Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-16, 13:34
Medlem
Varför har alla tjejer fula hortatueringar. närmast omöjligt hitta en bra tjej i 20års åldern.
Citera
2022-01-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det finns folk som har sånna bilder. Så det går.
Jag förstår dock inte varför man skulle ha den typen av bild.

Jag vill bara kolla vad det finns för folk och vad för roligt dom skriver i sina profiler, inget annat
Citera
2022-01-16, 14:39
Medlem
Stockholmare..s avatar
Om man vill byta sin första bild så måste man radera alla för att sedan lägga upp den man vill och sen lägga upp allt på nytt. Varför är det så här? För några år sedan så kunde man välja utan problem vilken man vill ha som visningsbild. Eller är det jag som gör fel?
Citera
2022-01-16, 14:45
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..
Om man vill byta sin första bild så måste man radera alla för att sedan lägga upp den man vill och sen lägga upp allt på nytt. Varför är det så här? För några år sedan så kunde man välja utan problem vilken man vill ha som visningsbild. Eller är det jag som gör fel?

japp, du gör fel
Citera
2022-01-16, 15:02
Medlem
Skaffade Tinder sen i fredags, 7 match och 29 likes. Skrivit till 5 av de och ingen svarar.

Hur ska man tolka det?

Ni killar som ser övermedel ut hur ser statistiken ut för er?
Citera
2022-01-16, 15:36
Medlem
Disco.Destroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..

Nej? Tryck bara på bilden och släpp inte, sedan dra runt och byt ut hur du vill.

Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Skaffade Tinder sen i fredags, 7 match och 29 likes. Skrivit till 5 av de och ingen svarar.

Hur ska man tolka det?

Ni killar som ser övermedel ut hur ser statistiken ut för er?

Är du inte 8/10 så är det bara att ta det du får.
Men om ingen svarar då är det fel på din game. Jag får svar från dem flesta.

Edit:
Fan jag har blivit Tinder teknisk support här.
Citera
2022-01-16, 15:44
Medlem
Disco.Destroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Du missar poängen med att jag inte vill ha alla män. Jag föredrar en bra man än likes och skit. Sedan så tror jag att mycket annat än hur igenkänd man är spelar in eftersom olika människor har olika uppfattningar. Finns en hel del som ändå trycker gilla vilka som definitivt mött mina störigaste sidor.

Jag vill inte att män går fram till mig. Händer inte längre många gånger om året men när det gör det, uppskattas det absolut inte om syftet är att ragga.

Skulle aldrig gå till ett gym och ragga heller. Utöver det är det väl en plats om någon där konkurrensen vore väldigt hög med yngre kvinnor i väldigt bra form? Har kollat på hur män kollar på dem förr när jag gick någon gång och tränade. Har en enda gång i hela mitt liv upplevt en karl attraktiv på gym. Men det var något fel på honom utgår jag från (fullt påbyltad) och jag hade en killkompis med vilken jag upplevde, nästan aggressivt upptäckt samma snubbe som jag. Var på gränsen till pinsamt faktiskt. Sedan så är det en del mycket vältränade som likear mig, dem tar jag bort. Hellre en småknubbig kille då. Utöver det (jag har fertilitetsproblem utgick någon sjuksköterska från (vettefan varför) att mitt ex odugliga spermier kunde bero på steroider (ser mer anorektisk ut än biffig) och det gjorde det inte men det är då ytterligare en orsak till att kryssa bort träningstomtar.

Gymmet var bara ETT exempel och du drog igång en wall of text, det är du som missar poängen.
Tänk först vad du vill ha och sedan anpassa sökandet efter det.
Citera
2022-01-16, 15:51
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco.Destroyer
Gymmet var bara ETT exempel och du drog igång en wall of text, det är du som missar poängen.
Tänk först vad du vill ha och sedan anpassa sökandet efter det.
Äsch jag söker inte överdrivet mycket. Jag vet vad jag vill ha och vad jag inte vill ha.

1. Jag vill ha barn någon gång (tiden är mer eller mindre förbi och då är jag helt ointresserad av att ha någon karl eftersom jag ser män efter de erfarenheter jag har, som helt värdelösa för mig i mitt liv). Då fort jag vet att jag inte kan få barn, svart på vitt, kommer jag helt släppa dejting eftersom män i dagens samhälle är ointressanta.

2. Då kommer vi till två. En man som är värdefull är engagerad, intressant och allt män borde vara som de numera aldrig är.

