2020-08-17, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
TEXT

Det var mycket beklagande i olika inlägg om att du inte är vältränad. Börja träna då.

Och angående att du beskriver hur tjejerna beter sig mot dig, sikta in dig på mer ödmjuka, mognare och mindre ytliga tjejer. Jisses att killar aldrig lär sig. Siktar ni in er på de som ser bäst ut så går det sådär.
Senast redigerad av Liljor 2020-08-17 kl. 17:55.
Citera
2020-08-17, 17:57
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det var mycket beklagande i olika inlägg om att du inte är vältränad. Börja träna då.

Och angående att du beskriver hur tjejerna beter sig mot dig, sikta in dig på mer ödmjuka och mindre ytliga tjejer. Jisses att killar aldrig lär sig. Siktar ni in er på de som ser bäst ut så går det sådär.

Detta stämmer
Jag vet vad för smak jag siktar in på mig när jag letar och det är inte direkt vältränade Freddan
Inget illa menat men såna män är för egotrippade/egocentrerade. Man kan se sånt på foton/bilder eller ögonen
Citera
2020-08-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Det är ju riktigt bra resultat

Antingen utnyttjar du Tinder för att leta seriöst eller för att ligga. Att trolla runt förstör bara för andra. Jag har stött på kvinnor som är idioter och allmänt knäppa men jag har aldrig träffat på kvinnor i den låga form av troll vissa av er försöker vara.

Heja för fan inte på honom(!). Har du läst vad han skrivit tidigare i tråden? Han har gått på tinderdejter med brudar och fått känslor för några och dessa har inte besvarats. Han blir utnyttjad och förnedrad som den där "råsnyggingen man som tjej ligger med, men sen hej då, sorry not good enough for me för pojkvänsmaterial". Det är fan fruktansvärt förödmjukande som man. Han behöver inte mer ryggdunkar vilken kung han är som matcher med så många brudar, bara för han råkar ha en tilltalande genetik. Vad är det att vara stolt över egentligen?!.

Han är precis lika kass som kakan var IRL i många år, trots att jag är rejält fulare, antagligen. När jag träffat tjejer som fått mig svag. Förutom vid ett avgörande tillfälle, men den tjejen ville ha familj och jag fick kalla fötter. Ej redo för sådant, alls. Nej, Victus måste jobba på sin personlighet, sätta sig ner och tänka vad fan är det jag gör som gör att brudarna bara ser mig som en puckad kendocka vars kukkarusell snurrar runt för att sen gå till nästa nöjesfält?

Att verkligen connecta med tjejer however. Det är konsten, som inget utseende alone kan åstadkomma. Victus saknar uppenbarligen den där personliga connectionen. Att ha ett utseende som gör att man får massa matchningar är värdelöst, när man inte kan få tjejen ifråga att stanna för mer än en natt. Det tror jag alla här inne är överens om. Farzan kanske kan coacha Victus lite i PM. Nu vet ju inte jag förvisso om tjejer som vill vara kk med dig, även hade velat vara i en seriös relation med dig, men det är ju åtminstone bättre än att ses några gånger och sen aldrig vilja träffas igen?
Citera
2020-08-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Så härligt att du nämner det. Jag har haft en jäkla massa motgångar i livet de sista åren. Jag har inga lyxhus eller lyxbilar, jag har haft psykiska problem sedan skilsmässan i januari förra året. Jag är långt ifrån den framgångsrika playern alla tror att man behöver vara. Jag är en lyhörd person som ger damerna den bästa sex de haft hoppas jag. Ingen har någonsin pratat om utbildning eller status.

Jag har en massa tjejer som bara vill vara kk trots att de vet att jag inte är en framgångsrik affärsman mm...de vill bara ha mer av det de fick senast vi träffades 👍

Sålänge man har genetiken, och ok personlighet så kommer man ju långt, så är det! Minns ju själv när jag var ute i svängen innan Corona. Att stå med en 19åring när man själv är nästan 20+ år äldre känns bra jäkla galet, men att det skulle hänt utan personlighet? Inte särskilt sannolikt. Det är det som är poängen. Men Victus saknar personlighetsdragen som gör att tjejerna vill stanna kvar. Han är snygg och får ligg, sen tar det stopp. Det kommer alltid finnas undantag. Men du vet ju innerst inne att du inte mår bra av det där heller, i för stora mängder alltså. Tejerna ger dig bekräftelse, men till vilken nytta? Hoppas dock allt går bra för dig kompis, annars vet du vart vi finns
Citera
2020-08-17, 18:06
Avslutad
Citat:
Sålänge man har genetiken, och ok personlighet så kommer man ju långt, så är det! Minns ju själv när jag var ute i svängen innan Corona. Att stå med en 19åring när man själv är nästan 20+ år äldre känns bra jäkla galet, men att det skulle hänt utan personlighet? Inte särskilt sannolikt. Det är det som är poängen. Men Victus saknar personlighetsdragen som gör att tjejerna vill stanna kvar. Han är snygg och får ligg, sen tar det stopp. Det kommer alltid finnas undantag. Men du vet ju innerst inne att du inte mår bra av det där heller, i för stora mängder alltså. Tejerna ger dig bekräftelse, men till vilken nytta? Hoppas dock allt går bra för dig kompis, annars vet du vart vi finns

100 % av oss har ärvt vår genetik från folk som fått ligga.
Citera
2020-08-17, 18:07
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Heja för fan inte på honom(!). Har du läst vad han skrivit tidigare i tråden? Han har gått på tinderdejter med brudar och fått känslor för några och dessa har inte besvarats. Han blir utnyttjad och förnedrad som den där "råsnyggingen man som tjej ligger med, men sen hej då, sorry not good enough for me för pojkvänsmaterial". Det är fan fruktansvärt förödmjukande som man. Han behöver inte mer ryggdunkar vilken kung han är som matcher med så många brudar, bara för han råkar ha en tilltalande genetik. Vad är det att vara stolt över egentligen?!.

