Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-24, 15:56
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heilun
Något märkligt har hänt, har Tinder Gold och går in på Tinder ca 2-3 ggr i veckan. Sist jag var inne, i torsdags, hade jag ca 7500 likes. Nu idag söndag när jag var inne så är det ca 6900 likes. Hur kan ca 600 likes försvunnit på några dagar?! Har inte swipeat något ens.

I vanliga fall brukar liksean ha ökat men nu har alltså 600 likes gått upp i rök! Någon som varit med om samma eller har någon teori vad det kan bero på?
Har du ens någon rätt att klaga med en hel stad som är efter dig? Pratar du ens med alla dessa?
Citera
2021-01-24, 16:47
Medlem
Citat:
Något märkligt har hänt, har Tinder Gold och går in på Tinder ca 2-3 ggr i veckan. Sist jag var inne, i torsdags, hade jag ca 7500 likes. Nu idag söndag när jag var inne så är det ca 6900 likes. Hur kan ca 600 likes försvunnit på några dagar?! Har inte swipeat något ens.

I vanliga fall brukar liksean ha ökat men nu har alltså 600 likes gått upp i rök! Någon som varit med om samma eller har någon teori vad det kan bero på?

Vad som har hänt? Ingenting förutom att du har ljugit.
Sluta göra fejkreklam för tinder. Någon stackare sitter säkert och läser det här och tror att om han skaffar gold så får han knülla, men ingen får 6000 likes förutom kvinnor.
Citera
2021-01-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Beror på att de som försvann är fejka profiler som säljer sex länkar.

Ja så kanske det är, men tycker majoriteten av mina likes ser ut som helt vanliga killar. Och har som sagt inte hänt förut
Citera
2021-01-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Vad som har hänt? Ingenting förutom att du har ljugit.
Sluta göra fejkreklam för tinder. Någon stackare sitter säkert och läser det här och tror att om han skaffar gold så får han knülla, men ingen får 6000 likes förutom kvinnor.

Ja nu är jag ju då av det kvinnliga könet iofs
Citera
2021-01-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ja så kanske det är, men tycker majoriteten av mina likes ser ut som helt vanliga killar. Och har som sagt inte hänt förut

Tindrar Gold ljuger om antal likes. Tinder ljuger för att få dig köpa Gold men sen när man väl köper så är det antigen inga likes eller bara fejka konton.

Kvittar om du är kvinna eller man.
Citera
2021-01-24, 18:21
Medlem
Har de senaste månaden råkat ut för kanske 20 tals tjejer som visat sig senare har haft pojkvänner eller varit i relation som varit instabila enligt deras utsago.

Hur jag har märkt detta eller hur ni märker detta är att så fort du pratar om ses oså så hittar hon på ursäkter om att ”lära känna dig först”, bekräftar aldrig tiden, eller att hon ghostar dig dvs slutar svara för alltid. Så har det alltid kommit fram genom söka deras namn o efternamn så är de sambos. Dessa tjejer ses alltså aldrig upp någon utan är bara på appen för bekräftelse och flirt.

Det jag pratar om är tjejer under 28 år. Har hört och även läst i Tinder apps recensioner där män råkat ut för gifta kvinnor så mycket möjligt det är mer vanligare med milfar.

Inget jag bryr mig om varken moralisk dller vad tjejer väljer göra när de har killar men om ni inte har någon avsikt träffas eller ligga bort från appen. Sluta förpesta appen.
Senast redigerad av white-power 2021-01-24 kl. 18:28.
Citera
2021-01-24, 18:34
Medlem
Citat:
Har de senaste månaden råkat ut för kanske 20 tals tjejer som visat sig senare har haft pojkvänner eller varit i relation som varit instabila enligt deras utsago.

Hur jag har märkt detta eller hur ni märker detta är att så fort du pratar om ses oså så hittar hon på ursäkter om att ”lära känna dig först”, bekräftar aldrig tiden, eller att hon ghostar dig dvs slutar svara för alltid. Så har det alltid kommit fram genom söka deras namn o efternamn så är de sambos. Dessa tjejer ses alltså aldrig upp någon utan är bara på appen för bekräftelse och flirt.

Det jag pratar om är tjejer under 28 år. Har hört och även läst i Tinder apps recensioner där män råkat ut för gifta kvinnor.
Hur stabil är man själv ifall man skyller allt på sina partners, och sedan hänger på tinder kan man fråga sig. Om detta stämmer, vilket inte är alltför ovanligt bland både män och kvinnor, så utnyttjar de ’oskyldiga’ människor på tinder som en emotionell tampong och bekräftelse, för att torka tårarna deras partner ger dom.