Det är och förblir ni som missar poängen. Jag behöver knappast hjälp. Sanningen är att det är en majoritet av skräp därute. Sedan blir män kränkta av det påståendet eftersom det enbart är vi kvinnor som ska tolerera mäns fördomar.

Finns inte på världskartan att jag hade träffat de jag gjort utan barnlängtan. Kan absolut inte tro att det finns särskilt mycket kvinnor som vill ha dem inte Mitt krav har varit ungefär att de ska ha spermier, sedan när det varit tomt mellan öronen har det provocerat mig.

Du förstår. Män är också singlar för att de bästa skulle vi kvinnor behållit.
Senast redigerad av AdMortem 2022-01-16 kl. 15:57.
Citera
2022-01-16, 16:34
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Äsch jag söker inte överdrivet mycket. Jag vet vad jag vill ha och vad jag inte vill ha.

1. Jag vill ha barn någon gång (tiden är mer eller mindre förbi och då är jag helt ointresserad av att ha någon karl eftersom jag ser män efter de erfarenheter jag har, som helt värdelösa för mig i mitt liv). Då fort jag vet att jag inte kan få barn, svart på vitt, kommer jag helt släppa dejting eftersom män i dagens samhälle är ointressanta.

2. Då kommer vi till två. En man som är värdefull är engagerad, intressant och allt män borde vara som de numera aldrig är.

Det är och förblir ni som missar poängen. Jag behöver knappast hjälp. Sanningen är att det är en majoritet av skräp därute. Sedan blir män kränkta av det påståendet eftersom det enbart är vi kvinnor som ska tolerera mäns fördomar.

Finns inte på världskartan att jag hade träffat de jag gjort utan barnlängtan. Kan absolut inte tro att det finns särskilt mycket kvinnor som vill ha dem inte Mitt krav har varit ungefär att de ska ha spermier, sedan när det varit tomt mellan öronen har det provocerat mig.

Om du söker en viss typ av man med särskilda egenskaper, behöver du ju se till att befinna dig där de rör sig.

Trist om du längtat efter barn och använt den tiden till att dejta idioter. Det är dock ditt egna fel. Halva mansbefolkningen har IQ över medel, så det är något i din urvalsmetod som gått fel. Du har ju kunnat få barn sedan du var 13 antagligen., så det verkar som många kvinnor är tidsoptimister helt enkelt, samt letar män i busskuren.

Söker du en viss typ av man behöver du ju se till att röra dig där de finns.. hur ska de annars veta att du finns?
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2022-01-16 kl. 16:38.
Citera
2022-01-16, 19:57
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Trist om du längtat efter barn och använt den tiden till att dejta idioter. Det är dock ditt egna fel. Halva mansbefolkningen har IQ över medel, så det är något i din urvalsmetod som gått fel. Du har ju kunnat få barn sedan du var 13 antagligen., så det verkar som många kvinnor är tidsoptimister helt enkelt, samt letar män i busskuren.

Söker du en viss typ av man behöver du ju se till att röra dig där de finns.. hur ska de annars veta att du finns?
Jag vet att det är mitt eget fel. Att jag dejtar män jag aldrig skulle gjort annars. Deras beteenden och attityder och fel de gjort. Det är helt deras egna ansvar.

Och nej, först är man för ung, sedan för gammal. Livet kom emellan i mitten och två sterila snubbar har jag lyckats lägga flera år på, sedan har jag själv ingen vidare fertilitet. Det är så självklart för de flesta att få barn att de inte tänker på hur det är för andra. Den största idioten sa "Det är ingen rättighet att få barn." Kanske inte, men det är inte heller en rättighet att få behålla de barn man fått i sitt liv, med vilken skitattityd som helst.

Din attityd är också rätt oförskämd då ofrivillig barnlöshet kan följa med annan ofrivillighet. Social sådan exempelvis. Jag har blivit så grymt illa behandlad i mitt liv att jag knappast haft möjlighet att ha umgänge som människor normalt har eftersom alla omkring mig alltid använde härskartekniker, smutskasta de mig och försökte hävda sig på min bekostnad och jag själv var alldeles för nedtryckt för att hävda mig mot det då jag var uppvuxen som syndabock och fostrats in i rollen som "den dåliga". Sedan har mitt liv knappast bestått av kul. Jag ville aldrig ha barn som ung med vilken dåre som helst. Jag ville ha en god grund, stabilitet och trygghet och en pålitlig man till pappa åt mina barn. Att jag vid 32-33 insåg att vem som helst är bättre än ingen, är en annan sak. Jag hade aldrig valt om jag hade haft valmöjligheter och jag valde bort av fullt legitima skäl.

