2020-05-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
Ja eller vänder vi på det igen.
Många tjejer mig och mina bekanta tar aldrig en dejt med en kille efter mindre än en veckas snackande. De tjejer som skulle mot förmodan gå med på en sådan grej är "köpe tjejer" eller fejk profiler.
Men då tar du och de andra männen hellere den chansen med en sådan tjej för hon säger ja till dejten?

Många av dessa tjejer kommer sedan på dejten då??
Finns betydligt fler oseriösa män där ute i singel livet än det finns tjejer.
Sedan en sak jag aldrig fått helt förklarat. Varför är då¨Sverige världens singeltätaste land?? För det är så många charmiga män där ute på nätet. Som kräver sin rätt till dejt och sex eller vad är det som gör detta??

Är det kanske ett projekt staten ligger bakom för utrota den svenska mannen? Eller är det så att svenska mannen helt enkelt får börja bete sig som en man?

Fundera lite på det?

Sedan gör experimentet ni reggar er som tjejer på en dejting sida och "smakar" på hur trevlig den chattande mannen är?? Särskilt efter det man har sagt nej till dejt samma dag som kontakten etablerades.

Vilket skitsnack jag har varit på dejt samma dag som matchningen kom och inget konstigt med det hela, hon dök upp och var fullt normal i alla avseenden.
Du kan ju inte bara utgå från dig själv i allting.

Varför är Sverige världens singeltätaste land ja kvinnor klarar sig bra själva ekonomiskt, feminism, en övertro på sig själva från många kvinnor som inte är något speciellt, fler kvinnor än män vilket gör att kvinnor kan vara mycket kräsna. Det blir såhär i ultraliberala länder som Sverige där familjen har lågt värde. Självförverkligande betyder allt.

Jadu mina vänner skriver inte sjuka saker på Tinder utan är vanliga trevliga män som kan bete sig i sociala sammanhang.
Jag skriver inte heller konstiga saker på Tinder men visst finns det många idioter där ute men desto lättare för dig att sålla.
Eller skriver 90% av dina matchningar sjuka saker direkt eller blir du trollad?
En vacker kvinna som man vill träffa seriöst skriver ingen konstiga saker till, är ju enbart att fälla sig själv.
Eller går du efter män långt över din liga och blir dissad?
Citera
2020-05-13, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Om du aldrig skulle ligga med dem, varför skriver du till dem då?

Testar dem.

Jag blir äcklad av feministernas övertro på sig själva. Inget att bidra med. Ingen självinsikt alls.
Senast redigerad av Leechy 2020-05-13 kl. 00:52.
Citera
2020-05-13, 00:51
Medlem
Sjukaste. Matchade med en tjej i Sverige. Det visade sig att hon var från Sydamerika. Mycket vacker och trevlig. Inga problem att snacka med.

När man matchar med den svensk tjej är de bara dryga och unmatchar en även om man har en bra diskussion. Lagerarbetare och arbetslösa "queens".

Fatta vilken annan kultur det är på svenska brudar. Usch! Är sjukt trött på dem.

Men inom 2 år hoppas jag sitta i Spanien och slippa dem. Bara corona kan försvinna snabbare.
Citera
2020-05-13, 01:27
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Sjukaste. Matchade med en tjej i Sverige. Det visade sig att hon var från Sydamerika. Mycket vacker och trevlig. Inga problem att snacka med.

När man matchar med den svensk tjej är de bara dryga och unmatchar en även om man har en bra diskussion. Lagerarbetare och arbetslösa "queens".

Fatta vilken annan kultur det är på svenska brudar. Usch! Är sjukt trött på dem.

Men inom 2 år hoppas jag sitta i Spanien och slippa dem. Bara corona kan försvinna snabbare.
Var tjejen äkta eller någon som fiskar kunder till sociala medier etc?
Citera
2020-05-13, 02:39
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy

Ja övertron Svenska tjejer har på sig själva är sällan skådad.

Resten av norden har mycket vettigare tjejer, visst så kanske man är lite exotisk för dom? men jag får väldigt mycket bättre konversationer med dom.
Citera
2020-05-13, 02:40
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullpajsarn
Men en attraktion behöver ju nödvändigtvis inte vara relevant med ett modellutseende.

Snarare handlar det väl om att lära känna sig själv för att veta vad man brukar bli attraherad av.

I mitt fal karaktäristiska näsor och mörkt hår och snusare.

