok trist, kan inte vara friska människor som tar ens bilder men kan tänka mig det händer för mycket idag, mycket avundsjuka från andra människor då sänker dom sig så lågt och tar andras bilder....
Citera
2022-05-30, 11:40
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Vad jag vet med såna appar så borde det gå att koppla till sociala medier och då blir man tillfrågad om man vill dela social media med personen man chattar med. Om personen inte gör det så är det FEJK!

Alla kvinnor har någon sorts social media och det är genom bekantskaper som man kan se om personen är på riktigt

Ingen kvinna har mindre kontakter än 100 på social media
Citera
2022-05-30, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dopeman4321
De har tillgång till topp hanarna i CPH. Håller med om att detta är de sämsta geografiska stället för tinder.

Jag med, en region fullt av skräpfolk
Citera
2022-05-30, 11:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
ok trist, kan inte vara friska människor som tar ens bilder men kan tänka mig det händer för mycket idag, mycket avundsjuka från andra människor då sänker dom sig så lågt och tar andras bilder....

Det blir tyvärr så när det är offentlig social media/eller instagram/Facebook. Det är verkligen efterblivna människor. Man sårar männen rejält men man förstör för individen som äger alla foton också.

Både min kollega och svåger har kommit på det. Min svåger chattade med en tjej som stod på sig och då blev han förbannad då han är aktiv användare av dejtingappar så skrev han till tjejen jag vet att det inte är du på bilderna då tjejen sitter framför mig och du ljuger om allt.

Hon blockade också

Därför ska man bestämma träff direkt/fråga efter insta eller facebook. Om inget finns så är något på tok
Citera
2022-05-30, 18:16
Medlem
maxatdunders avatar
Nu torde det här var rätt grundläggande tinderkunskap att kunna men för er nybörjare, tjejer med enbart foton på ansiktet och som aldrig visar nedanför axlarna är inte smala. Var beredd på att hon kan vara större än vad du tror om du gått med på en date utan att tagit reda på detta innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in