Citat:
Ja eller vänder vi på det igen.
Många tjejer mig och mina bekanta tar aldrig en dejt med en kille efter mindre än en veckas snackande. De tjejer som skulle mot förmodan gå med på en sådan grej är "köpe tjejer" eller fejk profiler.
Men då tar du och de andra männen hellere den chansen med en sådan tjej för hon säger ja till dejten?
Många av dessa tjejer kommer sedan på dejten då??
Finns betydligt fler oseriösa män där ute i singel livet än det finns tjejer.
Sedan en sak jag aldrig fått helt förklarat. Varför är då¨Sverige världens singeltätaste land?? För det är så många charmiga män där ute på nätet. Som kräver sin rätt till dejt och sex eller vad är det som gör detta??
Är det kanske ett projekt staten ligger bakom för utrota den svenska mannen? Eller är det så att svenska mannen helt enkelt får börja bete sig som en man?
Fundera lite på det?
Sedan gör experimentet ni reggar er som tjejer på en dejting sida och "smakar" på hur trevlig den chattande mannen är?? Särskilt efter det man har sagt nej till dejt samma dag som kontakten etablerades.
Många tjejer mig och mina bekanta tar aldrig en dejt med en kille efter mindre än en veckas snackande. De tjejer som skulle mot förmodan gå med på en sådan grej är "köpe tjejer" eller fejk profiler.
Men då tar du och de andra männen hellere den chansen med en sådan tjej för hon säger ja till dejten?
Många av dessa tjejer kommer sedan på dejten då??
Finns betydligt fler oseriösa män där ute i singel livet än det finns tjejer.
Sedan en sak jag aldrig fått helt förklarat. Varför är då¨Sverige världens singeltätaste land?? För det är så många charmiga män där ute på nätet. Som kräver sin rätt till dejt och sex eller vad är det som gör detta??
Är det kanske ett projekt staten ligger bakom för utrota den svenska mannen? Eller är det så att svenska mannen helt enkelt får börja bete sig som en man?
Fundera lite på det?
Sedan gör experimentet ni reggar er som tjejer på en dejting sida och "smakar" på hur trevlig den chattande mannen är?? Särskilt efter det man har sagt nej till dejt samma dag som kontakten etablerades.
Vilket skitsnack jag har varit på dejt samma dag som matchningen kom och inget konstigt med det hela, hon dök upp och var fullt normal i alla avseenden.
Du kan ju inte bara utgå från dig själv i allting.
Varför är Sverige världens singeltätaste land ja kvinnor klarar sig bra själva ekonomiskt, feminism, en övertro på sig själva från många kvinnor som inte är något speciellt, fler kvinnor än män vilket gör att kvinnor kan vara mycket kräsna. Det blir såhär i ultraliberala länder som Sverige där familjen har lågt värde. Självförverkligande betyder allt.
Jadu mina vänner skriver inte sjuka saker på Tinder utan är vanliga trevliga män som kan bete sig i sociala sammanhang.
Jag skriver inte heller konstiga saker på Tinder men visst finns det många idioter där ute men desto lättare för dig att sålla.
Eller skriver 90% av dina matchningar sjuka saker direkt eller blir du trollad?
En vacker kvinna som man vill träffa seriöst skriver ingen konstiga saker till, är ju enbart att fälla sig själv.
Eller går du efter män långt över din liga och blir dissad?
Bara corona kan försvinna snabbare.
det är väl i stort sätt ingen tjej som gamear längre, och gör dom det så är dom under 30,