Citat:
Ursprungligen postat av
Farzan73
Det är ju riktigt bra resultat
Antingen utnyttjar du Tinder för att leta seriöst eller för att ligga. Att trolla runt förstör bara för andra. Jag har stött på kvinnor som är idioter och allmänt knäppa men jag har aldrig träffat på kvinnor i den låga form av troll vissa av er försöker vara.
Heja för fan
inte på honom(!). Har du läst vad han skrivit tidigare i tråden? Han har gått på tinderdejter med brudar och fått känslor för några och dessa har inte besvarats. Han blir utnyttjad och förnedrad som den där
"råsnyggingen man som tjej ligger med, men sen hej då, sorry not good enough for me för pojkvänsmaterial". Det är fan fruktansvärt förödmjukande som man. Han behöver inte mer ryggdunkar vilken kung han är som matcher med så många brudar, bara för han råkar ha en tilltalande genetik. Vad är det att vara stolt över egentligen?!.
Han är precis lika kass som kakan var IRL i många år, trots att jag är rejält fulare, antagligen. När jag träffat tjejer som fått mig svag. Förutom vid ett avgörande tillfälle, men den tjejen ville ha familj och jag fick kalla fötter. Ej redo för sådant, alls. Nej, Victus måste jobba på sin personlighet, sätta sig ner och tänka vad fan är det jag gör som gör att brudarna bara ser mig som en puckad kendocka vars kukkarusell snurrar runt för att sen gå till nästa nöjesfält?
Att verkligen connecta med tjejer however. Det är konsten, som inget utseende alone kan åstadkomma. Victus saknar uppenbarligen den där personliga connectionen. Att ha ett utseende som gör att man får massa matchningar är värdelöst, när man inte kan få tjejen ifråga att stanna för mer än en natt. Det tror jag alla här inne är överens om. Farzan kanske kan coacha Victus lite i PM. Nu vet ju inte jag förvisso om tjejer som vill vara kk med dig, även hade velat vara i en seriös relation med dig, men det är ju åtminstone bättre än att ses några gånger och sen aldrig vilja träffas igen?