Snacka om en ond cirkel. Du lär aldrig känna någon direkt via meddelande heller. Du kan få en hum om hur någon är, men vissa är vassa på text game men kan knappt öppna käften i rl. Och vice versa. Sjävklart ska man kanske inte träffa någon efter ett meddelande, men går de dagar, veckor så är det bara tidsfördriv. Kan köpa det bland vilsna 20 åringar, men 30 och uppåt är det rätt patetiskt.
Citera
2021-01-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Hur stabil är man själv ifall man skyller allt på sina partners, och sedan hänger på tinder kan man fråga sig. Om detta stämmer, vilket inte är alltför ovanligt bland både män och kvinnor, så utnyttjar de ’oskyldiga’ människor på tinder som en emotionell tampong och bekräftelse, för att torka tårarna deras partner ger dom.

Snacka om en ond cirkel. Du lär aldrig känna någon direkt via meddelande heller. Du kan få en hum om hur någon är, men vissa är vassa på text game men kan knappt öppna käften i rl. Och vice versa. Sjävklart ska man kanske inte träffa någon efter ett meddelande, men går de dagar, veckor så är det bara tidsfördriv. Kan köpa det bland vilsna 20 åringar, men 30 och uppåt är det rätt patetiskt.

Som jag skrev det är inte min grej att sitta och moralisera vad de ska göra och inte när det gäller mot sin egen partner.

Men sen det där att ”vi ska lära känna varandra först” är en fälla för att få dig och ge henne bekräftelse o uppmärksamhet för att sen helt plötsligt efter nån dag ghosta dig utan anledning. Hon har egentligen ingen avsikt att träffas o kommer aldrig ha det heller.

kvinnor över 30+ på Tinder är rent ut sagt hjärndöda. Alla söker ”seriöst” men ingen av de kan föra en normal begåvad konversation innan de ens beter sig som 13 åring i puberteten.
Har gett upp tjejer över 30+.
Citera
2021-01-24, 19:05
Medlem
Citat:
Som jag skrev det är inte min grej att sitta och moralisera vad de ska göra och inte när det gäller mot sin egen partner.

Men sen det där att ”vi ska lära känna varandra först” är en fälla för att få dig och ge henne bekräftelse o uppmärksamhet för att sen helt plötsligt efter nån dag ghosta dig utan anledning. Hon har egentligen ingen avsikt att träffas o kommer aldrig ha det heller.

kvinnor över 30+ på Tinder är rent ut sagt hjärndöda. Alla söker ”seriöst” men ingen av de kan föra en normal begåvad konversation innan de ens beter sig som 13 åring i puberteten.
Till ena killen kan hon säga det du skriver där, och till en annan vill hon ses ikväll. Högt intresse versus lågt.
Citera
2021-01-24, 19:58
Medlem
Jag räknade antalet aktiva konversationer från årsskiftet, det vill säga där vi utbytt minst ett par meddelanden var, och kommer fram till 50+

Men de allra flesta får jag svar från först efter en vecka, och då bara kort och andefattigt. Då har jag hunnit glömma vem de är och tvingas scrolla upp i konversationen för att påminna mig om vad vi skrivit om.

Föreslår jag en träff slutar de ofta svara helt.

Citat:

I går var jag dock på en andra dejt med en av kvinnorna jag tidigare träffat. Hon är snygg, men verkar inte ha så mycket att säga. 35 år. Men mentalt kändes hon som en tonåring, så i det här fallet vill jag ge White-Power här ovan rätt. Nåväl, vi gick på restaurang. Maten var god. Efteråt följde jag med henne hem. Hon satte sig nära intill mig och blev plötsligt kramig. Hon drog själv av sig sina kläder, vilket ledde till att vi hamnade i hennes säng. Det var definitivt inte min plan. Numera avstår jag helst från engångsligg, det vill säga sex där jag inte har känslor för kvinnan i fråga, och kände mig därför uttråkad.

Nu tror jag att varken hon eller jag har lust att ses igen.

Söndagskvällen ägnar jag därför åt att svepa vidare på appen.
Citera
2021-01-24, 20:43
Medlem
Castles avatar
Citat:

Mer underligt varför en kvinna har Tinder Gold, samt går in 2-3 gånger i veckan för att kolla hur många tusen likes mätaren står på. Strävar du efter att få vara med i tiotusenlikesklubben?
Citera
2021-01-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ja nu är jag ju då av det kvinnliga könet iofs
Oj du har bara 7000 kvar, vad jobbigt🥲
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto