2021-08-31, 19:29
Medlem
Modifys avatar
Någon mer som får upp väldigt många expats och människor som tänker flytta till Sverige på Tinder? Dyker upp en del från Colombia för egen del. Känns som hela världen vill hit 😲
Citera
2021-09-01, 15:18
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Någon mer som får upp väldigt många expats och människor som tänker flytta till Sverige på Tinder? Dyker upp en del från Colombia för egen del. Känns som hela världen vill hit 😲

Misstänker att den del är fake-konton, att de så småningom kommer be dig skicka pengar på något sätt.

Hade en kille som matchade med mig på Tinder fööra veckan (även om jag har inställningen att bara se tjejer, så han måste ha reggat sig som tjej antar jag) Vad är dessa för typer? Bi- och homosexuella som letar ons eller? Han hade heller inga riktiga bilder på sin profil.
Citera
2021-09-01, 15:25
Medlem
Gjorde konto i lördags och har svajpat en del fram till idag. Hur lång tid tog det för er att få en matchning? Tänker att man inte poppat upp i folks flöde än... eller så är man för ful.
Citera
2021-09-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Sanningen är att tjejer har en köpare mentalitet och mannen är själva produkten dvs hur du ser ut. Ur den sexuella marknaden är det vi killar som säljer sex medan kvinnor köper de. Dvs de gör valet och det har inte göra med något annat än att evolutionen och hur naturen har programmerad tjejer. På Flashback brukar skylla allt på feminism och andra faktorer när man inte har det vetenskapliga vid sidan och faktiskt kollar upp vad det är som gör att tjejer är som de är och killar som de är.

Tjejer vill ha hela paketet utseendet+personligheten om de nånsin ska köpa av dig.

Det har heller inte o göra med att män är i överskott som du får läsa på Flashback men det är oftast incels och rasister som skriver sånt då de inte har en susning om evolutionsläran. Tjejer är programmerade endast välja det bästa killen för att avla det friska och överlägsna barnet med, det är vad naturen vill.

Men det förändrar heller inte faktum Att de flesta tjejer på nätet är där för bekräftelse och uppmärksamhet. De är samma typ av personer som står och kollar in i ett fönsterbutik som njuter av obegränsat alternativ men är inte riktigt intresserade av att köpa något om de inte kan få tillräckligt, vilket skulle vara en kille med ett mycket högre sexuellt marknadsvärde som vill ha ett förhållande.

Föreställ dig du går in och ska köpa en bil eller dator då kommer du per automatik undermedvetet eller medvetet vilja ha det märket som är mest eftertraktad och har bra reviews eller som många har rekommenderat. Samma mentalitet har tjejer när de ska välja en kille.

Tjejer är nog det mest komplicerade man kan ha o göra med, inte ens de själva förstår sig på sig själva och ibland hatar att vara tjej pga de humörsvängningar och andra hormon obalans där de skiftar varje minut utifrån vad de känner.

Det sista här borde alla killar läsa 100 gånger och aldrig glömma för det löken på laxen. Exakt så det är , har själv nämnt det i tråden. Dom har ingen aning vad som själva vill. Utöver attention och smicker så klart.

Ena dagen är du deras kung, nästa dag skulle dom inte pissa på dig om du brann. Det vänder fort.
Jag kommer aldrig bli en incel men jag kan inte lita på dom nu för tiden. Det är omöjligt.
Citera
2021-09-01, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
De på instagram fläker ju ofta bara ut sig och väntar på att killarna ska komma springande. Inte ett ord om att de är ute efter dejting eller mer. På Tinder är båda parter i alla fall eniga om att man vill träffa någon. Kanske jag som är för gammal men instagramtjejerna jag har sett skriker uppmärksamhet på ett extremt avtändande sätt.

