Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
Jaha typ en vecka av ganska oengagerad användning av appen räckte tydligen för att dra på sig en läskig stalker.
Fick skumma meddelanden på whatsapp som jag inte ens använder annat än till en föräldragrupp för ett av barnen, med hjärtan, "jag älskar dig" och dylikt. Frågade vem fan det var och fick då skärmbild av min tinderpresentation och ytterligare trams om att jag är den vackraste kvinnan på jorden och att jag inte behöver leta efter en pojkvän för att han ska göra mig lycklig bla bla bla.
Lämnar Tinder ut ens nummer eller nått? För jag har då verkligen inte gjort det. Annars måste det vara någon som letat på mitt förnamn (som jag använt) och ort tills han hittat mig, jävligt obehagligt. Är detta normalt och bara sånt man får leva med om man vill nätdejta eller?
Du kan inte byta namn eller ålder på Tinder, tyvärr. Men du kan alltid börja om med falskt namn, eller/och ett år plus/minus på din riktiga ålder.
Vad är det för män som kvinnor sveper höger på men ser inte som någon de vill ha ett seriöst förhållande med?
Jag får matchningar, med kvinnor som ser bra ut, men nästan jämt kvinnor som är inte ute efter något seriöst. Jag borde vara glad, men det är utmattande att matcha med en kvinna man börjar tycka om för att upptäcka att hon vill bara ligga.
För någon dag sen matchade jag med en som jag började tycka om men efter några dagar skrivande fick jag "helt ärlig trodde jag inte att jag skulle hitta en BRA kille på Tinder efter 2 dagar." Hennes inställning var alltså att jag inte är en bra kille och hon söker inget seriöst. Så i bästa fallet här kan jag skaffa en kk.
Börjar tröttna på det här och ska kanske byta min image.