Han är precis lika kass som kakan var IRL i många år, trots att jag är rejält fulare, antagligen. När jag träffat tjejer som fått mig svag. Förutom vid ett avgörande tillfälle, men den tjejen ville ha familj och jag fick kalla fötter. Ej redo för sådant, alls. Nej, Victus måste jobba på sin personlighet, sätta sig ner och tänka vad fan är det jag gör som gör att brudarna bara ser mig som en puckad kendocka vars kukkarusell snurrar runt för att sen gå till nästa nöjesfält?

Att verkligen connecta med tjejer however. Det är konsten, som inget utseende alone kan åstadkomma. Victus saknar uppenbarligen den där personliga connectionen. Att ha ett utseende som gör att man får massa matchningar är värdelöst, när man inte kan få tjejen ifråga att stanna för mer än en natt. Det tror jag alla här inne är överens om. Farzan kanske kan coacha Victus lite i PM. Nu vet ju inte jag förvisso om tjejer som vill vara kk med dig, även hade velat vara i en seriös relation med dig, men det är ju åtminstone bättre än att ses några gånger och sen aldrig vilja träffas igen?

Tycker incels är klart snyggare än alla män på Tinder
Såna som.bär glasögon och ser ändå riktigt bra ut. Visar inte sin halvnakna kropp eller käken som ett modellansikte

Nej, det är en människa man söker och inte en Disney Ken
Citera
2020-08-17, 18:08
Medlem
Citat:

Och angående att du beskriver hur tjejerna beter sig mot dig, sikta in dig på mer ödmjuka, mognare och mindre ytliga tjejer. Jisses att killar aldrig lär sig. Siktar ni in er på de som ser bäst ut så går det sådär.

Jag tränar på för fullt faktiskt, men nu är ju bara det en ursäkt. Egentligen vet jag ju att bra personlighet äger snygga kroppar alla dagar i veckan. Problemet är bara att nu kan du inte stå och briljera med någon enastående personlighet när Coronan är i farten. Jo, tjejer är ytliga. Var inte arg på mig. Det är inte jag som vill ha bodybuilderkuk ok?
Citera
2020-08-17, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Detta stämmer
Jag vet vad för smak jag siktar in på mig när jag letar och det är inte direkt vältränade Freddan
Inget illa menat men såna män är för egotrippade/egocentrerade. Man kan se sånt på foton/bilder eller ögonen

Javisst kan man utläsa en del från bilderna. Väljer man tex en tjej som ser ut som en bitch så är hon förmodligen det osv.
Citera
2020-08-17, 18:11
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Javisst kan man utläsa en del från bilderna. Väljer man tex en tjej som ser ut som en bitch så är hon förmodligen det osv.

Jag var tvungen att titta på mina foton när du hade skrivit så.
Jag har extremt bitchiga foton/bilder (hopplöst) men jag skyller på ögonbrynen och annat tihi.

Hoppas inte man blir dömd som en bitch ^^

Men ja, man ska nog LÄRA känna människan bakom profilen. Det finns en människa bakom profilen. Man får fråga öppna frågor/eller engagera sig att förstå vad det är för människa
Citera
2020-08-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
100 % av oss har ärvt vår genetik från folk som fått ligga.

Ja, det är ju ett sätt att se på det, antar jag. Borde jag bli glad nu eller? Yes, min förfäders förfäder fick ligga, eftersom jag är här! Jippie
Citera
2020-08-17, 18:16
Medlem
Citat:
Jag tränar på för fullt faktiskt, men nu är ju bara det en ursäkt. Egentligen vet jag ju att bra personlighet äger snygga kroppar alla dagar i veckan. Problemet är bara att nu kan du inte stå och briljera med någon enastående personlighet när Coronan är i farten. Jo, tjejer är ytliga. Var inte arg på mig. Det är inte jag som vill ha bodybuilderkuk ok?

Men fattar ni inte att det finns olika slags tjejer eller? Ni går efter fel typer, det finns bra tjejer också det gäller bara att känna igen dem.
Citera
2020-08-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Tycker incels är klart snyggare än alla män på Tinder
Såna som.bär glasögon och ser ändå riktigt bra ut. Visar inte sin halvnakna kropp eller käken som ett modellansikte

Nej, det är en människa man söker och inte en Disney Ken

Tack Älskling, inte för jag egentligen lever upp till "incel" titeln helt, men jag ser mig nog som en incel ändå, om man kan känna så? När jag sitter och snapchattar med en 9a, så är ju inte det bättre än en incel som kanske snappar med henne för att han gått i samma skola som henne? Samma outcome, just nu iaf. Enda skillnaden att mig snappar hon med för att jag är "snygg", antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in