Jag har börjat gilla snusare med, det är konstigare än en fotfetish.
Citera
2020-05-13, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Var tjejen äkta eller någon som fiskar kunder till sociala medier etc?

Ja, vi snackar spanska. Hon har bott i Sverige i 3 år. Så kanske inte blivit korrumperad av det svenska feminist och PK-samhället ännu.

För tidigt att säga.

Hon har varken instagram, snapchat eller annat länkat på sin Tinder som de svenska instagram-hororna.
Citera
2020-05-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Endast tjocka och knepiga brudar e roliga.
Jag vet, det är därför det är lite svårt att stå emot att vilja träffa en tjockis trots att man kommer bli besviken & frustrerad, eftersom pungen väljer vägen

Citat:
Ursprungligen postat av Frittframigen
Va på min första dejt för några veckor sen, hade pratat med en jättesöt och trevlig tös under några veckors tid.
Hade kollat upp henne på facebook och senaste bilden hon lagt upp var ifrån mars, där var hon lika söt som hon var på bilderna på tinder.
När jag träffade henne så överdriver jag inte att hon vägde 40-50 kg mer, jag studerade henne noga under tiden vi käkade och drack öl och jag såg inte ens en liten likhet i korten hon lagt upp.
Jag tror inte ens det va hon på bilderna, är detta något som är vanligt på Tinder?
Nå, kommer det bli en tjejkompis utav 'det hela'?
Det måste väl vara kul, där hon går och trånar efter en sexuellt, men sedan inte får nått!.
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-05-13 kl. 12:59.
Citera
2020-05-13, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frittframigen
Va på min första dejt för några veckor sen, hade pratat med en jättesöt och trevlig tös under några veckors tid.
Hade kollat upp henne på facebook och senaste bilden hon lagt upp var ifrån mars, där var hon lika söt som hon var på bilderna på tinder.
När jag träffade henne så överdriver jag inte att hon vägde 40-50 kg mer, jag studerade henne noga under tiden vi käkade och drack öl och jag såg inte ens en liten likhet i korten hon lagt upp.
Jag tror inte ens det va hon på bilderna, är detta något som är vanligt på Tinder?
Det var nog hon, bara att de överflödiga fettet ändrar så jävla mycket på ett utseende. Vissa tjejer bemästrar bara konsten av att se betydligt bättre ut på bild, även överviktiga. Fotogenisk. Träffade en brud som själv sa det på vår dejt. ’Vet att jag ser annorlunda ut i verkligheten’ och det gjorde hon. Hon kunde ta bilder på sig under dejten och visa. Rätt sjukt. Skulle aldrig tro att hon var hon annars.
Citera
2020-05-13, 18:14
Medlem
Honeyvoices avatar
Tänkte på en grej…att vissa säger att det är så svårt att skriva och så lätt att bli avmatchad. Kanske likna det med ett game när man levlat upp och det blir riktigt svårt. Gå in i game mode typ.

Lite safezone-ämnen att chatta om…mat djur resande gaming. Har hon tats och piercingar kan man skriva om det. Alltid köra clean chat om inte hon börjar slira först hööhöö.

Skriver hon en massa om prince charming i bion så se det bara som ett tecken att hon blivit sårad. Be a gentle gentleman.

Senast redigerad av Honeyvoice 2020-05-13 kl. 18:29.
Citera
2020-05-13, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Det var nog hon, bara att de överflödiga fettet ändrar så jävla mycket på ett utseende. Vissa tjejer bemästrar bara konsten av att se betydligt bättre ut på bild, även överviktiga. Fotogenisk. Träffade en brud som själv sa det på vår dejt. ’Vet att jag ser annorlunda ut i verkligheten’ och det gjorde hon. Hon kunde ta bilder på sig under dejten och visa. Rätt sjukt. Skulle aldrig tro att hon var hon annars.
Går det åt andra hållet också,? att vissa tjockisar ser bättre ut i verkligheten? jämfört med bilden
Citera
2020-05-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice

Lite safezone-ämnen att chatta om…mat djur resande gaming. Har hon tats och piercingar kan man skriva om det. Alltid köra clean chat om inte hon börjar slira först hööhöö.
Orka! kommatecken eller hur?

jag särläser "Gaming", tycker du att detta är ett safe ämne med tjejer som inte klargjort att hon gamear i sin profiltext? det är väl i stort sätt ingen tjej som gamear längre, och gör dom det så är dom under 30,
och det är mobilspel, och det är inte gaming, utan barnlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in