Citat:
Ursprungligen postat av
MycketOintressant8
Okej vad average innebär kommer vi aldrig bli överens om.
Bra, tack. Då är jag rätt ute i tänket på konversationer. Skönt att veta att man gör något rätt. Sen brukar det dö efter 3-4 meddelanden i alla fall. Jag intalar mig att det inte beror på mig haha. Ingen större förlust än, men bra att öva.
Är nog benägen att hålla med att average kanske är lägre än 5-6. Bara för 5-6 är i mitten av skalan 1-10 så betyder det ju ej att det är average då det troligtvis finns fler individer i det lägre än i det högre spannet.
Försök att snabbt flytta över konversationen till ex Messenger, sms eller whatsapp, då är det mindre risk det dör ut.
Personligen tycker jag även om när killen ganska snabbt försöker styra upp en dejt, behöver inte vara imorgon men kul att ha något inbokat för framtiden (inom 1-2 veckor).
Vet hur lätt det är att tröttna på Tinder men ge inte upp! Är helt säker på att i den där appen finns minst en handfull personer jag skulle passa mycket bra med, måste bara orka traggla igenom och skriva och träffas. Känslan när man är på en dejt där båda känner wow! Den gör mödan lön vill jag lova

trägen vinner och den som kämpar ska rikt belönas