Citat:
Ursprungligen postat av
Seeyatomorrow
Det verkar som att fler och fler vita västländska män har tagit sig till thailand, filippinerna etc, så att nu börjar kvinnornas standards där borta också öka lavinartat, dessa asiatiska kvinnor som brukade vara som en "sista chans" för män som blivit sumpade här hemma. Dom kanske fortfarande är det, men nu har konkurrensen ökat kraftigt, någon gjorde en video om det här:
https://www.youtube.com/watch?v=TokLYYKSJ9o
Tinder var antagligen spiken i kistan för sexlivet hos den vardagliga snubben.
Jag skrev detta i en annan tråd, men har ju lite med den här situationen att göra:
Det följande som jag kommer säga är kontroversiellt, men personligen så tror jag att det är vägen framåt. Jag brukade inte få några matchningar på Tinder alls, så jag bestämde mig för att göra fettsugning haka/hals, och detta gjorde så att min käklinje blev väldigt skarp, såg bättre ut framifrån, samt från sidan, och detta gjorde så att jag till och med började få mer matchningar på Tinder och allt.
Hur jag har tänkt är alltså såhär... Istället för att antingen ta ut ett lån på att köpa en bil eller en lägenhet, ta ut ett lån som du lägger på plastikkirurgi. Jag kommer skaffa hak & käk implantat också, nu efter jag gjort fettsugningen. Det finns verkligen inget som slår att vara attraktiv. Istället för att köpa lägenhet så kan jag bara hyra, och bil behövs inte direkt för att jag bor inne i stan, men igen, dom här grejerna är ju rätt temporära, att du blir attraktiv kommer fixa ditt dejting liv, ditt sociala liv och framtida jobb. Jag är seriöst förvånad över hur folk kan se ner på plastikkirurgi, svär att det bara är män som är avundsjuka på att killarna som gör det får mycket mer uppmärksamhet från tjejer.