Citat:
Ursprungligen postat av
Castle
Kan du ge en konkret exempel på vad du tycker är en bra beskrivning då?
Svårt att ge ett exempel, det är sådär luddigt att jag vet när jag ser en om jag tycker att den är bra eller inte.
Men om en man tex inte vill ha med överviktig kvinna att göra, då är det bra att få fram det på ett vettigt sätt. Såklart inte skriva att "tjockisar går fetbort", det lär inte locka, men om man skriver att man tar hand om sig själv och vill att även kvinnan gör det, eller att man föredrar kvinnor med hälsosam vikt?
Gillar man inte sminkade tjejer så skriv då att du gillar naturliga tjejer, och gillar du tjejer som är aktiva och har hobbies, eller gillar du hemmakära tjejer som pysslar i hemmet?
Vill man inte ha en kvinna som röstar vänster, uttryck det på något diplomatiskt men ändå tydligt sätt.
Men tänk nu på att detta är vad jag tycker, kanske inte yngre damer har samma åsikter? Och jag är en sån som hellre låter bli att ta kontakt än att ta kontakt och en inse att jag var helt fel för den mannen, så jag gillar att veta redan innan om jag har ungefär vad han söker eller inte.