Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Nu blev jag nyfiken på hur någon i din "för gamla ålder för mig" fått 8000 gillningar?
För att göra en sak klar, jag vet ju inte din ålder men du skrev något om dina barn som fick mig att tro att du var yngre. Jag har också barn, 21 och 19 år, är 47 år själv. Så, var jag äldre eller ej?

Vad gäller mina likes så har jag jobbat stenhårt på bilderna, jag har kört dom mot photofeeler.com. Den sista bilden fick 10.0, dvs max och det får bara en av ca 25000 bilder. Mina övriga bilder ha fått mellan 9.8 och 9.9 så jag ser i alla fall hyfsat bra ut

188 cm lång, hyfsat vältränad för min ålder, 106 kilo tung. Lite väderbitet ansikte, tänk Clint Eastwood light

Jag är inte pojkbandssöt, snarare vuxet sliten med allt vad det innebär
Senast redigerad av Farzan73 2021-04-08 kl. 20:46.
Citera
2021-04-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Varför pratar du då om att ha bild i spegeln där man ser stora armar? Det måste ju vara att du tror det kommer ge mer likeas.

Läs om läs rätt.

1. Jag nämnde aldrig armar över huvud taget.
2. Personen jag svarade på skrev att man var tvungen att ha sexpack för att lyckas på tinder. Jag svarade helt enkelt att jag har 4-pack. Om bilder på mitt 4-pack förändrar resultaten nämnde jag aldrig. Jag skrev dock att jag INTE kommer lägga upp en bild på min rutmage. Jag citerar mig själv nedan:

"4-pack har jag i alla ljus jag varit i hittills, kommer dock inte lägga upp en bild på rutmagen. Ingen har perfekt ansikte. Den snyggaste tjejen jag någonsin sett har inte perfekt ansikte om man analyserar det lite granna. Paul Walker anses attraktiv enligt kvinnor, och han har ett skevt ansikte. "
Citera
2021-04-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tate
Läs om läs rätt.

2. Personen jag svarade på skrev att man var tvungen att ha sexpack för att lyckas på tinder. Jag svarade helt enkelt att jag har 4-pack. Om bilder på mitt 4-pack förändrar resultaten nämnde jag aldrig. Jag skrev dock att jag INTE kommer lägga upp en bild på min rutmage. Jag citerar mig själv nedan:

"4-pack har jag i alla ljus jag varit i hittills, kommer dock inte lägga upp en bild på rutmagen. Ingen har perfekt ansikte. Den snyggaste tjejen jag någonsin sett har inte perfekt ansikte om man analyserar det lite granna. Paul Walker anses attraktiv enligt kvinnor, och han har ett skevt ansikte. "
Jag har varken 6 eller 4 pack. Jag ska kämpa bort 10 kilo under våren för att nå till hyffsad deff. Däremot ska ni inte stirra er blinda på era magar. Vad har ni för kläder, hur ser era bilder ut mm mm.
Citera
2021-04-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tate
Läs om läs rätt.

Du skrev:
Kör nog på att ha en av altanbilderna först och sedan en spegelbild där jag ser lite mer bredaxlad ut.

Men jag tolkade väl det fel.
Citera
2021-04-08, 22:00
Medlem
Nån som vet hur länge de kommer köra den här passport grejen nu? Tänkte starta nytt konto
men vill vänta tills skiten är över.
Citera
2021-04-09, 01:31
Medlem
Hur träffar ni folk ute nu med alkoholförbud och skit?

Fan, i tonåren när jag var pank brukade mina dejter bestå av att sitta på en parkbänk med en plunta sprit men det är inte aktuellt längre, liksom att ses direkt hos mig.

På tinder har det mest bara blivit dejter ute nånstans runt 9-tiden på kvällar med några glas, men har ni något förslag vad man gör istället så här under corona då?

För övrigt har jag sett en del brudar som kräver att man kan visa upp vaccinationsintyg via webcam innan dejt nu. 🤡
Citera
2021-04-09, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb

Fan, i tonåren när jag var pank brukade mina dejter bestå av att sitta på en parkbänk med en plunta sprit men det är inte aktuellt längre, liksom att ses direkt hos mig.

På tinder har det mest bara blivit dejter ute nånstans runt 9-tiden på kvällar med några glas, men har ni något förslag vad man gör istället så här under corona då?

För övrigt har jag sett en del brudar som kräver att man kan visa upp vaccinationsintyg via webcam innan dejt nu. 🤡
Om jag inte träffa damerna hemma hos mig så brukar jag köra en omgång biljard. Eget bord, man dricker öl, tjejen står och putar med rumpan, brukar vara läge för många kommentarer som leder till sängen. Var ute tidigt på kvällen bara.

Vaccinationsintyg har jag aldrig behövt visa
Senast redigerad av Farzan73 2021-04-09 kl. 12:46.
Citera
2021-04-09, 12:59
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb

Folk gör väl som förr men går ut tidigare på kvällen alt dagtid om det är helg?

Vaccinationsintyg låter skumt. Vårdpersonal för all del, men annars är det väl bara gamlingar som har vaccinerats än så länge?
Citera
2021-04-09, 13:23
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Folk gör väl som förr men går ut tidigare på kvällen alt dagtid om det är helg?

Vaccinationsintyg låter skumt. Vårdpersonal för all del, men annars är det väl bara gamlingar som har vaccinerats än så länge?

Ja, har du inte hört att man bara får ligga med 70-plusare nu för tiden.
Citera
2021-04-09, 13:23
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ja. Måste vara kommunala chefer som snott doser till familjen och snorungarna bara antar att andra gjort likadant.
Citera
2021-04-09, 14:59
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ja, har du inte hört att man bara får ligga med 70-plusare nu för tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Ja. Måste vara kommunala chefer som snott doser till familjen och snorungarna bara antar att andra gjort likadant.

Min mormor på 90 bast är vaccinerad och klar. Redo att ge sig utanför dörren igen. Ska tipsa henne om Tinder nu när hon fått en smartphone.
Citera
2021-04-09, 17:08
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Min mormor på 90 bast är vaccinerad och klar. Redo att ge sig utanför dörren igen. Ska tipsa henne om Tinder nu när hon fått en smartphone.

Jag höjer genast min åldersgräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in