Saken är att det kvittar. Jag älskar inte någon som inte kan ge mig det jag vill ha och jag har aldrig mött någon som jag skulle kunna älska som man. Såklart har starkare känslor funnits vid en del relationer. Tre som jag skulle säga älska. När var jag måhända några gånger också. Utöver. Nej, jag letar inte efter någon jag inte känner något för. Män som kommer med egna krav på hur allt ska vara osv. Jag skulle nog älska den som hade gjort mig lycklig såpass att han hade tyckt att det varit värt mycket. Problemet var att jag aldrig hittade någon som var värd att älska.

Det med barn. Det har mattats av med åren av usel dejting. Förra killen, vilken katastrof. Och då var han innan ändå en katastrof och han innan det. Pallar inte bry mig om dem. De är inte värda att stanna med för att få barn. Jag är inte tillräckligt galen eller desperat och de lär inse en dag att deras dåliga beteenden skapade en väldigt dålig familj åt deras barn om de får några. Gissningsvis kommer de känna sig som offer istället för att förstå att de inte var tillräckligt normala någonsin för att få en normal kvinna. Kruxet är det med alla passivaggressiva lekar. Som man bäddar får man ligga. Och jag vill inte ha ett manligt psykfall med beteendestörningar till pappa åt mitt barn. Vad de söker är kvinnor med svårare emotionell instabilitet som de kan skada för att må bra i ett förhållande. Skulle du skaffa barn med en sådan?

Om andra hälften ligger över 100 så var de ändå inte smarta nog att räkna ut att jag hade kunnat varit den bästa.
Senast redigerad av AdMortem 2022-01-16 kl. 20:02.
Citera
2022-01-16, 20:58
Medlem
Disco.Destroyers avatar
Citat:

Skit snack. Vad du säger är män är värdelösa om vi inte kan ge dig vad du vill.

Det här grabbar är en typisk exempel av toxic feminism och sånt skit ska vi inte tolerera.

Tänk på att all form av modern feminism leder till att män förtrycks. Du ska inte bli mindre så att hon ska bli mer.
#metoo och #empowerwomen samhället ihop med online dejting och instagram bekräftelse har vridit kvinnornas syn på verkligheten.
Bli inte en jävla simp. Bra män är sällsynta, vackra kvinnor är överallt. Det är du som är the catch.
Citera
2022-01-16, 21:21
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco.Destroyer
Skit snack. Vad du säger är män är värdelösa om vi inte kan ge dig vad du vill.

Det här grabbar är en typisk exempel av toxic feminism och sånt skit ska vi inte tolerera.

Tänk på att all form av modern feminism leder till att män förtrycks. Du ska inte bli mindre så att hon ska bli mer.
#metoo och #empowerwomen samhället ihop med online dejting och instagram bekräftelse har vridit kvinnornas syn på verkligheten.
Bli inte en jävla simp. Bra män är sällsynta, vackra kvinnor är överallt. Det är du som är the catch.
Om jag är en giftig kvinna blev jag det av att ständigt omges av giftiga män.

Toxic maskulinitet må vara ditt ideal men hade inte män varit i en bubbla av Toxic maskulinitet, hade jag likaväl kunnat älska dem. Men nej, jag är inte något våp man är respektlös mot, har dålig attityd, behandlar likgiltigt osv. De männen är värdelösa och det är trist att inte fler kvinnor betonar det.

Ingen kvinna idag behöver längre mannen och mannen tycks tro att barn är en liten morot han kan låta dingla för att man ska springa efter honom.

Och nej. I'm the Catch. Du kanske inte ser det, du behöver inte värdera mig som det heller. Men kom inte till mig och tro att du är ett kap som om jag inte alltid hade kunnat få bättre.

Bra män, är vad ni kallar nedlåtande för simp. En riktig man klarar av att ha ett riktigt förhållande och då uppträder han inte som om kvinnor jagar honom. För majoriteten av män blir aldrig jagade. Det är därför de blir så bittra av att jag som ensam kvinna vågar låta mot dem som de gör på rutin mot kvinnor. Känsligt det där med att mötas av sitt eget beteende tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in