Träffas i verkligheten (pub, vänner, mm) kommer alltid att slå onlinedejting, oavsett format även om det tagit mig lång tid att inse det.
Visst men killar är ju så jävla dumma och tror tjejerna som har gett ut sin insta vill att du ska skriva till dom där istället. Så är det ju inte , dom vill ha dig som sin följare och dina likes. Inte att du skickar meddelande.
Citera
2021-09-01, 20:51
Medlem
skotittares avatar
Men hallå, insta är ju för fan ingen dejtingapp.
Citera
2021-09-01, 23:43
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Men hallå, insta är ju för fan ingen dejtingapp.

nej men det är där så många tjejer hänger och snackar med kåta killar och skickar dickpics privat osv... det har blivit en grej nu senaste åren att alla brudar online vill snacka på insta eller jävla snapchat.. så jävla patetiskt. folk lever verkligen för att boosta sitt ego med likes från kåta främlingar som en jävla tävling..
Citera
2021-09-02, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroz
Gjorde konto i lördags och har svajpat en del fram till idag. Hur lång tid tog det för er att få en matchning? Tänker att man inte poppat upp i folks flöde än... eller så är man för ful.

Sker oftast inom ett par sekunder från att jag startar konto när jag gjort ett nytt konto.

Lite skumt men denna vecka har jag råkat ut för 3 första dejter som bara ghostat ut inför en andra dejt samt att 2st flakat ut och ställt in i sista sekunden. Blev alltså enbart 1 dejt med en jag redan träffat ett tag. So far. Väldigt udda vecka för min del, nåväl, bara upp på hästen igen och ge igen på nästa brud som catfishar en.
Citera
2021-09-02, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Det handlar om mätta deras bekräftelsebehov, vilket desperata killar gör rätt bra.

Vet inte vad som är mest absurt. Killarna som är desperata och får hela det manliga kollektivet att framstå som undergivna losers, eller tjejerna som går igång på alla matchningar.
För min egen del klickar jag bara like på dom som i mina ögon är en 8/10 eller bättre. Alla tjejer med duck-face, tyken uppsyn eller med patetisk kravlista ligger under en 5:a.
Det blir alltså inte så många kvar att "gilla". Det är dock bara dessa som är kvar som skulle ge mig någon form av bekräftelse om dom matchade.

Bryr sig inte brudarna om sånt?
Känner dom tillfredsställelse även av att fula killar gillar dom?
Citera
2021-09-02, 12:28
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Vet inte vad som är mest absurt. Killarna som är desperata och får hela det manliga kollektivet att framstå som undergivna losers, eller tjejerna som går igång på alla matchningar.
För min egen del klickar jag bara like på dom som i mina ögon är en 8/10 eller bättre. Alla tjejer med duck-face, tyken uppsyn eller med patetisk kravlista ligger under en 5:a.
Det blir alltså inte så många kvar att "gilla". Det är dock bara dessa som är kvar som skulle ge mig någon form av bekräftelse om dom matchade.

Bryr sig inte brudarna om sånt?
Känner dom tillfredsställelse även av att fula killar gillar dom?

Man kan dra konsensus att sociala medier har skapat detta klimat.

Tjejer som är 8-10 på snygghetskalan har sådan hybris och hundratals killar på kö, det är verkligen bara de bästa som lyckas ta sig in där

Nej, en ful kille som raggar på en snygg brud är våldtäkt men en snygg kille är charmig.
Citera
2021-09-02, 15:40
Medlem
JdeKoofs avatar
Jag hade Tinder för flera år sen men jag min snåle jävel ville inte betala så det var ju meningslöst.

Nu är jag sugen på det igen och kan till och med betala för det, lite bekräftelsekåt är man ju för det är alla människor och djur. Jag antar att det är Tinder Gold jag ska ha men jag hittar inte vad det kostar? Nån som vet?
Citera
2021-09-02, 15:46
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Duckface har jag åtminstone en snygg bekant, 10/10 på hunkskalan, som nappat på. Är ju uppfriskande att alla inte är ytliga, men jag undrar ju själv hur man får upp den...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in